הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו באשדוד מנצחת 1:2 אצל בני סכנין

ביטון בגול ענק ואמברוז נתנו למזרחי 3 נקודות. קאסום הבקיע לדורה. ניצחון ראשון לאשדוד לאחר 10 משחקים. הולצמן: "טבעי שיעלו מועמדים לחיזוק החוד"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.05.12 - 22:42

בשלב מסוים העונה, מ.ס. אשדוד נחשבה לאלטרנטיבה לעירוני קרית שמונה בקרב על האליפות. אבל איפה שהוא בדרך הקבוצה של יוסי מזרחי נתקעה, ולא השיגה אף ניצחון ב-10 המחזורים האחרונים. עד הערב (שלישי), כשהיא הגיעה לסכנין וגברו על הקבוצה המקומית 1:2. כמה חבל שעכשיו זה כבר חסר חשיבות.

בלי הלחץ של המאבק על הכרטיסים לאירופה, שתי הקבוצות הציגו משחק פתוח וקצבי, במיוחד במחצית הראשונה. אז הגיעו גם כל השערים, וזה נפתח בצורה פנטסטית עם הפגז שניר ביטון שיגר לעבר החיבורים של אחמד שעבל בדקה ה-19.

אחמד קאסום ענה לו בדקה ה-24, אבל 2 דקות להפסקה היתרון שב לאדומים-צהובים מראשו של אפא אמברוז. סכנין חיפשה שוב שוויון, אבל צריך להזכיר שגם הקבוצה של שלומי דורה חווה תקופה רעה וזה ניכר בחוסר היכולת שלה לפצח את ההגנה האורחת ככל שהדקות נקפו.

אשדוד אמנם כבר לא תזכה לשחק באירופה בשנה הבאה וגם מהגביע היא הודחה, אבל היא יכולה להתנחם בעובדה שהיא עצרה את המומנטום השלילי. וסכנין? אחרי בלאגן המשכורות שפקד אותה בשבוע החולף, הקבוצה איבדה כל סיכוי תיאורטי קלוש שהיה לה להגיע לאירופה והיא רק מחכה למנוחת הקיץ.

שי הולצמן, עוזר מאמן אשדוד, סיכם: "גם במשחק שאין לו הרבה חשיבות רצינו לנצח. אם בתחילת העונה היינו אומרים לנו שנסיים בפלייאוף העליון היינו שמחים, למרות שאנחנו מאוכזבים מהסיום. אני מעריך שיהיו שינויים בעונה הבאה, ננסה לחזק את הקבוצה כדי שנהיה שוב טובים. הרבה שמות עולים, זה טבעי שיוזכרו שחקני התקפה בתור מועמדים במיוחד אחרי שקולה עזב".

גם שלומי דורה התייחס לכל העונה החולפת: "אנחנו מסתכלים על המאקרו ולא המיקרו, אז בסך הכל העונה הייתה מצויינת. עמדנו בכל האתגרים שלנו חוץ מהאתגר של להגיע באירופה, כבר לא היה לנו את הדרייב להתמודד עם קבוצות שיש להן יותר תקציב וסגלים מאיתנו. מה שקרה עם המשכורות לא השפיע היום, החמצנו המון ויכולנו לצאת עם כמות נכבדת של שערים. לא הייתה אף בעיה השנה בסכנין, רק בעיה טכנית בחודש האחרון שהכסף לא הגיע המעירייה. סכנין לא חייבת כסף לאף אחד".

מהלך המשחק
אחרי פתיחה איטית, בדקה ה-19 ניר ביטון הניף את הרגל מ-30 מטרים ושיגר בעיטה עוצמתית שלא נעצרה לפני שפגשה את הרשת דרך החיבורים. כעבור 5 דקות אחמד קאסום מצא את עצמו ברחבה ומול השער בעט פנימה. בדקה ה-32 שוב ביטון בעט מחוץ לרחבה כדור מדויק, אך הפעם שעבל הדף ושריקי שהגיע לריבאונד היה בנבדל. כעבור 3 דקות מהראן ראדי הכניס כדור לאחמד קסום, אך מקרוב הוא החמיץ את המסגרת.

בדקה ה-43 אפא אמברוז הגיע ראשון לכדור קרן והחזיר את היתרון לאורחים. לא עברה דקה ועידן שריקי החמיץ שער בטוח כשגלש לכדור רוחב וממטר אחד גלגל החוצה. עוד לפני המחצית קוסטדין האזורוב קיבל את הכדור מול משפתי שיצא אליו, הקפיץ מעליו והכדור נחת על גג השער.

עם השריקה לפתיחת המחצית השנייה, שריקי בעט מהחצי והכדור פגע במשקוף של שעבל. סכנין חיפשה להשוות שוב, אבל לא באמת איימה על השער של משפתי. בדקה ה-69 אוהד קדוסי הגיע למצב בעיטה נוח, אבל השוער ירד היטב והדף לקרן.

הרכב בני סכנין: אחמד שעבל, מוחמד זבידאת, פייר אמבמבה, עלא אבו סלאח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאיים אחמד קאסום וקוסטדין האזורוב.
הרכב מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפא אמברוז, ניר ביטון, בן ציון מושל, דוד רביבו, אמיר בן שמעון ועידן שריקי.