X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלדוט כבש ובישל למוסא, קולה רק צימק. מזרחי הידרדר למקום הרביעי
▪  ▪  ▪
נתן עוד הצגה. אסי בלדוט (אלן שיבר). צפו בתגובות

מחזור אחד לפני תחילת הפלייאוף התחתון, ובראשון לציון קיבלו הערב (שבת) סיבה מעולה להמשיך ולהאמין: חניכיו של אייל לחמן אירחו את מ.ס. אשדוד וגברו עליה 1:2 במה שהיה ניצחונם השני ברציפות, שקרב אותם על בית"ר ירושלים וסיבך את התחתית הצפופה. אסי בלדוט הציג יכולת נהדרת כשכבש את הראשון ובישל את השני לקובי מוסא, רוג'רס קולה רק צימק לאורחים בתוך תוספת הזמן.

מנגד, הצניחה החופשית של אשדוד נמשכת, והשחקנים של יוסי מזרחי הוכיחו גם הערב שהם יותר רוצים ללכת לים מאשר להיאבק על כרטיס לאירופה. למרות זאת, הם כמובן יסיימו בשמיניה הראשונה וישחקו בפלייאוף העליון.

בראשל"צ ידעו היטב כמה קריטית היא השבת הנוכחית, מאחר וכל תוצאה במפגש בין בית"ר י-ם ומכבי פ"ת תשרת אותם. רגע לפני שמתחיל הפלייאוף התחתון, שצפוי להיות סוער במיוחד השנה, חניכיו של אייל לחמן התקרבו זמנית למקום ממנו נשארים בליגה, והם עשו זאת בעיקר הודות לבלדוט המצויין, שסובב בעיטה חופשית נהדרת אל הרשת (20), והוסיף בישול יפהפה לקובי מוסא (35).

גיאורגי אובסניקוב וריף מסיקה שהורחקו בשבוע שעבר ראו את המשחק מהיציע, ואייל לחמן, שהורחק גם כן, דווקא עמד על הקווים מאחר והדיון בעיניינו ייערך רק בשבוע הבא. הרבה אחריות היתה על כתפיו של אבירן דלל, שמילא את מקומו של אוהד כהן, אך השוער הצעיר עשה עבודה שקטה ובטוחה והוכיח שאפשר לסמוך עליו. אגב, סקאוט מבלגיה הגיע כדי לעקוב אחרי משה בן לולו.

אצל יוסי מזרחי סופרים כבר 10 משחקים שמתוכם הצליחו לנצח רק פעמיים, והיכולת מהסיבוב הראשון נראית כמו חלום רחוק. במקום לנצל את העונה החלשה של שאר הקבוצות, חניכיו של מזרחי איפשרו לבני סכנין לעקוף אותם ולקחת את המקום השלישי, ולמרות שהבטיחו את מקומם בפלליאוף העליון, אם היא לא תתעורר היא עלולה להידרדר עד למקום ה-7 בשבוע הבא. ולחשוב שבעיר הנמל חשבו לקרוא תיגר על האליפות עד לפני חודשיים.

עוזר המאמן, שי הולצמן, התייחס למצב בדרום אחרי ההופעה של קבוצתו: "בשיחות שערכתי עם שחקנים, הרבה מהם לא ישנו. ניסינו לדחות את המשחקים שלנו ושל ב"ש בגלל המצב הבלתי אפשרי. ולראיה מה שקרה היום עם שחקני ב"ש שהובסו וכנראה לא תיפקדו. המצב לא נעים".

"שיחקנו מחצית ראשונה טובה, הגענו למצבים אבל לא ניצלנו את זה. במחצית ה-2 היינו פחות טובים. במהלך הפגרה, רצינו לחזק את הקבוצה וכל המצב הזה השפיע ולכן המאזן שלנו הוא רק 2 מ-10". המצב בדרום לא השפיע רק בגזרת השחקנים אחרי שרסיסים מהרקטות נחתו במגרש האימונים של הקבוצה.

