X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרוסים ייפגשו את צ'כיה ביום שישי. שירוקוב: "יש לנו יותר משחקן אחד"
▪  ▪  ▪
אדבוקט. מכוון גבוה (gettyimages)

רק פעם אחת בלבד בתולדות היורו נפגשו ביניהן רוסיה וצ'כיה. ביום שישי (21:45) תגיע הפעם השנייה במסגרת יום הפתיחה של יורו 2012, ואם לשפוט לפי אותו משחק ב-1996, ההתמודדות בין שתי הנבחרות צריכה להיות מרתקת ועמוסת שערים.

  • סגלים, חדשות, טבלאות ולוח משחקים באיזור היורו החדש שלנו >
  • לפני 16 שנים באנגליה, הצ'כים היו צריכים נקודה אחת בלבד מול הרוסים במשחק הנועל את שלב הבתים כדי לעלות לרבע הגמר. שער של ולדימיר שמיצר בדקה ה-88 סידר לה 3:3 דרמטי באנפילד. אותו שמיצר הוא המנהל המקצועי של הנבחרת הנוכחית, מעל המאמן מיחל בילק, ואולי הוא יוכל להעניק השראה לשחקנים. אבל צריך לזכור דבר אחד - הרוסים מגיעים לטורניר כשהם רוכבים על רצף 14 משחקים ללא הפסד.

    הבית הזה, בו נמצאות גם יוון ופולין, הוא הכי פחות נוצץ בטורניר. אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לתחרותי ביותר, וגם כוכב צ'כיה תומאס רוסיצקי יודע זאת: "הבית בהחלט נראה מאוד שוויוני. אם אתה רוצה להגיד מי הפייבוריטית הכי גדולה בבית, אז זו רוסיה. יש להם נבחרת מאוד מנוסה שמשחקת כדורגל טוב, לכן המשחק הכי קשה הוא הראשון נגדם".

    רוסיצקי שמשחק בארסנל הדגיש שצריך להיזהר מחברו לקבוצה אנדריי ארשבין, שהושאל בעונה החולפת לזניט והוביל אותה לאליפות: "כשאתה צופה במשחקים של רוסיה, אתה רואה שאנדריי הוא עדיין שחקן המפתח שלהם. הוא שחקן מעולה שיכול לסכן אותנו מאוד". מבחינת צ'כיה, השאלה היחידה היא בנוגע לכשירות של החלוץ הוותיק מילאן בארוש, אך הוא צפוי לשחק.

    מנגד, מאמן נבחרת רוסיה דיק אדבוקט לא הנמיך את הציפיות: "עוד כשהתחלנו להתכונן אמרנו שהמטרה היא ללכת עד הסוף, אבל רק לאחר הטורניר נוכל לדעת אם זו מטרה ריאלית או לא. כל שחקן וכל מאמן נהנים מטורנירים כאלה. הדבר הכי חשוב הוא שכולם כשירים למשחק". היה חשש כי השוער איגור אקינפייב, שלא התאמן ברביעי, יחסר לאדבוקט, אבל הוא צפוי לפתוח בהרכב.

    "אם נגיע לחצי הגמר זו תהיה הצלחה", סיפר ארשבין, "מכיוון שכך לא נוריד את הרף מהפעם הקודמת. וגם מכיוון שכדי להגיע לשם נצטרך לגבור על אחת הנבחרות החזקות: גרמניה, הולנד או פורטוגל. ספרד פשוט הייתה טובה מאיתנו ב-2008, אבל הניצחון על איטליה במשחקי ההכנה הוכיח לנו שאין הבדל בינינו לבין שאר הנבחרות האירופאיות". רומן שירוקוב הוסיף: "אני לא חושב שיש לנו שחקן אחד שיותר חשוב מהאחרים. יש לנו הרבה שחקנים טובים ולא רק מנהיג אחד".

    הרכב משוער של צ'כיה: פטר צ'ך, תיאודור גברה סלסי, דויד לימברסקי, תומאס סיבוק, מיחל קדלץ, ירוסלב פלאשיל, פטר יאריצ'ק, יאן רזק, ואצלב פילאר, תומאס רוסיצקי, מילאן בארוש.
    הרכב משוער של רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר אניוקוב, סרגיי איגנשביץ', אלכסיי ברזוצקי, יורי ז'ירקוב, איגור דניסוב, קונסטנטין זיריאנוב, רומן שירוקוב, אנדריי ארשבין, אלן דזאגוייב, אלכסנדר קרז'אקוב.

    תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  07/06/2012
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איתמר לוין
    המועצה המוסלמית ליפו עתרה נגד ההנחה הניתנת במכרזי המינהל לחיילי מילואים - אך בג"ץ דחה את העתירה בנימוק שמדובר במקרים בודדים בלבד    העיר שמוטב להעניק למילואימניקים הטבות שלא יפגעו בדיני המכרזים
    עופר וולפסון
    פורום החוסכים לפנסיה פנה לחברה העומדת לרכוש את סקיילקס מידי אילן בן-דב, בטענה כי אין זה סביר לשלם לחברת סאני, בעלת המניות בחברת סקיילקס, בעוד חברת סקיילקס אינה עומדת בהתחייבויותיה כלפי מחזיקי האג"ח    אגף שוק ההון באוצר הודיע כי הוא מתנגד להסדר.
    עידן יוסף
    הסירה מגבלה שאיפשרה אנונימיות אוטומטית למאזינים שיתרמו מחוץ לשידור וחשפה עצמה לתסבוכת גרסאות
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    0:2 קל לרוסייה שתשוב למקום ה-1. גמר גראנד סלאם ראשון לאיטלקיה
    איציק וולף
    התבטאות חסרת תקדים מצד מזכ"ל האו"ם נגד נשיא סוריה    באן קי מון הודיע כי צוות פקחי האו"ם נתקל ביריות שנועדו להרתיע אותם מלהגיע לזירת הטבח במזרעת אל קבייר    "אסד ומשטרו טובחים בילדים ובנשים ומוציאים אותם להורג מטווח אפס, חלקם בשנתם"
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il