X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה מתכוונת לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק זה; צפי המכירות לשנה הראשונה עומד על 22 מיליון ש"ח ו-650 טון שניצלים
▪  ▪  ▪

טיבון ויל של Neto נכנסת לראשונה לקטגוריה חדשה בתחום השניצלים המוכנים באמצעות מותג הבשר "טיבון ויל". החברה מתכוונת לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק זה.
צפי המכירות לשנה הראשונה עומד על 22 מיליון ש"ח ו-650 טון שניצלים. את המהלך ילווה קמפיין רחב היקף עם המסר - "שניצל שניצל! היחיד שלא טוגן במפעל" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
רון סגל מנהל מותג "טיבון ויל" מסר:" בידול המוצר "שניצל שניצל!" יעשה תוך מתן דגש על היותו הראשון מסוגו בקטגוריית השניצלים הקפואים והדגשת היתרונות הגלומים במוצר שמגיע לצרכן טעים יותר, פריך יותר, רענן יותר, ביתי יותר וללא עודפי השמן וטעמי הלוואי התעשייתיים."
"טיבון ויל" של Neto, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בשר, נכנסת בימים אלה לתחום חדש בקטגוריית השניצל הקפוא ומשיקה סדרת מוצרי שניצל בטעמים ייחודיים תחת השם "שניצל שניצל!" בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון דולר.
היעד הנו לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק השניצל המוכן, המתורגמים למכר כמותי של 650 טון שניצלים ומכר כספי של 22 מיליון ש"ח. בהמשך עשוי היעד לעלות עם התרחבות הסדרה והשקת מוצרים נוספים.
לדברי רון סגל מנהל מותג "טיבון ויל" של Neto: "היעדים שהוצבו לשנה הראשונה מסתמכים על העובדה כי "טיבון ויל" נכנסת לקטגוריה שלא קיימת בשוק כיום ותפעל בנתח שוק ללא מתחרים המספקים מוצר זהה.
"'טיבון ויל' זיהתה ואקום צרכני בתחום מוצרי השניצל הקפוא שלא טופל עד כה, בקרב הצרכנים המחפשים שניצל מוכן קפוא בטעם ובמרקם של שניצל טרי. במחקרים שערכה 'טיבון ויל' נתגלה, כי 32% מצרכני השניצל המוכן מטגנים את המוצר בבית.
"כך למעשה השניצל עובר טיגון כפול (פעם במפעל ופעם בבית) הפוגע בטעם ובמרקם המוצר. כמו-כן נמצא במחקרים כי כמחצית מהצרכנים אינם מודעים לכך שהשניצלים המוכנים אותם הם קונים טוגנו קודם במפעל. ממצאים אלה עומדים בסתירה עם העובדה, כי 71% מצרכני השניצל המוכן מעוניינים בשניצל בטעם של שניצל טרי.
"לכן התקבלה החלטה אסטרטגית להשיק את סדרת "שניצל שניצל!" המיועדת לאותו קהל יעד המטגן את השניצלים בבית ולהציע לו פתרון העונה על ציפיותיו. כל זאת תוך שימת דגש על בידול המוצר והדגשת היתרונות האיכותיים והבריאותיים הגלומים בו", כך לדבריו".
הסדרה הינה פיתוח חדשני שלא היה קיים עד כה בישראל בתחום השניצל הקפוא - שניצל שלא עבר טיגון ראשוני במפעל ומטוגן בפעם הראשונה בבית. התוצאה: שניצל טעים יותר, פריך יותר, ביתי יותר וללא עודפי השמן וטעמי הלוואי התעשייתיים. "שניצל שניצל!" עשוי מחזה עוף אמיתי (לא מבשר עוף טחון). השניצל מצופה בבלילה ייחודית ומיועד לטיגון ביתי ולקבלת שניצל טרי בלי ההכנות הכרוכות בציפוי השניצל לפני הטיגון.
סדרת "שניצל שניצל!" תבודל מסדרות אחרות בשוק גם באמצעות טעמים ייחודים ואנינים, חלקם אינם קיימים בשוק כמו: שניצל עם טיפת לימון, שניצל עם שבבי בצל, שניצל בטעם ברביקיו ושניצל טבעי עם שומשום.
דגש יושם גם על אריזת פלסטיק ביתית וייחודית לקטגורית השניצלים המוכנים. האריזה שומרת על הטריות, מאפשרת סגירה חוזרת ומתאימה לשימוש חוזר. כל אריזה מכילה 6-7 שניצלים (600 גרם) המופרדים בעזרת נייר לשימוש נוח ומחירה המומלץ לצרכן עומד על 26.90 ש"ח - 29.90 ש"ח.
