X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברק הולך בדרכי בנימין נתניהו; ג'וב זה יקל עליו את מימון רכישת הקרקע ובניית ביתו בכפר שמריהו; EDS העולמית, שנוסדה בשנת 1962, הינה החברה המובילה בעולם בתחום שירותי טכנולוגיית המידע
▪  ▪  ▪
 קישורים
  אהוד ברק, תיק אישי

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מונה לתפקיד יועץ מיוחד ליו"ר ומנכ"ל חברת EDS העולמית, דיק בראון. ברק ישמש כיועץ לחברה בתחומי עסקים בינלאומיים ובנושאים פוליטיים.
לפי הערכות, המדובר בייעוץ בגינו יקבל ברק שכר שנתי בסדר-גודל של מאות אלפי דולרים. במסלול זה, אגב, הלך גם ראש הממשלה שקדם לו, בנימין נתניהו. ג'וב זה יקל על ברק לממן, בין היתר, את רכישת הקרקע ובניית ביתו בכפר שמריהו.
ברק קיבל הצעות רבות מאז שפרש, בהן: להצטרף לקבוצת דלתא גליל, בראשות איש העסקים דב לאוטמן. הוא קיבל הצעות מאילי הון ומחברות בינלאומיות נוספות, בשכר גבוה המגיע למיליוני דולרים. בסיכומו של עניין בחר בתפקיד זה (יועץ מיוחד ליו"ר EDS), נוכח השילוב הטכנולוגי והניהולי הכרוך בכך. ככל הידוע, ברק נערך עתה לעבודה במגזר הפרטי במשך שנתיים-שלוש לפחות, ובשלב זה הוא אינו רואה עצמו מתמודד על ראשות המפלגה.
יו"ר EDS הביע את שמחתו על הצטרפות ברק: "אהוד ברק הוא מנהיג במלוא מובן המילה, ואנו מכבדים את בחירתו להצטרף אלינו. EDS תפיק תועלת רבה מהייעוץ שייתן לנו ברק, במהלך המשך הפריסה שלנו ברחבי העולם", אמר דיק בראון.
בהודעה משותפת שהוצאה מטעם החברה ומטעם שני אישים אלה אמר אהוד ברק, "כי הוא רואה ב-EDS חברה עם חזון ויכולת להיות כוח מוביל בכלכלה הגלובלית. אני חושב ש-EDS הציבה יעדים אסטרטגיים נכונים, ואני מאמין שאוכל לסייע לחברה", אמר ברק.
ברק הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ופיסיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בחקר ביצועים מאוניברסיטת סטנפורד בארה"ב.
בהודעה שהוציאה החברה נמסרו הפרטים הבאים אודותיה:
EDS העולמית, שנוסדה בשנת 1962, הינה החברה המובילה בעולם בתחום שירותי טכנולוגיית המידע. החברה מספקת שירותי ייעוץ לניהול, פתרונות לעסקים ולמסחר אלקטרוני, ונחשבת כמי שהמציאה את שירותי ה-Outsourcing (מיקור חוץ).
החברה, שמרכזה בפלאנו, טקסס בארה"ב, מעסיקה כ-130 אלף עובדים, פועלת ב-55 מדינות ומשרתת כ-10,000 לקוחות בכל העולם במגזרי התקשורת, האנרגיה והכימיה, השירותים הפיננסיים, הממשלה, הבריאות, התיירות והתחבורה. הכנסותיה בשנת 2000 הסתכמו בלמעלה מ-19 מיליארד דולר. צבר ההזמנות של החברה גדל בשנת 2000 ב-32 מיליארד דולר.
EDS היא בעלת חברה-בת בבעלות מלאה בישראל, EDS ישראל, הפועלת בארץ מאז אמצע 1995 ומנוהלת על-ידי יאיר פכט.
במהלך ביקור שערך דיק בראון בישראל, לפני כשנה, הוא הצהיר על כוונתה של EDS להגביר את המעורבות שלה בעסקים בישראל. הכרזה זו תורגמה למעשים, בין השאר, עם רכישת הפעילות של חברת לירז מערכות על-ידי EDS ישראל בסוף שנת 2000 - רכישה שהביאה לקפיצת מדרגה משמעותית בהיקפי הפעילות של EDS ישראל.
EDS ישראל, אשר מעסיקה כ-500 עובדים, מספקת לשוק המקומי את קשת השירותים של החברה העולמית - שירותי ניהול מיחשוב כוללים, שירותי Outsourcing, פיתוח ושילוב מערכות, e-Solutions ויעוץ ERP - עבור לקוחות במגזרים השונים של המשק הישראלי.

תאריך:  13/09/2001   |   עודכן:  13/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
מאחורי הקלעים מבצעת ארה"ב את המצוד הגדול בהסטוריה המודרנית אחרי הטרוריסטים חלק מהעקבות מובילים לטרוריסט הידוע לשימצה - אוסאמה בן-לאדן
גיל איל
נורתה מירי מרכב חולף בעת שנסעה ברכבה בכביש שליד צומת חבלה; נפטרה סמוך לאתר האירוע למרות מאמצי החייאה
יואב יצחק
פרס מציע לגייס לכוח זה מדינות נוספות ובהן את רוסיה; לדעת פרס, ניתן להשתמש בנאט"ו תוך חיסכון בזמן ובכסף
יואב יצחק
עכשיו זה מאבק של הטובים נגד הרעים. הטובים ינצחו, אמר; ההכרזה על מצב מלחמה מאפשרת חיסול מנהיגים; הנשיא בוש עצמו היה אחד מיעדי המחבלים-מתאבדים
מירב לוי
בארה"ב עולה ביקורת על התנהלותו של הנשיא בוש בשעתה הקשה של אמריקה; ולעומתו - הפליאה הילרי קלינטון להציג ארשת של ביטחון ולחזק את תחושת ביטחונם של תושבי ניו-יורק.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il