X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עלות הקמפיין, הכולל שני סרטוני פרסומת (ערוץ 2 וערוץ 10), תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט: כמיליון וחצי דולר
▪  ▪  ▪

בנק דיסקונט משיק מסע פרסומי חדש לגיוס לקוחות חדשים. הקמפיין, המשך למסע שהתחיל בשנה שעברה, ייפתח ביום חמישי, 28 באוגוסט.
המסע הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של הבנק להתמקד בבנקאות קמעונאית ולהוביל בתחום. לשם כך מייחד הבנק תנאים משופרים ללקוחות פרטיים חדשים ומציע להם מגוון הטבות, הנחות ופטורים במסגרת שנת היכרות עם הבנק.
גם בקמפיין הנוכחי מוביל המסר הוא מודי בר-און, המתאפיין בחום, אנושיות ולבביות בלתי אמצעיים. המסרים מועברים באמצעות אנקדוטות מההיסטוריה (כמו חציית ים סוף, הסוס הטרויאני בסרטוני הטלוויזיה, החיפושיות והמונדיאל בתשדירי הרדיו).
השילוב של תנאי שנת היכרות, השירות האישי והאנושי, ומסע הפרסום הקודם, הביא לגיוס של יותר מ-60 אלף לקוחות פרטיים חדשים עד עתה. בדיסקונט סבורים, על כן, כי היעד של גיוס 100 אלף לקוחות פרטיים חדשים עד סוף השנה הוא ריאלי, במיוחד לאור שביעות הרצון הרבה של הלקוחות החדשים שכבר הצטרפו והתנאים הבנקאיים המיוחדים.
עם התנאים הנ"ל נמנים: מסגרת אשראי מוגדלת - עד פי 3 מגובה המשכורת בריבית יורדת ככל שמסגרת האשראי מנוצלת יותר; פטור מדמי ניהול חשבון קבועים; ריבית על יתרת זכות בעו"ש כבר מהשקל הראשון; הלוואות למטרות שונות (רכב חדש או משומש, סגירת מינוס בבנק אחר, או כל מטרה) בסכום של עד 50 אלף ש"ח בריביות מועדפות; הנחות משמעותיות בפעילות בני"ע, במט"ח והצעות מיוחדות בפיקדונות שקליים; גם בתחומי המשכנתאות, ביטוחי בריאות, בנקאות ישירה וכרטיסי אשראי נכללות הצעות אטרקטיביות.
עלות הקמפיין, הכולל שני סרטוני פרסומת (ערוץ 2 וערוץ 10), תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט: כמיליון וחצי דולר. משרד הפרסום: יהושע TBWA.

תאריך:  27/08/2003   |   עודכן:  27/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הסקר נערך על-ידי חברת מולטילוק; כ-18.5% מהישראלים השקיעו למעלה מ-10,000 ש"ח במיגון הדירות; כ-76% מהישראלים מסרו, כי הם סומכים להשאיר את מפתח דלת הכניסה לביתם לאנשים נוספים
ענבל אביב
הסקר נערך על-ידי רשת קפולסקי בקרב לקוחותיה; מצורפות הצעות לשני כריכים מתוקים שימתיקו לילדיכם את החזרה לבית הספר
הדר פרבר
אלפים הגיעו לחגוג ולרחוץ בנהר במומבאי
הדר פרבר
זאת למרות שבשיחות באפריל טען השליח של חצי האי כי ברשותה פצצות גרעיניות
הדר פרבר
הילדים, תאומים בני 5 וילד בן 8 חיו בכלובים שורצי מקקים ושתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il