הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"רוצים לעשות היסטוריה ולזכות שוב בגביע"

בהפועל ת"א מחכים לרמה"ש מחר בחצי הגמר באיצטדיון רמת גן. רועי גורדנה ישוב ל-11, עבאס לא יהיה בסגל

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  01.05.12 - 15:41

אחרי שהאליפות אבדה כבר איפשהו באיזו חודש פברואר, מחר (רביעי, 18:00) תגיע הפועל תל אביב לאחד משיאי של העונה שלה, כשתפגוש את עירוני רמת השרון בחצי גמר גביע המדינה. האדומים רוצים להיות הראשונים בהיסטוריה שמצליחים לזכות בתואר השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי שלוש פעמים ברצף.

ההכנות לקראת המשחק מול הקבוצה של שייע פייגנבוים צוברות תאוצה. אלרואי כהן  - שעלה כמחליף בניצחון על בני סכנין בליגה בשל רגישות בשריר, וגם רועי גורדנה שסיים לרצות עונש הרחקה בשל כרטיסים צהובים - אמורים לחזור להרכב אולם כהן חש שוב רגישות בשריר והודיע לצוות המקצועי כי רק בבוקר המשחק יידע אם הוא כשיר.

ניצן שירזי, שפתח בליגה עם שני חלוצים, צפוי לחזור למערך של חמישה שחקנים בקישור כאשר מהארן לאלה עשוי לאבד את מקומו בהרכב, אלא אם אלרואי כהן לא יוכל לפתוח ואז הוא יתופקד באגף. "יש לנו שבועיים עד סוף העונה ואנחנו צריכים לתת את הפוש האחרון. תמיד תדעו שזוכרים את הסוף ולא את מה שקרה קודם לכן", אמר המאמן לשחקניו באסיפה. שירזי הזהיר מברוך דגו ומהמצבים הנייחים של רמה"ש. מי שלא יהיה בסגל הוא מחמוד עבאס, שסובל מפציעה בשרירי הבטן וקיבל הוראה מהצוות הרפואי לנוח.

טוטו תמוז, שנכנס כמחליף בשבת אחרי חודש שלא שיחק בשל הניתוח שעבר בבירכו, לא כשיר ל-90 דקות וימתין על הספסל. בתוך כך, סקאוט ראשי של ליל הודיע כי יגיע למשחק להמשך את המעקב אחרי עומר דמארי.

וואליד באדיר המורחק ייעדר וביבאן פרנסמן - שפתח כקשר אחורי בניצחון בשבת - יחזור לתפקיד המקורי שלו במרכז ההגנה לצידו של מרקו שולר. בנוסף, השעייתו הארוכה של אביחי ידין למעשה הסתיימה. בהפועל לא לקחו סיכון ובדקו עם ההתאחדות האם בעקבות המחזור שנדחה, השחקן רשאי ליטול חלק בגביע. במכתב רשמי מההתאחדות נמסר כי הרחקתו של ידין היא עד ה-30 באפריל, ללא קשר לכמות המשחקים בהם השתתפה הפועל ולכן הוא יעמוד לרשות שירזי, אך לא יפתח כמובן.

"אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה הראשונה שמניפה גביע שלוש פעמים ברציפות" אמר אחד השחקנים לאתר ערוץ הספורט, "עברנו עונה קשה, מתישה ומעייפת, שלעיתים הייתה גם עצובה, אבל יש לנו הזדמנות לסיים אותה בטעם טוב".

בוולפסון מקווים כי הקהל יידע להשאיר את המחאה נגד אלי טביב בצד, לפחות בזמן המשחק ויתרכז בעידוד. "בלי הקהל שלנו אנחנו לא שווים כלום, אנחנו זקוקים להם", אמר ביבאן פרנסמן. הבלם מור שושן שנטש אתמול את האימון באמצע, ממשיך להתלונן על כאבים במפשעה ובהפועל מקווים כי יחזור כמה שיותר מהר למגרשים.

השחקנים הבטיחו כי ניצחון במשחק יוקדש לפיזותרפיסט המסור של הקבוצה, רונן צפריר, שאבל על אביו. הבעלים אלי טביב, שלא נכח בניצחון על בני סכנין, עדיין לא החליט על פי מקורביו אם להגיע לאצטדיון ר"ג לחצי הגמר.

הרכב משוער: אפולה אדל, נאאל חוטבה, מרקו שולר, ביבאן פרנסמן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, מירקו אורמוש, נוסא אייגיבור, עומר דמארי, מהראן לאלה.