X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת הקמפיין יוענק כרטיס טיסה זוגי ליפן מתנת לופטהנזה
▪  ▪  ▪

דנונה יוצאת היום (ג', 9.9.03) בקמפיין אינטרנט רחב היקף תחת הסיסמא - "לכל דנונה החיוך שלו". במסגרת הקמפיין יידרשו הגולשים להתאים בין הפנים המחייכות - המופיעות על גביעי דנונה - לבין הטעמים השונים. הגולשים הראשונים שיצליחו לעשות זאת יזכו בכרטיס טיסה זוגי ליפן.
סיגל שילוני, מנהלת שיווק דנונה, מסרה היום: "קמפיין האינטרנט מצטרף ומשלים את המהלך הכולל של פיתוח מותג דנונה תחת הקונפסט: "הכל מתחיל מבפנים". במסגרת המהלך, אנו שואפים למפגש של 360 מעלות עם הצרכן שיאפשר לו לחוות את חווית דנונה באמצעות מספר גדול של מדיה. קמפיין האינטרנט מאפשר לנו ליצור תקשורת דו כיוונית עם הצרכן, לדבר איתו, ללמוד עליו, להתקרב אליו ולפתח איתו מערכת יחסים מתמשכת".
אלון מוליאן, סמנכ"ל MRM Partners ומנהל תחום האינטרנט, מסר היום: "האינטרנט הוא המדיום הקלאסי להעביר בו את הנראות החדשה של המותג, בעיקר בגלל האינטגרציה שהוא מאפשר בין קול, אנימציה ואינטראקטיביות. כשקיבלנו את הבריף היה ברור שהאינטרנט הוא כלי חשוב בהוספת הרובד הרגשי והחוויה הפרטית עם המותג. היכולת לתקשר עם הלקוחות והיכולת לייצר קשר מתמשך איתם עוברת במדיום הזה. מהשלב הנוכחי אנו יוצאים בפעילויות חוויתיות וקד"מיות שתכליתן לצבור מאגר נתונים של לקוחות ולשמור איתם על קשר מתמשך בהשקת מוצרים חדשים ופעילויות עתידיות".
הקמפיין יעלה באתרים: וואלה, ynet, דה-מרקר, תפוז ועוד.

תאריך:  09/09/2003   |   עודכן:  09/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בר היין מציע מגוון רחב של יינות, סדנאות ועוד
אלונה קורן
מנכ"ל חברת MIT: ייתכן כי העלייה הרצופה בחודשיים האחרונים מבשרת על מעבר למגמת התאוששות
הדר פרבר
השנה ילמדו הסטודנטים טכנולוגיות אריזה ועיצוב בשיתוף מרצים מהמכון הישראלי לאריזה, יצוא ולוגיסטיקה; מבסגרת תערוכת פלסטו ישפאק הוענקו מלגות לסטודנטים בהנדסת לפסטיקה
הדר פרבר
מכירות הרהיטים הסתכמו בכ-21.1 מיליארד ש"ח; יבוא הרהיטים הסתכם בכ-98.5 מיליון דולר; נפלטו כ-220 עובדים
מחלקה ראשונה
בכינוס עסקי ענק, שיתקיים בנובמבר בריגה, מוזמנים להשתתף גם גופים עסקיים ישראליים מתחום התקשורת, התשתיות, הנדל"ן ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il