X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שמעון שבס לאתר ערוץ הספורט: "לא נוכל להתחייב למתווה הנוכחי"
▪  ▪  ▪
יורדים מהעסקה. שבס וטביב (אלן שיבר)

הם הגיעו מתוך כוונה טובה, מתוך אהדה להפועל תל אביב, אבל כרגע נקבע כי הרוכשים המיועדים בראשות שמעון שבס, לא יקנו את המועדון מידיו של אלי טביב. כך עולה מדבריו של שבס אחר הצהריים (רביעי) לאתר ערוץ הספורט.

"לאור הנתונים שקיבלנו בבקרה התקציבית ולאור נתונים נוספים שקיבלנו ביממה האחרונה, בדיקת הנאותות תיקח עוד זמן רב", אמר שמעון שבס לאתר ערוץ הספורט. "באנו להפועל מתוך רצון לעזור לקבוצה בתור אוהדים כפי שהתחייבנו. הבטחנו שניתן תשובה מהירה ולא נתמהמה ולכן - מסתמן שלא נוכל להתחייב למתווה הקיים של ההסכם לרכישת המועדון".

אתמול בבוקר כבר דווח על פריצת דרך וסיכום ראשוני על העברת הקבוצה, אך הקלפים נטרפו בערב, כאשר נציגי הרוכשים הגיעו לפגישה עם יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי. האחרון בישר להם שתוכניתם לשלם לטביב מכיסם 15 מיליון שקלים ועוד 5 מיליון נוספים מקופת המועדון, לא תוכל להתממש.

אמש ניתן היה להבין שלאור דבריו של יו"ר הבקרה התקציבית הכדור נדד במלואו למחצית המגרש של הרוכשים, וכעת נראה שהדבר היחיד שיוכל להוציא את העסקה לפועל הוא ששבס ואנשיו יחדפו את ידיהם עמוק לכיס. במהלך היום התבצעו ויתבצעו עוד הערב מספר שיחות טלפון ומספר פגישות נוספות בין רואי החשבון על מנת לנסות ולקדם את ההסכם. טביב, כידוע, דורש 25 מיליון ש"ח (או 20 מיליון פלוס אחוזים עתידיים על איגיבור ותמוז), וזאת בשני תשלומים בלבד. 

הרוכשים המיועדים נרתעים בשלב זה לא רק מהסכום, אלא גם ובעיקר ממספר התשלומים. קבוצת הרוכשים בראשות שבס לא מעוניינת להוציא כסף מזומן בסכום גדול יותר ממה שתכננה תחילה (קצת יותר מ-10 מיליון) וכרגע לא ברור כיצד יסגרו הפער.

גורם המקורב לקבוצת הרוכשים סיפר: "אין ספק שהפגישה בבקרה טרפה את הקלפים, ועכשיו כל צעד צריך לשקול מחדש ולעשות מחדש שיעורי בית. המו"מ נפגע, אבל אף אחד לא מרים ידיים". בתוך כך, כל התכניות המקצועיות של הפועל תקועות עד להודעה חדשה. ניצן שירזי, שעתידו כלל לא ברור, לא יכול להחתים שחקנים או לתכנן רכש. ככל הנראה, אם עד תחילת שבוע הבא לא תהיה פריצת דרך במו"מ, קבוצת הרוכשים תרד מהענייין.

חשוב לציין כי ישנה עוד קבוצת רכישה, שמתגבשת בימים אלה של מושיק תאומים וחיים רמון. את הקבוצה הזו מייצג עו"ד ניר ענבר, ששימש העונה לתקופה מסוימת כמנכ"ל הפועל ת"א, כרגע מדובר במו"מ התחלתי שלא צפוי להתפתח במהרה בימים הקרובים. כרגע קבוצת הרכישה הזו שומרת על חשאיות בכל הנוגע לניהול המו"מ.

הפועל תל אביב שיחררו הודעה רשמית לנוכח האירועים סביב המועדון ביממה האחרונה: "בימים האחרונים נזרקו לחלל האוויר ספקולציות שונות לגבי סכומים ותנאים בעסקת מכירת הקבוצה. יש להעמיד דברים על דיוקם, מובהר כי מתווה העסקה שהוצג לרוכשים ברשות שבס על ידי טביב לא כלל תשלום מכירת שחקנים או מקורות כספיים של המועדון. באשר להתחייבויות העבר, על פי הערכת טביב ויועציו מדובר בסכומים זניחים ובכל מקרה כפי שהוצהר, מובן מאליו שהמוכרים ולא הקונים הם שיישאו באחריות המלאה לכך. בשלב זה מתקיימים מגעים עם מתעניינים פוטנציאליים נוספים ובמידת הצורך ימסרו עדכונים בהמשך".

תאריך:  06/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בוועדה לביקורת המדינה הורו למבקר המדינה לבדוק מדוע הכריזה פרקליטות המדינה בבג"ץ בפרשת גבעת האולפנה, כי הבתים ייהרסו, והתעלמה מזכויות בעלי-הדירות ומתקדימים משפטיים
איתמר לוין
ההנהלה טוענת שהיא עדיין לומדת את הדוח של גולדברג בעניין זיוף הפרוטוקול בידי אלשיך    דוברות ההנהלה פרסמה גם תגובה בשם נציגות השופטים: "אין כוונה להדיח את אלשיך מראשות הנציגות"
מחלקה ראשונה
פנסיונר חברת חשמל, אריה ונגרקו, סיים לימודיו במרכז האקדמי כרמל    "נוצר קשר אמיץ עם הסטודנטים הצעירים, אמשיך לתואר שני במשפטים ואקבל רישיון עיסוק בעריכת דין"
יפעת גדות
גברים שנראים נוקשים יותר, המזוהים בדרך כלל עם פנים רחבות יותר, יהיו כאלו המוכנים להקריב את עצמם כשהקבוצה אליה הם משתייכים מתחרה בקבוצה אחרת
איתמר לוין
מי שהייתה מנהלת לשכתו של אהוד אולמרט הורשעה בהפרת אמונים    ביהמ"ש: בסופו של דבר היא הייתה רק מזכירה; יש להבחין בין מעידתה החד-פעמית של זקן לבין מעורבים אחרים שחזרו מספר פעמים על עבירותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il