X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המכללה פועלת בחסות אקדמית של שנקר, ביה"ס הגבוה להנדסה ולעיצוב ובפיקוח אקדמי של פרופ' יעקב קדם, ראש תחום הנדסת תעשיה וניהול; יזם מוביל - יוסף צורי, מומחה בתחום השיווק המעשי וקידום מכירות
▪  ▪  ▪

הביקוש הגובר לאנשי שיווק ומכירות בשוק, הביא להקמתה של מכללה חדשה - מכללת "תמורה", המתמחה בצד היישומי של השיווק. במכללה אומרים, כי הלימודים בתמורה מדגישים את ההתמקצעות במכירות - ולא רק את התאוריות.
המרצים במכללה הינם בעלי רקורד ניהולי ועסקי רב שנים. בין המרצים: עופר כרמל, עד לא מזמן מנכ"ל זארה ובעבר, מנכ"ל קנה ובנה - ACE; ענת לוין, לשעבר מנכ"ל דלתא שיווק, סמנכ"ל אופיס דיפו וכיום מכהנת כסמנכ"ל GOLF & CO; יהודה צדר, לשעבר סמנכ"ל קו-אופ, מנכ"ל כל-בו שלום, כיום משמש כדירקטור במספר חברות ועוד "אנשי אשכולות" אחרים.
פרופ' יעקב קדם, ראש החוג להנדסה, תעשיה וניהול והיועץ האקדמי של מכללת תמורה, אומר כי בתקופה הבעייתית בה נמצאים היום הארגונים, הם מחפשים תשואה מיידית על ההשקעה בהדרכה - יותר כלים יישומיים לשיפור הרווחיות וחסכון בהוצאות.
יוסי צורי, מייסד "מכללת תמורה", פיתח שיטת הדרכה המתבססת על 5 עמודי תווך: יצירתיות, הכרה יסודית את "כלי מקצוע" השיווק והמכירות, שיפור המנגנון במוח האדם המתרגם תיאוריה לפרקטיקה, הבנה מעמיקה בתקשורת ביו-אישית ו"תהליך השכנוע" ושיטה ייחודית להדרכה ואימון.
צורי מוסרי, כי שיטת יוסי צורי שמה דגש על יושרה והוגנות, על העברת מסרים חיוביים, גישה סופיסטית (שעיקרה התבוננות, הקשבה והצגת שאלות).
הקורסים ממוקדים ענפית על-פי חלוקת ענפי המשק המובילים, כך שהבוגרים מגיעים לשטח מצוידים בכלים מתאימים לכל ענף וענף: נדל"ן, פרסום, היי-טק, בנקאות, ביטוח, מטבחים, רהיטים, מקצועות הכפופים למגבלות האתיקה המקצועית, כמו: רופאים, עו"ד, רואי חשבון.
בין הקורסים: "קורס יישומי לניהול השיווק", "קורס להכשרת מרצים/מדריכים לאנשי שיווק ומכירות", "קורס ניהול יצירתי למנהלי סניפים/חנויות", "קורס מכירה יצירתית", קורסים בתחום הקמעונאות, מצוינות בשרות ללקוחות, ניהול מו"מ, ניהול זמן, טלמרקטינג.
בין הנושאים הנלמדים: בניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג, חונכות עסקית למנהלים, שיטה לגיוס מנהלי מכירות ומנהלי סניפים, הקמה ועיבוי של מערכי מכירות וטל-שיווק, קמעונאות ועוד.
המכללה תפעיל החל מאוקטובר מרכזי לימוד באזור המרכז, אזור הצפון ואזור הדרום.

תאריך:  17/09/2003   |   עודכן:  17/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
ירדן מורג, שלומי דביר-זליגר ועופר גמליאל, תכננו לפוצץ עגלת תופת בבית חולים ובית ספר במזרח ירושלים ונתגלו במקרה על-ידי שוטרים; המחוזי דחה טענתם כאילו ביקשו רק ליצור אפקט תקשורתי
נועם שרביט
הוועדה, שהגישה מסקנותיה לשר המשפטים, ממליצה לעגן בחקיקה את זכותם של ילדים להגנה מפני ענישה גופנית, לקבוע שרק עו"ד מומחים בתחום יוכלו לייצג קטינים, לחייב את החינוך החרדי בלימודי חול ומדעים וכן לעגן את זכות הקטינים למידע על ההליך הפלילי נגדם
הדר פרבר
תפעיל שתי טיסות מיוחדות בחג הסוכות
הדר פרבר
בלייר אמר כי לא יפסול מראש את הצטרפות בריטניה לאירו לפני הבחירות הקרובות
מירב לוי
עד שנת 2022 יפעילו חברות התעופה הסיניות למעלה מ-2,850 מטוסים, ובכך יהפוך צי המטוסים הסיני לגדול ביותר מחוץ לארה"ב; התחזית של בואינג מעריכה כי צי המטוסים העולמי יגדל יותר מפי 2 עד 2022 ויגיע ל-3,400 מטוסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il