בצד השני, אייל לחמן נשמע מאושר: "תמיד האמנתי שאפשר לשרוד בליגה, גם ביום הראשון שלי פה. זה נשמע פאתטי אבל ידעתי שזהו בית חם. השחקנים לחמו על המגרש. דלל נכנס לשער במקום אוהד כהן שהוא אחד הטובים בארץ ועושה עבודה מצוינת. הוא בחור שקט שעושה את העבודה. אנחנו צריכים להמשיך עם היכולת של ההגנה. ספגנו שער אחד ב-3 משחקים. טקטיקה? הגענו לשני מצבים וניצלנו אותם. זה מה שצריך היה להיות אבל הכל מתחיל מההגנה".

מהלך המשחק
השופט ארז פפיר שרק לפתיחה, כ-1,100 צופים נוכחים באיצטדיון הברפלד. קולה נגח חלש לידיו של דלל אחרי הגבהה של רביבו (3). הקפטן סיפק כדור קרן (10) שהגיע לאמברוז שעמד 5 מטרים מהשער, אך הבעיטה היפה שלו נעצרה ע"י השוער. למרות העדיפות של האורחים, בדקה ה-20 נפסקה בעיטה חופשית לזכות ראשל"צ מחוץ לרחבה, ואסי בלדוט סובב באמנות היישר לרשת, 0:1.

15 דקות חלפו משהער הראשון, והפעם בלדוט היה אחראי על הבישול, כששיגר כדור מצויין לקובי מוסא, והאחרון נכנס לרחבה ובעט מימין לשמאל, 0:2. גם במחצית השנייה ראשון המשיכ הלךהתקיף אך המצבים שייצר הלא היו מסוכנים, מנגד, ניב זריהן שנכנס כמחליף היה קרוב לצמק את התוצאה, אך הנגיחה שלו חלפה ליד העמוד (71). שתי דקות בתוך תוספת הזמן, רוג'רס קולה נגח לרשת הגבהה של רביבו וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לראשון לציון.

הרכבים
ראשון לציון:
אבירן דלל; קובי מוסא, גל ספיר, סטפן דיאק, עמירן שקלים; אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, אסי בלדוט; דייויד גומז, משה בן לולו.
אשדוד: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול; אפה אמברוז, ניר ביטון, תמיר כחלון (ניב זריהן/60), דוד רביבו; עידן שריקי, רוג'רס קולה.

תאריך:  10/03/2012   |   עודכן:  10/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הנציב אליעזר גולדברג קובע: השופט מנחם פינקלשטיין התערב באופן בעייתי כאשר ערער במכתב לשר הביטחון על המועמד שהעדיף שר הביטחון לתפקיד פרקליט צבאי ראשי    למרות זאת נמנע גולדברג מקביעת סנקציה נגד השופט
יואב יצחק
אורי באומן, שהיה בן זוגה של אווה לנדסברג שמתה בנסיבות טרגיות, פנה לרשם לענייני ירושה בדרישה שלא להכיר בצוואתה    לנדסברג ציוותה את כל רכושה לבתה, איה שחר, כולל מניותיה (10%) בחברה הציבורית סנו שהקים אביה ברונו לנדסברג
יואב יצחק
פצוע אחד קשה מהירי לעבר ישובי הדרום; פצוע נוסף קל ו-6 נפגעי חרדה    בישובי הדרום ערוכים בכוננות ספיגה    אירועים ציבוריים בוטלו; נאסרו התקהלויות    צה"ל: 25 טילי גראד מתוך 27 יורטו בהצלחה על-ידי כיפת ברזל
מערכת אתר ערוץ הספורט
השניים התרחקו מהצמרת. 4 דקות לאיתי שכטר ב-0:0 של לאוטרן בשטוטגרט
יואב יצחק
ארגוני הטרור חידשו את ירי הגראדים ורקטות קסאם לעבר ישובי הדרום    מערכת כיפת ברזל יירטה גראדים ששוגרו לעבר אשדוד וגן יבנה    שני נפגעים בשטח המועצה האזורית אשכול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il