לדברי רון סגל: "טיבון ויל" בעצם מעניקה לצרכן שניצל מוכן לטיגון עם ערכי לייף סטייל מוספים שלא היו קיימים עד כה בתחום: טעם ואיכות המשלבים בתוכם גם ערכים של בריאות וטריות, אריזה נוחה שמותאמת לשימוש חוזר, מגוון טעמים המותאמים לחיך הישראלי, הכנה מהירה ללא מאמץ ועוד."
קבוצת Neto, חברת המזון הרביעית בגודלה בישראל, מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "ויליגר", "דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מג'יק" ועוד…
שוק מוצרי שניצל מוכן
להשקת הסדרה שתוכננה ופותחה ב"טיבון ויל" במשך כ-8 חודשים קדמו מחקרי שוק וסקרים מקדימים שהעלו כי: כמחצית מהישראלים צורכים שניצלים מוכנים לפחות פעם בשבועיים. 10% צורכים כל יום, 16% צורכים מספר פעמים בשבוע, 15% צורכים פעם בשבוע ו-9% צורכים פעם בשבועיים.
לפי הערכות השוק, היקף המכירות של שוק השניצלים ומוצרי העוף המוכנים (קפואים ומצוננים) מבחינה כמותית עומד על כ-5,400 טון בשנה המתורגם לערך כספי של 180 מיליון ש"ח. הקטגוריה רושמת גידול בהיקפים הכספיים לאורך 3 השנים האחרונות. לפי נתוני נילסן, במחצית הראשונה של שנת 2003 נרשם גידול כספי של 26% וגידול כמותי של 15% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2002.
קמפיין הפרסום
"טיבון ויל" תלווה את השקת סדרת "שניצל שניצל!" בקמפיין רחב היקף תחת המסר - "שניצל שניצל! היחיד שלא טוגן במפעל" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.
את הקמפיין נבחר להוביל פלאטו שרון, דמות שאינה לקוחה מעולם ה "שואו ביזנס", על מנת ליצור בולטות גבוהה ומסר כי מוצר זה מבודל ממוצרים אחרים בשוק. הקמפיין כולל סרטון פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים וכן פרסום בעיתונות היומית.
לדברי רון סגל: "פלאטו שרון מתרגם את האסטרטגיה העומדת מאחורי המוצר לשפה הפרסומית בדגש על המסר המבדל את המוצר "שניצל שניצל!" מהמוצרים הקיימים בשוק. הקמפיין מתאפיין בבולטות גבוהה, הפתעה, בידור ומעל הכל רלוונטיות למוצר"."
בנוסף תלווה את ההשקה פעילות קד"מ רחבה הכוללת מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה זאת מתוך תפיסה הגורסת כי הנעת הצרכן להתנסות במוצר הסדרה החדש היא הדרך הטובה ביותר להשגת ושימור יעדים שיווקים לאורך זמן.
יצוין, פלאטו שרון המוביל את הקמפיין תרם את שכר עבודתו, כחצי מיליון ש"ח במוצרים לנזקקים באמצעות עמותת "פתחון לב".
על הקמפיין
סרטון הקמפיין, מציג את פלאטו שרון מסייר באחוזתו ונותן לצופים להציץ אל חייו. כאיש שקשה לרגש אותו, הוא נהנה להראות לצופים דברים שהם עוד לא הכירו כמו מגף שהופך למצית, אופנוע ים בבריכה הפרטית וחדר שינה מהודר מלא במעודדות יפהפיות שמחכות רק לו. הוא נהנה להתרברב ומקנח כל דוגמה במשפט: "זה עוד לא עשו, הא..."
אך כשהוא מגיע למטבח והשף האישי מציע לו שניצל מטוגן הוא נחרד מפני שהשניצל שהטבח טיגן... כבר טוגן קודם במפעל - כמו כל השניצלים הקיימים בשוק. הוא נרגע רק לאחר שהטבח מטגן לו "שניצל שניצל!" של טיבון ויל - השניצל היחיד שלא טוגן במפעל מה שמבטיח את הטריות והטעם הטובים ביותר.

תאריך:  02/09/2003   |   עודכן:  02/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
לטענת משרד הפרסום - "קו מחשבה", זהו הקמפיין הראשון בתולדות המדיה החרדית הפונה לצרכנים בלשון נקבה; הסיסמה - דיאט 7 אפ - כי גם לך מגיע!
הדר פרבר
אבו באכר באשיר יערער על ההחלטה; קרא לתומכיו להתנהג באיפוק
רנית נחום-הלוי
על דוכן הנואמים קרא ראובן מוסקוביץ' לאירופה להפעיל לחץ על רה"מ שרון לעצור את רדיפת הפלשתינים; עוד מזוכי פרס השלום: נבילה אספאניולי, תושבת נצרת
ענבל אביב
הפיק חוברת מתכונים המבוססת על פריגת freeze; פריגת השקיעה במהלך 200,000 ש"ח
רנית נחום-הלוי
ע"פ החלטת הממשלה, אחת החממות תוקם בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il