X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות בתחומי תקשורת, חומרה ותוכנה להחדיר מוצרים בצפון אמריקה
▪  ▪  ▪

Broad Comm, חברת הייעוץ האמריקנית, מקימה נציגות בישראל. החברה תפעל בשיתוף קבוצת T.B.N ותסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות בתחומי התקשורת, חומרה ותוכנה להחדיר את מוצריהן בצפון אמריקה. בנוסף לאיתור לקוחות ושותפים אסטרטגים יקבלו החברות הישראליות ליווי ויעוץ צמוד לאורך כל תהליך החדירה לשוק היעד.
השלוחה הישראלית של Broad Comm תנוהל על-ידי חן לינדמן, שכיהן עד לאחרונה כאנליסט התקשורת של בית ההשקעות מנורה-גאון.
Broad Comm
Broad Comm היא חברת יעוץ המתמחה בשידורי טלוויזיה מתקדמים, טלוויזיה אינטראקטיבית, פרוטוקול אינטרנט (IP),תקשורת אלחוטית ושיווק מוצרי תוכנה וחומרה. בין לקוחותיה של החברה: GE, רשתות השידור NBC ו-CBS, חברת האלקטרוניקה Thomson Consumer Electronics,הוועד האולימפי הבינלאומי, רשות השידור האמריקני ועוד.
מייסד Broad Comm הוא לואיס ליבין, לשעבר המנהל הטכנולוגי והעסקי של תחומי התקשורת והלוויינים ב GE ורשת הטלוויזיה -NBC. Broad Comm מייצגת את ארה"ב בתחומי שידור ולוויינים באיגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU).
בנוסף לכך היא חברה בצוות התגובות של ארה"ב לשעת חירום בנושאי תקשורת אלחוטית (WERT). הצוות, שהוקם בעקבות התקפת הטרור על מגדלי התאומים מתאם סיוע לענף התקשורת האלחוטית במצבים של משבר לאומי ומהווה פורום לפיתוח דרכים לשימוש בטכנולוגיית תקשורת אלחוטית בפעולות חיפוש והצלה בשעת חירום. Broad Comm הינה חברה בוועדה המייעצת לרשות התקשורת הפדרלית בארה"ב (FCC).
חן לינדמן, מנכ"ל Broad Comm ישראל אומר, כי החברה תסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות לחדור בצורה יעילה לשוק הצפון אמריקני, גם במצב של תקציבים מוגבלים. "אנו סבורים כי קיים בישראל פוטנציאל טכנולוגי רב שאינו בא לידי מימוש בגלל קשיים שיווקיים".
סיגל וייסווסר, מנכ"ל חברת T.B.N Group העוסקת בקידום עסקים וחברות באירופה ומייצגת בארץ מספר גופים וחברות אירופאיות מסרה כי הערוץ האמריקני ושיתוף הפעולה עם Broad Comm פותח בפני לקוחות החברה ערוץ אשר עשוי לסייע להם רבות להגיע לחברות וגופים אשר הכניסה אליהם הייתה קשה וארוכה.
לחברות בתחומים כגון לויינים ותקשורת קשה במיוחד לאור הרגישות השוררת בארה"ב בשנתיים האחרונות לשווק את מוצריהן והתהליכים הינם ארוכים ויקרים עד מאוד עבור חברות רבות". אומרת וייסווסר "ניסיונה הרב של Broad Comm וקשריה המרובים בארה"ב ובחברות המובילות יוכלו לתרום רבות לחברות טכנולוגיה ישראליות ובזמן קצר יחסית".

תאריך:  01/09/2003   |   עודכן:  01/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך הוחלט על-ידי דירקטוריון הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, בעקבות הורדת השתתפות הממשלה בפרמיות; התאחדות חקלאי ישראל: הממשלה הנחיתה מהלומה נוספת על המגזר החקלאי בישראל
נועם שרביט
מרחב תל אביב בהסתדרות טוען כי סניף יהודה הלוי של בנק לאומי ניהל את חשבונו בצורה רשלנית ובחוסר תום-לב, ביצע התניית שירות בשירות וגרם לו להפסדים גבוהים
הדר פרבר
בכיר במשלחת הישראלית בהודו אמר כי ציוד מתוחכם צפוי להמכר לצבא ההודי
י. יצחק, נ. שרביט, ע. אביב. מ, לוי
הוועדה ממליצה להורות לפתוח בחקירה פלילית בנוגע ל-10 אירועים; הוועדה מוקיעה את פעילותם של חברי הכנסת עזמי בשארה ועבד אלמאלכ דהאמשה; ביקורת חריפה על הנהגת המגזר הערבי
עומר כרמון
המידע הגיע מבכיר טאליבן שהשתתף בפסגה שנערכה זמן קצר לאחר נפילת משטר סדאם חוסיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il