X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחליפה את אייל ארד תקשורת
▪  ▪  ▪

אגד קיבלה השבוע החלטה סופית, בדבר העברת תקציב יחסי הציבור מחברת יחסי הציבור ארד תקשורת של אייל ארד, למשרד יחסי הציבור וגרנר-גרישנטיין-קיציס.
לאגד משרד דוברות פנימי, ובנוסף הוא מעסיק משרד יחסי ציבור חיצוני.
למשרדן של שלוש נשות יחסי הציבור, יש כיום תקציב תחבורתי נוסף העוסק בתחום הסעת ההמונים - תקציב נת"ע - 'נתיבי תחבורה עירוניים' - הרכבת העירונית המתוכננת למטרופולין תל אביב.
אגד ונת"ע ידרשו לשתף פעולה באופן הדוק, באם אכן יתממש החזון לבניית רכבת עתידית קלה בתחומי מטרופולין תל אביב. הצלחתה של כל רכבת ובעיקר רכבת עירונית, מותניית בתיפקוד קווי ההזנה של חברת האוטובוסים אל ומתחנות מערכת ההסעה ההמונית.
כיום קיים נתק מערכתי בין כל גופי הסעת ההמונים השונים הפועלים בארץ, ובכללם רכבת ישראל, מערכת הרכבת הקלה האמורה לקום בירושלים והקואורפטיבים לתחבורה.
על התאום בין המערכות מקשה עוד יותר הליך הפרטת קוי התחבורה אשר היו נתונים באופן מסורתי בידי הקואופרטיבים אגד ודן, שאיבדו זה מכבר את המונופלין רב-השנים שבידן לחברות הסעה חדשות. חברות אלה מוזילות מחירים ומייעלות את השרות לנוסע. שר התחבורה, אביגדור ליברמן, מצדד בהאצת ההליך שהחל עוד בימי קודמיו לתפקיד.
מעבר לנת"ע, ניסיון תעבורתי נוסף של משרד וגרנר-גרישנטיין-קיציס, מתמקד בעברן הרחוק של צמד מייסדות המשרד, דסי וגנר ועדנה גרינשטיין: השתיים שימשו נשות יחסי הציבור של סוכנות פיאט בישראל, עוד בתקופה טרם נירכשה על-ידי איש העסקים מיכאל לוי. מדובר בתקופה בה הבעלים היה איש העסקים הקשיש דולפי גולדשטיין, אשר אורח חייו הצריך כישורי יח"צ מיוחדים.
וגרנר-גרישנטיין-קיציס מצידן, מצהירות על לקוחותיהן הבאים: נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, קומברס, אינדיגו, אורבוטק, אמפל, אמריקן אקספרס, גאלופ, הום סנטר, המשביר, טבעול, כרמל מזרחי, תבל דיגיטל וערוץ 10.
אגב: אתר האינטרנט של משרד ארד תקשורת, טרם עודכן, והוא עדיין מפרסם את אגד ברשימת לקוחותיו המוצהרים.

תאריך:  04/09/2003   |   עודכן:  05/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
רק פיחות ריאלי שמלווה ביציבות מחירים יכול לתמוך בייצוא
נועם שרביט
אורגד נשארה המציעה היחידה לאחר שהממונה על הגבלים עסקיים פסל את הצעת בוגראנץ' בהליך ההתמחרות, שכן זו תכננה למחוק את המותג ברגר קינג ולהשתלט על סניפיה; בבורגראנץ' מביעים אכזבה וחוששים מפני התמוטטות הרשת; בברגר קינג העולמית מברכים על ההחלטה
רנית נחום-הלוי
מגנה את שר התיירות, באומרו כי הוא פועל רק ממניעים פוליטיים; לדבריו: לצערנו התיירים מביעים אי אמון בשר שמטיף להמשך הקונפליקט באזורינו ומתנגד להקמת מדינה פלשתינית וליישום "מפת הדרכים"
אלונה קורן
בתקופת כהונתו כמנכ"ל הקבוצה השיגה קבוצת דלק רווחיות מהגבוהות בתולדותיה
מחלקה ראשונה
בכל החדרים הותקנו פתרונות מולטימדיה מגוונים, בחלקם מותקנות מערכות וידאו קונפרנס לשיחות ועידה אינטראקטיביות מול אתרים מרוחקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il