הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוין: הכרטיס לאירופה יוכרע במחזורי הסיום

מאמן מכבי תל אביב יודע שהקרב בפלייאוף העליון צפוף וארוך. הצוות המקצועי ניצח 3:6 את נציגי התקשורות במשחק חגיגי אחרי האימון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.04.12 - 18:48

מכבי תל אביב מתכוננת לעוד קרב חשוב בפלייאוף העליון בשבת הקרובה, כאשר תצא למשחק החוץ אצל מ.ס. אשדוד. הצהובים הביסו 2:5 את בני סכנין במחזור הקודם ורוצים לשחזר את היכולת המעולה שהציגו לפני שבוע וחצי. היום השחקנים חזרו להתאמן אחרי יום חופש, ונהנו מסגל כמעט מלא.

ברק לוי, שעדיין נמצא בטירונות, נעדר. רוברטו פונצ'ץ' וסאבו פאביצ'ביץ' כשירים אחרי שלא נכללו בסגל במשחק האחרון, ולניר לוין יש כאב ראש חיובי לקראת המשחק כאשר יצטרך לבחור את מי להציב במרכז ההגנה מבין - פונצ'ץ', פאביצ'ביץ', ניבאלדו ושרן ייני.

בסיום האימון נערך משחק חגיגי בין אנשי צוות המקצועי במועדון לנציגי התקשורת, כאשר הצהובים ניצחו 3:6. שורה אובארוב, שפתח כשחקן שדה, נבחר לשחקן המצטיין ואף זכה בפרס. חגיגה נוספת במכבי היתה היום בגלל מחלקות הנוער, כאשר שתי קבוצות זכו בגביע המדינה - ילדים ג' שניצחה 2:3 את טוברוק וילדים טרום ב' שניצחה 2:7 את מכבי נתניה.

"אנחנו מקווים ליצור איזשהו מומנטום ושהמשחק מול סכנין לא יהיה משחק חד פעמי", התייחס המאמן ניר לוין למשחק מול אשדוד בשבת, "היה ניצחון חשוב ויפה ואנחנו רוצים לייצר המשכיות למרות שבשבת לא היו משחקים בגלל החג והייתה הפסקה. אשדוד היא קבוצה קשה והיא הוכיחה את זה בגביע. אנחנו נערכים לכל המשחקים שנותרו לנו כמשחקים חשובים ומשמעותיים ואנו רוצים להשיג את המטרות".

"הפסדנו אצל אשדוד פעם אחת במשחק לא טוב שלנו", המשיך לוין לנתח את היריבה, "ראינו אותם מול מכבי פ"ת, זו קבוצה מסוכנת. נצטרך להיות במיטבנו ולשמור על היכולת במשך יותר דקות מאשר נגד סכנין".

המאמן התייחס לסיכויי קבוצתו להגיע לאירופה: "להערכתי הכרטיסים לאירופה יוכרעו בשלבים הסופיים, במשחקים האחרונים. הקבוצות משחקות אחת נגד השנייה ולכל הקבוצות בפלייאוף יש סיכוי להשתלב באירופה. כל משחק הוא צמוד וקשה ובכל משחק שתי הקבוצות רוצות להשיג ניצחון. לא צריך להסתכל על העונה כולה. אם מסתכלים על המשחק נגד סכנין, לפי המחצית השניה לא הגיע לנו לנצח, אבל במשך 16 דקות שיחקנו מצויין וכבשנו 5 שערים ולכן הגיע לנו. אני בטוח שכל שחקן במועדון יעשה את המקסימום כדי שמכבי ת"א תסיים במקום הכי גבוה שהיא יכולה. ברור שעדיף לסיים במקום 3-2 ולא בשמיני, לכן נעשה את כל מה שאפשר".