X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחלוצות פלח הקרוסאובר העולמי
▪  ▪  ▪

הסובארו החדשה מדגם לגאסי בגירסת הנעה הכפולה, תמשיך ככל הנראה להקרא בישראל - B4. ביפן זוכה רק הגרסה הספורטיבית של המכונית בציון B4, אך בישראל שואפים לשמור על ההצלחה בשמה המקורי - נוסח ה'גרנד ליאונה' (אימפרזה) של ראשית שנות ה-90'.
הדור השלישי החדש של לגאסי אשר מוצג עתה בפרנקפורט מקבל מנועי בוקסר מחוזקים, 2.0 ליטר בעל הספק של 140 כ"ס, 2.5 ליטרים עם 165 כ"ס ו-3.0 ליטרים (שש בוכנות) עם 245 כ"ס. מנועים אלה מותקנים גם בדור החדש של האאוטבאק, גירסת כביש - שטח המצוינת של לגאסי.
ב-1997 הציגה סובארו בפרנקפורט את האאוטבאק המבוססת על הלגאסי ואת הפורסטר המבוסס על האימפרזה, ועתה היא שוב מציגה בגרמניה את יישום הנסיון ומשפרת את סידרת המכוניות רבות המינוע וההצלחות.
לישראל תגיע הלגאסי המחודשת בשלהי השנה הקלנדרית, בשתי גרסאות הקיצון של ניפחי המנוע: 2.0 ו-3.0 ליטרים.
פרנקפורט היא כמעט שוק ביתי לסובארו, שכן שנים רבות ניצבה ישראל במקום שלישי בעולם אחרי שני שווקי הייצוא הגדולים של החברה היפנית הקטנה - ארה"ב וגרמניה. היצע הדגמים הקטן יחסית של סובארו עובר רביזיה בחלקו העליון ועד לג'אסטי החסכונית החדשה.
גרסת האאוטבק של הלגאסי פופלארית מאוד בארה"ב ובמדינות קרות ומושלגות. זו אחת מהמכוניות הראשונות בפלח הקרוס - אובר האופנתי כיום, המשלב בין יכולת גבוהה לעבירות שטח, שימושיות של סטיישן ונוחות של מכונית משפחתית מרווחת. סובארו שילבה את הטוב בכל העולמות עוד בטרם הומצא המינוח קרוס אובר.
רק השלימה סובארו את חידוש הלגאסי בגרסאות סדאן וסטיישן, ומיד עברה להזנקת האאוטבק אל שנות האלפיים. תיבת הילוכים אוטומטית מסוג 'ספידשיפט' בעלת חמישה יחסי העברה, תתקן בעייה קשה של הסידרה הנוכחית, אשר לא השכילה להעביר את מלוא עוצמת המנוע לגלגלים.
ביפנאוטו יחל שיווק הלגאסי החדשה כבר בחודש נובמבר הקרוב, אם כי האאוטבאק תגיע רק בתחילת 2004. עם המנוע הגדול בנפח 3.0 ליטר, צפויה למכונית הצלחה כנגד וולוו ואאודי, כאשר הלגאסי תיובא עם מנועים בנפח 2.0 ליטר ו-3.0. מנוע ה-2.5 ליטר 'המשפחתי', לא ייובא לעת עתה.
ורק חבל כי מנהל השיווק הוותיק, ישראל פלדמן, יעדר מאולמות התצוגה המקומיים.

תאריך:  13/09/2003   |   עודכן:  14/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
עיקר הפגיעה - בשכבות החלשות
יפעת גדות
"השבועות האחרונים בהחלט לא היו נעימים למסע הבחירות של בוש", אמר ג'ון גורמן, נשיא חברת הסקרים comments Opinion Dynamics; "עירק, מצב הכלכלה והגרעון בתקציב הם בעיות גדולות ומשמעותיות שלא ניתן להתעלם מהן"
יואב יצחק
הוחבאו בתוך מכונת כביסה באטליז בשכונת אל-עזרייה
יואב יצחק
גירוש יהיה "בלתי מועיל", קובעת המועצה; ערפאת מגיב: המטרה של ישראל - חיסול הרשות הפלשתינית
יפעת גדות
השוטרים והמתנדבים פועלים בכבישים הבין עירוניים והעירוניים בכל הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il