הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קלינגר חתם בהפועל חיפה: "שמח להגיע"

המאמן החדש: "נקבע מטרות אחרי שנשלים את הסגל" יואב כץ: "יוביל אותנו לצמרת". קאלה דרשלר יעזוב?

תומר לוי
תומר לוי  23.05.12 - 18:12
ניר קלינגר (זיו אברג'יל)
ניר קלינגר (זיו אברג'יל)

ניר קלינגר ייאמן את הפועל חיפה בעונה הקרובה, כך נקבע לאחר שהמאמן סיכם היום (רביעי) את תנאיו לעונה בקבוצה. קלינגר יירש את טל בנין שעבר למכבי נתניה. הבעלים יואב כץ אמר: "אני בטוח שניר יצעיד אותנו לצמרת הכדורגל הישראלי". קלינגר עצמו אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחזור ולאמן בחיפה עיר הולדתי. שמח להגיע למועדון עם מסורת מפוארת כמו הפועל חיפה. זה אתגר גדול עבורי לבוא ולקדם את הקבוצה ואת שחקני הבית הצעירים והמוכשרים שלה".

בראיון לרדיו 103FM אמר קלינגר: "יואב כץ אדם רציני. רציתי מאוד להגיע לכאן. יש פה הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים והגיע הזמן ללכת קדימה והם צריכים להיות שם דבר בליגה הזאת. קאלה? אני מקווה שהוא יישאר".

בתגובה לשאלה על המטרות העתידיות ענה קלינגר: "עד לא נשלים סגל זה לא יהיה אחראי מצידי לקבוע מה המטרות. אני שמח שאני מגיע למקום אז הציפיות עולות. הפועל חיפה היא סיפור אחר וגישה אחרת מב"ש - הבסיס הוא טוב וזה שינוי".

שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר היה אחד השחקנים היציבים בעונה החולפת אצל האדומים מקריית חיים, אך עתידו במועדון לא ברור. דרשלר הודיע לבעלים יואב כץ כי מבחינתו פג תוקף האולטימטום שהציב השוער לכץ על הארכת חוזהו בחיפה.

קאלה אמנם כבר היה על סף חתימה בהפועל חיפה, אך בגלל הסחבת השוער הקרואטי רואה את עצמו כעת רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. למרות כל זאת, מבחינת קאלה אופציית הפועל חיפה עדיין עומדת על הפרק.

בתוך כך, במועדון ינסו בימים הקרובים לקדם את המשא ומתן ולסגור עם רן אבוקרט ואושרי רואש. במקביל, בחיפה ממתינים לראות מה יעלה בעתידו של יובל אבידור, שמעוניין לצאת לשחק באירופה. גם גל אראל חושב בגדול. לקשר יש דרכון זר, אך במידה שלא ימצא קבוצה שתסכים להחתימו, הוא יסכים להישאר עוד עונה בהפועל חיפה. החלוץ המוערך דימיטרי גלושצ'ביץ' נמצא על סף סיכום לעונה נוספת במועדון.