X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחד מקרונות הרכבת נכנס למנהרה והתנתק משאר הקרונות; 10 בני אדם נוספים נפצעו; הפארק לא נסגר והמבקרים המשיכו להשתמש במתקנים האחרים
▪  ▪  ▪

פארק השעשועים של דיסני בטוקיו חידש הבוקר (א', 7.9.03) את פעילות המתקן "הר הרעם", זאת רק יממה אחת אחרי התאונה במתקן הזהה בקליפורניה, בה נהרג צעיר בן 22 ונפצעו 10. דובר מטעם הפארק בטוקיו מסר, כי המתקן אכן זהה אך מערכת ההפעלה שונה ולכן הוחלט להמשיך ולהפעיל אותו. עוד אמר הדובר, כי המתקן נבדק שנית על מנת להבטיח את שלום המבקרים בפארק.
אדם נהרג ו-10 בני אדם נפצעו ברכבת הרים בדיסנילנד שבקליפורניה, ארה"ב (שבת) בזמן שהרכת דהרה בתוך מנהרה.
אמש הודיעו הרשויות, כי האדם (אשר טרם זוהה) מת במקום. בטרם פינו את גופתו הגיעו כוחות משטרה וקציני ביטחון למקום והמתינו לחוקר מקרי המוות, על-מנת לחקור את האירוע.
חלק מהנוסעים נלקחו למרכז הרפואי באוניברסיטת קליפורניה. שניים נוספים טופלו במקום - לאחר שהוקמה עמדת מיון רפואי. פארק הדיסנילנד לא נסגר, והמבקרים המשיכו להשתמש במתקנים אחרים.
גורמים רשמיים אמרו, כי התאונה אירעה בזמן שהקרון נכנס לתוך מנהרה, שהיא חלק ממבוך של מערות, פירי מוקשים ועוד מוטיבים דומים אשר מקשטים את מסלולה. מסלול חמשת הקרונות כולו אורך בדרך כלל 3 דקות ו-15 שניות במהירות של כ-40 קמ"ש. רכבת ההרים נבנתה ב-1979 והועתקה שנים לאחר מכן בפארק באונטריו-קנדה, בפארק בטוקיו וביורודיסני בצרפת.
גורמים רשמיים בפארק בדיסני אמרו, כי אדם אשר ישב בקרון הראשון נהרג כאשר הקטר התנתק משאר הקרונות אך עדיין לא ידוע מדוע ניתק.
נשיאת דיסנילנד, סינת'יה האריס, אמרה לניו-יורק טיימס: "אנחנו בשוק, ואנחנו עצובים מאד מהתקרית...". במסגרת מסיבת עיתונאים דיווחה המשטרה, כי ישנה אפשרות שמישהו גרם לתאונה במכוון. בנקודה זו אנחנו לא מאמינים כי מדובר בחבלה, הודיעה, והוסיפה, כי יבדקו את כל האפשרויות.
תאונות קשות אירעו בדיסנילנד בעבר. ב-1998 נהרג אדם לאחר שנפגע מיתד מתכת במסגרת אטרקציית הקולומביה. לפני 3 שנים מת ילד בן 4 לאחר שנפצע באופן קשה כשנלכד מתחת למכונית במתקן "רוג'ר ראביט". ב-2000 תבע זוג מיוטה את פארק השעשועים בטענה שנפצעו ברכבת ההרים "ספייס מאונטיין" כשהקרון ירד מפסי הרכבת במהלך עצירת חירום. כך דווח על-ידי סוכנות הידיעות רויטרס.
כ-55 מקרי מוות אירעו בפארקים שונים בארה"ב ב-15 השנים האחרונות, כך על-פי דיווח באתר www.themeparkinsider.com - אשר מבצע מעקב אחר התאונות בפארקים של שעשועים.
בשנה שעברה מונה בכיר בחברת וולט דיסני, אשר יהיה אחראי על נושא הבטיחות במטרה לשפר את הבטיחות במתקנים השונים בפארקים, בארה"ב ובעולם.

תאריך:  06/09/2003   |   עודכן:  07/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
נורה על-ידי אלמוני חמוש באזור מוסול; שומר ראשו נפצע
הדר פרבר
שר החוץ הבריטי דחק בבלייר לשלוח כוחות נוספים לעירק על-מנת שלא להסתכן בכשלון אסטרטגי
יואב יצחק
ערפאת קיבל את ההתפטרות; מאמץ אמריקני למנוע את הפרישה; האיחוד האירופי מביע דאגה; ח"כ דני נוה: שלטון הטרור של ערפאת ניצח את אבו מאזן; נצטרך לדון שוב בגורלו של ערפאת
יפעת גדות
כ-2% מהגברים הבוגרים (כ-300,000 בני אדם) בבריטניה סובלים מהפרעות שינה
יואב יצחק
השר לשעבר בן-עמי התראיין לערוץ 1; טוען כי אירע משבר בסדר-גודל לאומי ולזה אחרית הממשלה כולה; טוען: הוועדה לקתה בחוסר ענווה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il