X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האלוף (93 ק"ג) היכה ללא רחם את יריבו. גם רורי ומייקל מקדונלד ניצחו
▪  ▪  ▪
קינג ג'ונס. "בונס" מפרק את רשאד אוואנס (gettyimages)

15 אלף צופים התקבצו בלילה שבין שבת לראשון ב"פיליפס ארנה", שבאטלנטה, על מנת לצפות באחת מתצוגות ה-MMA הטובות של השנה. בסופה ג'ון ג'ונס, הכוכב העולה של הענף, שמר על חגורת האליפות בקטגוריית המשקל עד 93 ק"ג, כאשר ניצח בהחלטת שופטים את רשאד אוואנס.

  • מכורים ל-UFC? לחצו כאן, תנו בלייק ותקבלו את העדכונים והקטעים השווים ישר לפייסבוק
  • הרבה מלל נשפך לפני הקרב על היריבות האישית בין ג'ונס לאוונס. ניתוחים וטורים פירשו מהיבטים שונים את הרקע המשותף והשלכותיו של מי שהיו שותפים לאימונים והיום יריבים בנפש. בפועל, כשדלתות האוקטגון נסגרו מאחורי שני הלוחמים, הוכיח ג'ונס פעם נוספת מדוע הוא מחזיק בחגורה כשהוא שלט ביריבו לאורך כל הקרב. כמו כל יריבו הקודמים של ג'ונס גם "שוגה" לא הצליח למצוא פיתרון למוטת הידיים הארוכה של "בונס" שהשתמש במבנה גופו הנדיר על מנת לשלוט בקלות באוקטגון.

    בסיבוב הראשון אוואנס עוד הצליח להפתיע אותו עם בעיטה לראש, אך בסיבובים הבאים האלוף הגביר את הקצב. סדרת מרפקים אכזרית לראשו של האלוף לשעבר הוציא ממנו את רוח הלחימה, בדרך לניצחון בהחלטץ שופטים אחידה (45:50, 46:49, 46:49). זו הפעם השלישית שג'ונס מגן על החגורה. כבר בגיל 24 ניצח ג'ונס את מרבית הלוחמים הבולטים בקטגוריה. במסיבת העיתונאים שנערכה לאחר הקרב הודיע נשיא ה-UFC , דיינה ווייט, שיריבו הבא של ג'ונס יהיה דן הנדרסון הוותיק.

    יתר הקרבות:
    בקטגוריה עד 77 ק"ג העניק רורי מקדונלד לשה מילס שיעור ב-MMA. לאחר החלפת מהלומות קצרה, הוריד הקנדי הצעיר את הקרב לקרקע. שם לבריטי לא הייתה תשובה לעבודת הגראונד אנד פאונד הקטלנית של הצעיר בן ה-22. מקדונלד שלט בקלות בסיבוב הראשון בדרך לניצחון בנוק-אאוט טכני, 2:20 דקות בתוך הסיבוב השני.

    העימות בן רות'וול לברנדון שקאב הוכיח פעם נוספת שבקטגוריית המשקל הכבד כל מכה יכולה להיות קטלנית. שקאב פתח טוב את הקרב בעזרת סדרת מכות מהירות שזעזעו את רות'וול,  אך זה הגיב בעזרת מכת נגד, הוק שמאלי קטלני ששלח את יריבו לישון. רות'וול ניצח בנוק-אאוט טכני מרשים בתוך 70 שניות בלבד. הנוק-אאוט של רות'וול הוכתר ל"נוק-אאוט של הערב" וזיכה את האמריקני בבונוס מיוחד של 65,000 דולרים.

    מייקל מקדונלד הוכיח כי בגיל 21 הוא כבר שייך לצמרת במשקל  עד 60 ק"ג. הלוחם הצעיר ניצח את האלוף לשעבר מיגל טורס בעזרת סנוקרת מדויקת שהכריעה את הלוחם בן ה-31. מקדונלד ניצח בנוק-אאוט, 3:18 דקות בסיבוב הראשון.

    בתואר "קרב הערב" זכתה ההתגוששות בין מארק הומיניק  לאדי יאגין. השניים החליפו מהלומות במשך שלושה סיבובים בסופה יאגין סיים עם ידו על העליונה בזכות החלטת שופטים חצויה (28:29, 29:28, 28:29). האמריקני אסף ניצחון בהופעת הבכורה שלו ב-UFC והיקנה לקנדי הפסד שלישי ברציפות באוקטגון.

    בקרב, שפתח את האירוע המרכזי, ניצח מארק בוצ'ק את ג'ון אלסיו. בוצ'ק שלט בדרבי הקנדי (עד 70 ק"ג, בעזרת יתרון משמעותי בעבודת הקרקע. הלוחם הוותיק הוריד את הקרב שוב ושוב אל המזרון, שם הבדלי הרמות בין השניים היו בלתי ניתן לגישור. בוצ'ק ניצח בהחלטת שופטים אחידה (27:30, 28:29, 27:30).

    הקרבות המוקדמים:
    מאט בראון (עד 77 ק"ג) הסביר לסטפן תומפסון את ההבדל בין MMA לקיקבוקס. לוחם ה-UFC הוותיק הצליח להפוך את הקרב בינו לבין לוחם הקראטה המעולה לתגרה, אשר ביטלה את יתרונו הגדול של תומפסון בעמידה. יכולת ההגנה של תומפסון התגלתה כלקויה מאוד. בראון הצליח להוריד את הקרב לקרקע כרצונו, שם העניש את יריבו במכות קשות.

    השופטים העניקו לבראון את הניצחון גם כן בהחלטה אחידה (27:30, 28:29, 27:30). זהו הפסדו הראשון של תומפסון בקריירה לאחר 63 ניצחונות קיקבוקס ו-6 ניצחונות MMA. טראוויס בראון, שם עולה בקטגוריית המשקל הכבד, ניצח את צ'ד גריגס בעזרת חניקה 2:29 דקות בתוך הסיבוב הראשון.

    תוצאות נוספות
    אנטוני נג'וקאני (70 ק"ג) ניצח את ג'ון מקאדסי בהחלטה אחידה. באותו משקל גבר מאק דאנזיק על אפריין אסקוארדו בהחלטה אחידה. במשקל עד 77 ק"ג: כריס קלמנס ניצח את קית' ויסנסקי בהחלטה חצויה. גם מרקוס ברימז' (66 ק"ג) ניצח את מקסים בלאנקו בהחלטה חצויה.

    תאריך:  22/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    אלעזר לוין
    התחייב בעבר לשלם 60 מיליון שקל בעד מניות אלעד, המשועבדות להפניקס
    הדר פרבר
    שר האוצר אמר כי יש לבצר את עצמאותה האנרגטית של ישראל ולהוזיל את החשמל למשק    שר האנרגיה: אנחנו נערכים לכך כבר שנתיים    מופז: הצעד מחייב תגובה אמריקנית מיידית
    הדר פרבר
    המועמד הסוציאליסטי ניצח בסבב הראשון בבחירות לנשיאות    סרקוזי יעפיל לסיבוב השני, קיבל כ-25% מקולות הבוחרים    יתמודד ראש בראש עם הולנד בעוד כשבועיים
    עידן יוסף
    הותר לפרסום: חיל הים חושד כי הספינה נושאת נשק, אך עד כה לא התגלה דבר    פריקת הספינה נמשכת
    הדר פרבר
    הממשלה בקהיר הודיעה על ביטול ההסכם שנחתם עם חח"י בחסות ממשלת ישראל    בעלי המניות דורשים מהממשלה המצרית לחזור בה
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il