אגד קיבלה השבוע החלטה סופית, בדבר העברת תקציב יחסי הציבור מחברת יחסי הציבור ארד תקשורת של אייל ארד, למשרד יחסי הציבור וגרנר-גרישנטיין-קיציס.
לאגד משרד דוברות פנימי, ובנוסף הוא מעסיק משרד יחסי ציבור חיצוני.
למשרדן של שלוש נשות יחסי הציבור, יש כיום תקציב תחבורתי נוסף העוסק בתחום הסעת ההמונים - תקציב נת"ע - 'נתיבי תחבורה עירוניים' - הרכבת העירונית המתוכננת למטרופולין תל אביב.
אגד ונת"ע ידרשו לשתף פעולה באופן הדוק, באם אכן יתממש החזון לבניית רכבת עתידית קלה בתחומי מטרופולין תל אביב. הצלחתה של כל רכבת ובעיקר רכבת עירונית, מותניית בתיפקוד קווי ההזנה של חברת האוטובוסים אל ומתחנות מערכת ההסעה ההמונית.
כיום קיים נתק מערכתי בין כל גופי הסעת ההמונים השונים הפועלים בארץ, ובכללם רכבת ישראל, מערכת הרכבת הקלה האמורה לקום בירושלים והקואורפטיבים לתחבורה.
על התאום בין המערכות מקשה עוד יותר הליך הפרטת קוי התחבורה אשר היו נתונים באופן מסורתי בידי הקואופרטיבים אגד ודן, שאיבדו זה מכבר את המונופלין רב-השנים שבידן לחברות הסעה חדשות. חברות אלה מוזילות מחירים ומייעלות את השרות לנוסע. שר התחבורה, אביגדור ליברמן, מצדד בהאצת ההליך שהחל עוד בימי קודמיו לתפקיד.
מעבר לנת"ע, ניסיון תעבורתי נוסף של משרד וגרנר-גרישנטיין-קיציס, מתמקד בעברן הרחוק של צמד מייסדות המשרד, דסי וגנר ועדנה גרינשטיין: השתיים שימשו נשות יחסי הציבור של סוכנות פיאט בישראל, עוד בתקופה טרם נירכשה על-ידי איש העסקים מיכאל לוי. מדובר בתקופה בה הבעלים היה איש העסקים הקשיש דולפי גולדשטיין, אשר אורח חייו הצריך כישורי יח"צ מיוחדים.
וגרנר-גרישנטיין-קיציס מצידן, מצהירות על לקוחותיהן הבאים: נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, קומברס, אינדיגו, אורבוטק, אמפל, אמריקן אקספרס, גאלופ, הום סנטר, המשביר, טבעול, כרמל מזרחי, תבל דיגיטל וערוץ 10.
אגב: אתר האינטרנט של משרד ארד תקשורת, טרם עודכן, והוא עדיין מפרסם את אגד ברשימת לקוחותיו המוצהרים.