X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למעלה מ-2 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט; איזו חברה הזולה ביותר? איך מגיעים אליה?
▪  ▪  ▪

אתר השוואת המחירים זאפ (www.zap.co.il) מציע לגולשי האינטרנט בארץ שירות חדש ללא תשלום המאפשר מעקב אחר מחירי מוצרים וקבלת התראה בדואר אלקטרוני על ירידת המחיר. גולש אשר מבקש לרכוש מוצר כלשהו, למשל מצלמה דיגיטלית של יצרן מסוים, מחפש את המחיר הנמוך ביותר הקיים בכל אחת מ-400 חנויות האון ליין ש- ZAP משווה בין מחיריהן. אם המחיר הנמוך ביותר של הדגם המבוקש, עדיין גבוה מדי, יכול לקבוע הגולש מחיר נמוך יותר ולבקש התראה מהאתר כאשר מחיר המוצר הספציפי יגיע לרמה המבוקשת.
באתר ZAP משרת קהל של כ-220,000 גולשים ומציע מגוון מוצרים מכ-400 חנויות מקוונות. באתר מתבצעות רכישות בהיקף של כ-15 מיליון ש"ח בחודש ולמעלה מ-300,000 פריטים הניתנים לרכישה.
האתר מנוהל על-ידי ליאור פרומר ונמצא בבעלות חברת ההחזקות של קיבוץ רמת הכובש, איתמר גלילי ודניאל צדוק.
השוואת מחירים - שחקנית מובילה בתחום
סכום הקניות המקוונות בישראל מוערך בכ-1 מיליארד שקלים וצפוי להגיע ל-1.4 מיליארד שקל עד סוף שנת 2003, שליש מתוכו, מעריכים, מהוות המכירות הפומביות והמכרזים.
דפי זהב משיקה זירה חדשה להשוואת מחירים. לדברי ארז בהט, סמנכ"ל השיווק של החברה, מדובר בהשוואת מחירים שאינה כרוכה בתשלום לדפי זהב מצד הספק המציג את מוצריו ולפיכך היא מבטיחה אובייקטיביות, בשונה מהמקובל באתרי השוואת מחירים אחרים.
"השוואת המחירים בשילוב עם המידע העצום באתר דפי זהב על בתי עסק, מעמידים לצרכנים את המידע הרחב ביותר והאובייקטיבי ביותר לקניה יעילה ומוצלחת", מסר בהט. לדבריו, השקת הזירה החדשה להשוואת מחירים היא הצהרת כוונות גלויה להפוך את אתר דפי זהב מוביל בתחום.
על-מנת להגשים יעד זה פעלה החברה בשנה האחרונה להגדיל באופן משמעותי את מספר החנויות המופיעות באתר ואת מספר המוצרים, תוך שיפור ממשק המשתמש. במהלך זה השקיעה החברה מעל מיליון שקל וכיום מופיעות בזירה מאות חנויות עם כ-260 אלף מוצרים. הפריטים מתעדכנים ומתחדשים ברמה יומית ובפרט, פריטים המופיעים במכרזים ובמכירות פומביות.
מה נשתנה? אם כן, הזירה החדשה מספקת מנוע חיפוש ממוקד והמוצר מופיע לנוחות הגולשים רק פעם אחת כאשר לצדו כל המחירים המוצעים - על-ידי החנויות השונות. זאת בשונה מאתרים אחרים המעלים תמונה של המוצר כמספר החנויות שמציעות אותו. כמו כן, באותה טבלה יקבל הגולש קישור למכירות פומביות וקבוצתיות עם עדכון לגבי הסטטוס של כל אחת מהן. "כיום גולשים באתר דפי זהב כשלושה מיליון גולשים מדי חודש והם יכולים מעתה לבצע את כל תהליך הקנייה או חלקים נרחבים מתוכו באתר דפי זהב מבלי שיאלצו לנדוד לאתרים אחרים על מנת להשוות מחירים", אומר בהט.
One Stop Shop
בדפי זהב מוסרים, כי החברה ביצעה עבודות מחקר בשנה האחרונה והסתייעה בקבוצות מיקוד, ובעיקר במבדקי שימושיות על-מנת להגיע לאופטימיזציה של זירת השוואת המחירים.
הזירה החדשה היא חלק מחזון החברה להפוך ל-One Stop Shop עבור צרכנים המעונינים לבצע צרכנות נבונה: החל מטיפים צרכניים - מה כדאי לבדוק, דרך איסוף מידע על בתי עסק - שעות פתיחה, אמצעי תשלום. ועד הרגע שלפני הרכישה: השוואת מחירים וקישור לחנויות הרלוונטיות.
אתר דפי זהב www.d.co.il.
הישראלים והמסחר האלקטרוני
מנתוני סקר TIM לשנת 2003 עולה, כי למעלה מ-2.2 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט, יותר מ-400 אלף איש מחוברים לאינטרנט המהיר, מתוכם קרוב למחצית מהישראלים ביצעו רכישה באינטרנט, ויותר משליש מבצעים רכישה אחת לחודש, כלומר יותר ויותר אנשים מקשרים קניות וצרכנות עם אינטרנט.
מנתוני סקר טלסקר מרס 2003 עולה, כי סכום קניות האון-ליין בישראל הינו כמיליארד שקל וצפוי להגיע ל-1.4 מיליארד שקל עד סוף שנת 2003. ההערכות הן, כי המכירות הפומביות והמכרזים, מהווים כשליש מהמכירות.

תאריך:  17/09/2003   |   עודכן:  17/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בגרטנר טוענים שלא בהכרח: עלות הבעלות הכוללת (TCO) הדומה למדי של PC בן 3 שנים ו-PC בן 6 שנים
הדר פרבר
932 מעסיקים הציעו 2,249 משרות בעזרת המוקד הטלפוני של משרד התמ"ת בחודש הראשון להפעלתו; המוקד מטפל בהורים יחידים; 99 חד הוריות סירבו להצעות עבודה וזכויותיהן להבטחת הכנסה נשללו
הדר פרבר
הפורמט פותח והופק על-ידי חטיבת התוכן בקבוצת JCS עבור רשת; מדובר בסדרת טלוויזיה למשפחה בה כל אדם עשוי להפוך למשתתף פוטנציאלי
הדר פרבר
טוען כי גורמים בקרב סוכני הנסיעות מאשימים אותו בקבלת טובות הנאה מחברת אל-על
מירב לוי
התקן מגדיר קריטריונים ושיטות לבחירת ההדרכה המתאימה בארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il