X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן אשדוד לפני חצי גמר הפיינל 4 מול ראשל"צ. שלישי ב-18:15, ישיר באתר
▪  ▪  ▪

מכבי אשדוד תתייצב מחר (שלישי ב-18:15, שידור ישיר באתר) לרגע הגדול בתולדותיה. החבורה של עופר ברקוביץ' תפגוש בחצי גמר הפיינל פור את מכבי ראשון לציון במה שתהיה הופעתה הראשונה אי פעם במעמד. הערב קיימה הקבוצה מעיר הנמל את האימון המסכם שלה והמאמן עופר ברקוביץ' התייחס לאתגר.

  • חדשות נוספות וסטטיסטיקות לקראת הפיינל פור מחכים באיזור ליגת לוטו 
  • שלישי וחמישי, משחקי הפיינל פור בשידורים ישירים באתר ערוץ הספורט
  • "לכולנו יש עיניים גדולות אחרי שהגענו לפה, אבל זה כבר מאחורינו", אמר ברקוביץ', "מחר נבוא לעשות הכל כדי להביא את המועדון לגמר, להמשיך את העונה הטובה שלנו ולייצג את אשדוד כמו שצריך".

    לאחר פציעתו של שון קרופורד מראשל"צ שתי הקבוצות יגיעו עם 3 זרים למשחק והמאמן נשאל על יחסי הכוחות: "בגדול זה קרב שקול, כבר הוכח בכל הפלייאוף הזה שהדברים הם כאלה. חשוב מאוד איך יתפתח המשחק ומי תשחרר מההתרגשות ראשונה. הכל פתוח לגמרי".

    באשדוד מקווים מאוד לתמיכה גדולה של הקהל, שהיה אחד המפתחות במעבר על פני סגנית האלופה גלבוע/גליל ברבע הגמר. הצהובים צופים כי לפחות 2000 צופים יגיעו להיכל נוקיה ללוות את הקבוצה וברקוביץ' סיפר: " יבואו הרבה אוהדים. מרגישים את התכונה בעיר. יהיה ערב מרתק של כדורסל".

    "אנחנו באים לנצח, היה לנו שבוע שלם של הכנות, התאמנו כאן בנוקיה בימים האחרונים ואנחנו מרגישים טוב", סיפר רובי בוסטיין, "ללא ספק זה קצת שונה לשחק כאן, עושה רושם שתהיה פה אווירה מדהימה וכיף לשחק בהיכל כזה. כולם מאוד נרגשים אצלנו ומחכים כבר למשחק. המטרה שלנו היא להגיע לגמר, שיחקנו טוב בתקופה האחרונה, ניתן הכל ונקווה להצליח".

    מי שהוביל את הקבוצה לכל אורך העונה הוא ג'וש קרטר שהצטיין גם בסדרת רבע הגמר. "צריך לבוא ולשחק חזק. שתי הקבוצות מכירות אחת את השניה ואני חושב שכולם יודעים מה אנחנו יכולים לתת", אמר קרטר, "המפגשים הקודמים בינינו הם כבר היסטוריה ואני חושב ששתי הקבוצות השתנו והשתפרו מאז".

    על המפתחות לניצחון הוסיף: "כמובן שנצטרך הגנה טובה. אנחנו צריכים גם לעצור אותם מלקלוע שלשות, להאט אותם ולקוות שיחטיאו". על כך שהוא נחשב לכוכב של הקבוצה אמר: "אני לא מרגיש לחץ באופן אישי, פשוט צריך לבוא ולשחק כמו ששיחקתי כל העונה. מאיר טפירו עוזר מאוד כל הזמן, יש לו הרבה ידע וניסיון והוא עוזר לנו להבין למה לצפות".

    תאריך:  21/05/2012   |   עודכן:  21/05/2012
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איתמר לוין
    רשות ני"ע קנסה במיליוני שקלים את תנובה, אייפקס ומבטח-שמיר    המשנה לפרקליט המדינה: תמימות לחשוב שההסדרה תיעשה רק בכלי הפלילי    בלכר: מנכ"ל יוכל לגלגל את האחריות לעובדים זוטרים, והם לא יוכלו לרכוש ביטוח
    איתמר לוין
    ברלינר: ספק אם החוק יוכל לעבוד בבתי משפט השלום    מזוז: החוק יביא לסרבול גזרי הדין ולריבוי ערעורים    קפלן-הגלר: אם עדיין הייתי שופטת - הייתי בורחת    שלושה מתוך ארבעה סניגורים מצטרפים גם הם לביקורת
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    הישראלי עשוי לחתום על חוזה קבוע כתותחן. הבלוז ידרשו כמיליון ליש"ט
    עידן יוסף
    יוזמת החקיקה להפחתת הקנסות ברכבת הקלה בשיעור של 44% נדחתה בוועדת השרים לחקיקה לאחר שהללו העדיפו את עמדת משרד האוצר על פני זו של משרד התחבורה    אייכלר: להקים מיד ועדת ערר לבדיקת קנסות הרכבת הקלה
    עופר וולפסון
    הוראת שעה שאושרה בוועדת הכספים תבטל את ועדת המניות של הבנק שפעלה מ-2009 ושמינתה דירקטורים לבנק מטעם המדינה    החברה הממשלתית מ.י נכסים, בעלת רוב של אנשי אוצר בדירקטוריון, תמלא את מקום הוועדה בייצוג המדינה
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il