הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאומית: סטטוס קוו בפלייאוף התחתון

המצב בתחתית נשמר. 1:1 בין נצרת עילית להכח רמת גן 1:1 גם בין נס ציונה והפועל הרצליה. 0:0 לב"ש ובת ים

אבישי תורג'מן  16.04.12 - 20:26
מתקרב לליגה א'. בני טבק (אלן שיבר)
מתקרב לליגה א'. בני טבק (אלן שיבר)
הפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית יצא היום (שני) לדרכו, אך סיפק לנו מחזור של סטטוס קוו שבו כל שלושת המשחקים הסתיימו בתוצאות תיקו. נס ציונה והפועל הרצליה סיימו ב-1:1, הכח ר"ג ונצרת עילית נפרדו בתוצאה זהה ואילו בת ים ומכבי באר שבע סיימו ב-0:0.

נס ציונה - הפועל הרצליה 1:1
שחקניו של מני הדר קרובים להבטיח את הישארותם בלאומית. הערב הם כבר עלו ליתרון מוקדם משער של עידן סרור בדקה ה-12. ניר ביטון איזן תשע דקות לאחר מכן (21). דין רפאלי מנס ציונה הורחק בדקה ה-82.

הכח ר"ג - נצרת עילית 1:1
עומר רפס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-13, אך יהודה ז'אנו הביא נקודה חשובה לנצרת עילית כשהישווה בדקה ה-86. "פתחנו את המשחק ממש לא טוב, אבל במחצית השניה כבר שטפנו את המגרש. השוער שלהם נתן תצוגה יפה מאוד", אמר מאמן נצרת עילית, דני גולן.

במשחק האחרון, מכבי באר שבע סיימה ב-0:0 עם בת ים. "היה לנו קשה ואני יודע שזה הולך להיות קשה עד הרגע האחרון", אמר מאמן ב"ש, אבי בוחבוט, "הראש כבר במשחק הקרוב מול הכח באיצטדיון וסרמיל".

נס ציונה תוכל להבטיח מעשית את הישארותה בשבוע הבא כאשר תארח את עירוני בת ים. מכבי ב"ש תארח במשחק העונה במחינתה (נכון לעכשיו) את הכח רמת גן. הפועל הרצליה תארח את נצרת עילית במשחק שבו הפסד עלול לסבך אותה בצורה קשה במיוחד. לאחר 31 משחקים וקיזוז להרצליה יש 12 נק', שתיים פחות מב"ש ונצרת עילית. הכח ר"ג ובת ים מדורגות מעל הקו האדום עם 17 נק'. נס ציונה קרובה לחוף מבטחים עם 21.