X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרימו טוען בטור חריף: להפועל וגם לקשרים מגיע העונש הקשה ביותר
▪  ▪  ▪
צריך להיות מורחק עד תום העונה? ידין (אלן שיבר)

לא זכורה לי התנהגות כזאת בכדורגל הישראלי, בטח ב-20 השנים האחרונות. אוהדי הפועל ת"א שהשליכו מוטות על צוות השופטים ושני הפרחחים, סלים טועמה ואביחי ידין שרצו אחוזי דיבוק לעברו של מנשה משיח והציתו את המהומה, חייבים לקבל עונש קשה ביותר: סגירת בלומפילד עד תום העונה, ובנוסף הרחקה דומה לשני השחקנים הסוררים, שאם לא היו בסביבה אנשים מי יודע איך זה היה נגמר.

ההתנהגות של אוהדי הפועל בסיום המשחק לא מתקרבת אפילו לכל האירועים האלימים שאוהדי בית"ר היו מעורבים בהם העונה. אבל אתם יודעים מה? אני גם לא מופתע שזה קרה דווקא לאדומים. הרי בהפועל אין יד מכוונת. ברגע שהאוהדים יוצאים בתקיפות נגד אלי טביב, שהוא בעצמו מרוחק מהשחקנים, ובנוסף אין מנהל קבוצה ומאמן שישלוט על חדר ההלבשה. לכן אין זה הפתעה שהפועל מעורבת בכזאת שערורייה.

בסיום המשחק חשבתי שאוהדי הפועל ת"א כל כך מיואשים ממה שקורה במועדון, שהם עשו את מה שעשו בשביל לא לבוא השנה יותר לבלומפילד. במקום לקרוע את המנויים, הם החליטו לזרוק מאות דגלים בשביל לזעזע ולפגוע יותר בבעלים שלהם. מבחינתי זו הייתה התפרעות אלימה שבאה בהמשך ישיר למחאה של תחילת המשחק וניסיון לפגוע עוד יותר בטביב. ההפסד הוציא אותם מכליהם, גם את השחקנים וגם את האוהדים. הפועל ת"א היא הקבוצה הכי לא ספורטיבית שיכולה להיות.

ההתפרעות האחרונה שזכורה לי מבלומפילד הייתה באמצע שנות ה-70, כשאוהדי בית"ר החליטו להצית את שער 7 המיתולוגי. הסיבה? רוני קלדרון, שחקנה של הפועל ת"א והכישרון הכי גדול שנולד בארץ, עבר מספר שחקנים של ירושלים ועורר את חמתם של האוהדים בצהוב-שחור. באחד המהלכים הסוליסטים שלו, הוא נתקל בחייל במדים (!) שפרץ למגרש וניסה לחסום אותו בדרך לשער, אבל שום דבר לא עזר וקלדרון הבקיע. המשחק אגב הופסק לחצי שעה.

אבל אלה ימים אחרים. עצם זה שההתאחדות לכדורגל מיהרה לגנות את האירוע וכתבה שמדובר באחד האירועים החמורים שנראו בכדורגל שלנו מוכיח כמה העונש צפוי להיות חמור. ואני משוכנע שכך יעשו הדיינים שלא ירחמו על האדומים. בעקבות גזר הדין הקשה, לא בטוח שלשחקני הפועל בכלל יהיה חשק להמשיך לשחק כדורגל בקבוצה.

והיה גם משחק
על המגרש זה היה אחד הדרבים הכי חלשים שראיתי. האדומים נתקלו בגיא חיימוב, שללא ספק נתן את תצוגת השוערות הגדולה ביותר שנראתה העונה והביא את הנקודות במו ימיו. אבל למרות הניצחון מכבי הייתה חלשה מאוד. קשה לי להאמין שהיא תגיע לאירופה. והפועל? היא תגיע עם מכה מוראלית קשה לשני המשחקים הקשים שלה: מכבי חיפה וקרית שמונה.

אי אפשר בלי מילה על מנשה משיח. אני מאלה שהרימו גבה כשהוא קיבל לשפוט את הדרבי, כי בעיניי הוא לא יותר משופט בינוני. כל ההחלטות שלו היו נכונות, אבל תנועת הגוף שלו, חוסר הסמכות שלו כלפי השחקנים היא שהובילה לאירועים הסוערים על הדשא. שופטים עם סמכות, כמו מאיר לוי ואלון יפת, לא היו נותנים למשחק לגלוש לפסים אלימים כמו שראינו בסיום. ידין וטועמה היו חושבים פעמיים אם לרוץ ככה לשופט בכיר, מה שבסופו של דבר גרר להתפרעות הברברית של אוהדי הפועל.

תאריך:  06/03/2012   |   עודכן:  06/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
עו"ד אורנית קרביץ, בת 37, תעמוד בראש המחלקה    במאי אשתקד מונתה לחברת מליאת רשות ני"ע ע"י שר האוצר ומאז שימשה גם כחברה בוועדות שונות ברשות
איציק וולף
תכתובות דואר אלקטרוני של מכון המחקר הביטחוני סטראטפור אשר מסתמכות על שני מקורות מכילות הערכה כי האירנים הגיעו למסקנה שגורל משטר אסד נגזר וכעת הם מעוניינים 'לבחוש' בנעשה בדמשק על-מנת לקבוע את זהות השלטון הבא
עופר וולפסון
יתומי צה"ל, אשר אביהם נספה במהלך שירות מילואים וגם אמם הלכה לעולמה, יקבלו מענק חד פעמי בסך 100 אלף שקלים    גם ילדים מאומצים וחורגים יהיו זכאים למענק    החקיקה - בהמשך להחלטה דומה לגבי אלמנות צה"ל שבני זוגן נהרגו בשירות מילואים
עופר וולפסון
מדובר בעלייה של 3.8% לעומת נתוני 2010    מספר משרות השכיר עמד בסוף השנה על 3.026 מיליון    שכר של כ-22 אלף שקל בממוצע לעובדי חברת החשמל ומקורות
מערכת אתר ערוץ הספורט
למאמן ריאל מדריד דרישות גבוהות. דיווח נוסף: אברמוביץ' נפגש עם לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il