X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפרסומת: קלוז-אפ על חזה נשי ועליו כיתוב: "יש פרסומות שמשתמשות בזה ללא סיבה. לנו יש סיבה מצוינת. החיים שלך"; הקמפיין מנוהל בהתנדבות ע"י גיתם/BBDO
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שיצוין בישראל בחודש אוקטובר, במקביל לחודש המודעות בעולם כולו. הקמפיין, שיעלה ביום ראשון, 19 בספטמבר, יכלול מודעות ותשדירים, ביניהם תשדיר חדש, מינימליסטי מפתיע וחדשני: אקסטרים קלוז-אפ על חזה של אישה לבושה בגופיה, ועליו הכיתוב: "יש פרסומות שמשתמשות בזה ללא סיבה. לנו יש סיבה מצוינת. החיים שלך".
מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ולעודד עריכת בדיקה לגילוי מוקדם של המחלה. מטרה זו עוברת באמצעות המסר: "בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד יכולה להציל את החיים שלך. כדאי לך להיבדק".
הקמפיין מציע לנשים לפנות לקבלת עלון מידע ללא תשלום לטלמידע, שירות המידע הטלפוני של האגודה למלחמה בסרטן, המאויש 24 שעות ביממה, שמספרו: 1-800-599-995, או לאתר האינטרנט שכתובתו: www.cancer.org.il.
נאוה עינבר, מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן, אומרת כי "גילוי מוקדם הוא האמצעי היעיל ביותר למלחמה בסרטן השד ובכך מתמקד הקמפיין. קיימת חשיבות רבה בהעברת המסר לגילוי מוקדם של המחלה ולהנעה לפעולה של ציבור הנשים לקחת אחריות על בריאותן. החשש מפני סרטן השד, חוסר הידע או מידע מוטעה בנושא, מונעים מנשים רבות לקחת אחריות על בריאותן, להכיר את שדיהן, להיבדק על-ידי רופא או לבצע בדיקת ממוגרפיה בגיל המומלץ,
עובדה העלולה למנוע גילוי מוקדם, שבכוחו להציל חיים.
סרטן השד הינו המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם. כ-4,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד, אחת מתוך כ-10 נשים ישראליות עלולה לחלות בסרטן השד בשלב כלשהו בחייה, כ-90% מהחולות תוכלנה להירפא, במידה והמחלה תתגלה בשלב מוקדם".
הקמפיין לציון חודש המודעות לסרטן השד, שעולה בהתנדבות באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, יכלול מודעות בעיתונות הארצית בכל המגזינים המיועדים לנשים, וכן טלוויזיה בערוץ 1, 2, הערוץ ברוסית וערוץ המוסיקה. הקמפיין יכלול שני סרטים נוספים על הסרט החדש:
סיפורה של עדי גרינבאום - הסרט מציג את העולם מנקודת ראותה של אישה צעירה, שחלתה בסרטן השד. בסרט נראית עדי גרינבאום, שאובחנה כחולת השד בגיל 24, לאחר שהתעקשה להישלח לבדיקת אבחון. עדי עברה כריתה מונעת ולאחר טיפולים, הבריאה מהמחלה. עדי נעזרה באגודה למחלה בסרטן כאשר התמודדה עם המחלה, וכיום היא מתנדבת ב"יד להחלמה", המסייעת לנשים אחרות, שזה עתה חלו, להתמודד. הסרט מסתיים בקריאה לנשים שזקוקות לסיוע ותמיכה לפנות ל"יד להחלמה". הקריינות לסרט נעשתה בהתנדבות על-ידי מיקי חיימוביץ'.
יד להחלמה - הסרט מציג את פעילות האגודה בתמיכה וסיוע לחולות סרטן השד לאורך תהליך הטיפול וההחלמה. שרקה' ירון, מתנדבת "יד להחלמה", מספרת במילים אישיות ומרגשות על התהליך הנפשי שעברה מרגע גילוי המחלה ועל הסיוע שקבלה ממתנדבת "יד להחלמה".
על חודש המודעות לסרטן השד
באוקטובר מציינים בכל העולם את חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. חודש זה מציין את המאבק לקידום המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד, ואת ההתמודדות של הנשים עם מחלת סרטן השד. בחודש זה תערוך האגודה למלחמה בסרטן במקביל למסע הסברה, סידרת אירועים ותקיים מספר שיתופי פעולה עם גופים בישראל.
על פעילות האגודה למלחמה בסרטן בנושא סרטן השד
האגודה למלחמה בסרטן יזמה את תוכנית הסריקה הלאומית לסרטן השד בממוגרפיה, המופעלת בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות וקופות החולים, האגודה רכשה ניידת ממוגרפיה כדי לאפשר גם לנשים המתגוררות בישובים מרוחקים להיבדק. האגודה מפיקה מדי שנה מסעות הסברה לקידום המודעות לסרטן השד, דואגת לשיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות בסרטן השד, למימון הקמת מרכזים לבריאות השד, למימון עשרות תקנים של אחיות ועובדות סוציאליות לתיאום הטיפול בסרטן השד, דואגת להדרכה מקצועית לצוותים המטפלים, תומכת ומקדמת את המחקר בנושא סרטן השד.
האגודה למלחמה בסרטן דואגת לשיפור הזכויות של הנשים החולות והבריאות ודאגה לשיפור המגע עם הביטוח הלאומי, פועלת להרחבת סל הבריאות. האגודה למלחמה בסרטן הקימה את "יד - להחלמה" - ארגון של נשים שהחלימו מהמחלה המושיטות יד תומכת לנשים שזה עתה חלו ומוכיחות שגם במאבק הזה אפשר לנצח.

תאריך:  17/09/2003   |   עודכן:  17/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
זאת בעקבות החלטתו של סאבא שלא להשקיע בערוץ; ייתכן שקשת תרכוש השליטה בערוץ יחד עם חברת טלעד
מחלקה ראשונה
זכתה במכרזים לחוזי שירות אינטל, אל-על, בנק מזרחי, בי"ח רמב"ם וכימיקלים לישראל; תעניק שירותי נס"ר, שירותים לתשתיות וכן תתקין מרכזיות חדישות של חברת נורטל
הדר פרבר
שני הצדדים מתחייבים לשיתוף פעולה במטרה לייצא למדינות שלישיות; בשבעת החודשים הראשונים של השנה גדל הייצוא של ישראל לאתיופיה ביותר מפי 10 והסתכם ב-6.3 מיליוני דולרים
ענבל אביב
בתפקידה החדש תהיה אחראית רותם לניהול מערך שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית בקו מערכות
ענבל אביב
עלות הפרויקט כולו מוערכת בסכום של כ-6 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il