X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טען בחקירתו במשטרה: לא מוכן לדבר על עניינים שאירעו בתקופה שהייתי "איש פרטי"; מוכן לדבר רק על עניינים שאירעו לאחר שנבחרתי לכנסת; נחקר כ-10 שעות ברציפות
▪  ▪  ▪

חבר הכנסת עמרי שרון נמנע ממתן תשובות לגבי חלק מהעניינים אודותם נשאל. שרון הבן נחקר (יום ב', 1.9.03) ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) של המשטרה בבת ים כמעט 10 שעות ברציפות, החל משעות הצהריים, בפרשת סיריל קרן, והשיב רק למקצת השאלות.
עמרי שרון הרבה להפנות את החוקרים לאחיו, גלעד שרון, ולהתריע כי אינו זוכר. הוא אף סירב להשיב לשאלות רבות הנוגעות לעבירות המיוחסות לו, טען כי כבר התייחס לכך בחקירות שנערכו לו, והפנה את החוקרים לאותם "סיבובים" בהם שמר על זכות השתיקה.
בשנה שחלפה נחקר עמרי במשטרה בעניינים אחרים ושמר על זכות השתיקה. אצל מבקר המדינה נחקר בפרשת גיוס התרומות, ושמר על זכותה שתיקה. מאז, לאחר שנבחר לכנסת, אמר כי אם ייחקר שוב - בעת היותו חבר כנסת, ישתף פעולה עם המשטרה, אך מאידך ישמור על זכויותיו.
עתה מתברר, כי עמרי שרון עושה הבחנה מעניינת באשר לחובותיו "לפני" ו"אחרי". מבירור שערכתי מתברר, כי שרון שומר למעשה על זכות השתיקה לגבי האירועים שקדמו ליום בחירתו לכנסת (28.1.03). משמע: עמרי שרון שומר על שתיקה, לגבי כל החשדות שהועלו נגדו על אודות מקורות הכסף והשימושים שנעשו בכספים שנתרמו לקמפיין של אריאל שרון באמצעות אננקס מחקרים; ומאוחד יותר - על תנועות הכספים מסיריל קרן ובחזרה אליו.
שרון מוסר עדת מלאה - ככל שהדברים ידועים לו - רק לגבי עניינים שעלו לאחר יום בחירתו לכנסת (ואין לגביו חשדות למעשים פליליים מעת שנבחר לכנסת...).
נודע לי, כי עמרי שרון עושה בכך הבחנה בין היותו איש פרטי (עד ליום שנבחר לכנסת, כאמור, בינואר 2003), לבין היותו איש ציבור (מיום שנבחר). בנוגע לעניינים ו/או החשדות שהועלו בעת היותו "איש פרטי", הוא עומד על דעתו כי זכותו לשמור על זכות השתיקה; ואילו בגין פעולות שבוצעו לאחר שנבחר לכנסת, מסכים עמרי למסור את הידוע לו.
החשדות נגד עמרי שרון מתמקדים כולם בתקופה שקדמה ליום בחירתו כחבר כנסת. במצב זה, לא יוכלו חוקרי המשטרה לקבל פרטים מעמרי על הידוע לו באשר לפרשות המסעירות הנחקרות עתה על-ידי המשטרה, ונוגעות אליו: פרשת אננקס מחקרים ופרשת סיריל קרן.
נזכיר, כי אחיו הצעיר, גלעד שרון, שומר גם הוא על זכות השתיקה ובשלב זה לא רואה המשטרה לנכון לזמנו שוב לעדות. חקירת ראש הממשלה, אריאל שרון, צפויה במהלך החודש.

תאריך:  01/09/2003   |   עודכן:  02/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ועדת אור המליצה לפתוח בחקירה פלילית נגד תשעה קציני משטרה; שר המשפטים מעריך: תהא זו החקירה הגדולה בתולדות המדינה
יפעת גדות
ערוץ אל-ג'זירה שידר קלטת, בה מופיע לכאורה מנהיג עירק לשעבר, סדאם חוסיין, האומר כי לא היה מעורב בהתקפה הקטלנית בנג'ף
יפעת גדות
ג'ניס קלי אמרה כי בעלה נראה "חולה, עצוב ובמתח נוראי", בימים שלפני התאבדותו ב-17 ביולי
גיל איל
תוכנת שיתוף הקבצים קאזה מאפשרת לגולשים להוריד מהרשת קבצי מדיה אל מחשבם האישי; התוכנה משמשת כר פורה להורדה של קבצים המוגנים בחוקי זכויות יוצרים
נועם שרביט
שוטרת התנועה, מירב טליאז, עצרה לבדיקה רכב ועמדה לתת לנהגת דוח; אם ובתה שהיו ברכב, החלו להתנפל על טליאז, קרעו את פנקס הדוחות שלה ובעטו בבטנה ההרה; טליאז פונתה לבית החולים ומצבה טוב; השתיים נעצרו לחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il