X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קמפיין הפירסומי יושק בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות; הקמפיין החדש משולב בתנופת מכירות ושפע מבצעים בבנק
▪  ▪  ▪

בנק לאומי יוצא (יום ד', 17.9.03) בקמפיין שיווקי ופרסומי חדש "הפותח" בפני לקוחותיו ולקוחות כל הבנקים, עולמות תוכן ייחודיים ומגוון רחב של מוצרים בנקאיים מתקדמים.
הקמפיין הפרסומי, תחת הסיסמא - "תפתח איתנו" מתייחס למותג לאומי - 'לאומי פותח לי מחר חדש', לאומי פותח ללקוחותיו את כל האפשרויות במישור האמוציונלי, הכלכלי, העסקי ואף מעבר לכך.
המסר הפירסומי מועבר בדרך רעננה, ידידותית, חמה ואנושית - אצלנו בלאומי מבינים אותך, באים לקראתך ומדברים בשפה שלך, בכל נקודת מפנה או החלטה, מתוך רצון להגשים לך מחר אישי חדש". "תפתח איתנו" משמעותו בלאומי - כל האפשרויות פתוחות בפניך למחר חדש.
הקמפיין הפירסומי יושק בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות.
יונה פוגל, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח אסטרטגי בלאומי, אמר היום, כי "הקמפיין החדש תחת הכותרת - "תפתח איתנו", משולב בתנופת מכירות המקיפה את הבנק כולו, ובמסגרתו אנו מזמינים את הלקוחות "לפתוח אתנו - חשבון, לפתוח אתנו - עידן, בכל גיל, בכל מקום, בכל נקודת זמן.
לאומי מבטיח ללקוחותיו את כל האפשרויות. הלקוחות רוצים לעבוד עם בנק שהם סומכים עליו, שהוא נתפס על-ידם כבנק אמין והגון, יציב כלכלית, שמדבר אתם בשפתם. בקמפיין החדש לאומי מוכיח שהוא יודע לדבר בשפת כל הלקוחות, שהוא מבין אותם, ויודע להתאים עצמו לצורכי כל לקוח".
עוד ציין פוגל, כי בכוונת הבנק לנגוס בנתח השוק של בנקים אחרים ולגייס לקוחות על-ידי הצעה של מוצרים פיננסיים אטרקטיביים הן בתחום האשראי והן בתחום ההשקעות.
"הרעיון המרכזי והחדשני, הינו קשירת המוצרים לצורכי הלקוחות. כך לדוגמא, יציע הבנק מוצרים הקשורים לפנאי במסגרת "לאומי פנאי", מוצרים לבני המשפחה במסגרת "לאומי משפחה" ועוד", אמר פוגל.
דוד בר-לב, ראש החטיבה הבנקאית ציין, כי "לאומי פותח במהפכה בתחום האשראי הצרכני, כאשר לקוחות לאומי יוכלו לפתוח את השנה החדשה ללא חריגות בחשבון העו"ש ולהפוך את האוברדרפט שלהם, או חלק ממנו, להלוואה אותה יוכלו להחזיר בתשלומים נוחים לאורך זמן".
"השקעות חכמות"
במסגרת הקמפיין, תחת הכותרת "השקעות חכמות", יוצא לאומי בסדרת פיקדונות מובנים חדשים. דב גלבוע, ראש החטיבה להשקעות ציין, "כי לאומי הינה הקבוצה הבנקאית הראשונה בישראל שהחלה בבניה והפצה של מוצרים מובנים. ב-8 החודשים הראשונים של 2000 הנפיקה קבוצת לאומי מוצרים מובנים בשווי של כ-10 מיליארד ש"ח".
מוצרים אלה, ציין גלבוע, מאפשרים ללקוחות להשיג תשואות גבוהות תוך לקיחת סיכונים קטנים (עד ויתור על הריבית האלטרנטיבית).
לאומי אשראי
על רקע המצב הכלכלי המשפיע על משקי הבית, לאומי יוצא במוצר בנקאי חדש וייחודי - "לפתוח שנה בלי מינוס". לאומי מציע מסלול מיוחד שמאפשר ללקוחות לסגור או להקטין את המינוס או החריגה בחשבונם בתנאים נוחים במיוחד, בפריסה של עד 5 שנים, בריבית משתנה או קבועה לבחירת הלקוחות, הריבית נמוכה מהריבית המקובלת, בהתאם לסוג החשבון וגובה המינוס/חריגה.
עוד מציע לאומי - "הלוואה ברגע" - הלוואה מיידית באמצעות הטלפון למחזיקי כרטיס אשראי "לאומי ויזה" או "מסטרכארד", ללא ערבים או בטחונות, בפריסה עד 24 תשלומים, בתנאים נוחים.
לאומי משפחה
לאומי מציע חשבון אישי לכל גיל, ומאפשר מוצרי חסכון והלוואות המתאימים לכל בני המשפחה כמו: חסכון לרך הנולד בתשלומים חודשיים עם אופציית אשראי מובנה - עד פי 30 מסכום החסכון החודשי, בריבית אטרקטיבית; חסכון ייחודי לנכדים; חסכון להשכלה גבוהה, ועוד.
לאומי פנאי
לאומי מציע מתנות והטבות: "יוצאים לשופינג" - 100 ש"ח תווי קניה לרשת "פוקס", סטימצקי או טרקלין חשמל; "יוצאים לתיאטרון" - כרטיסים למופעים לכל גיל; "יוצאים לסרט" - כרטיסים לסינימה סיטי, מנוי לבלוקבסטר; "יוצאים למסעדה" - שוברים לארוחה במבחר מסעדות; "מתנות" - תיקים, מזוודות, טייפ מנהלים, דיסקים ועוד.
במסגרת זו, לאומי מציע פיקדונות המשלבים בתוכם זכות לקבלת הלוואות בריבית נמוכה במיוחד, למימון נופש בארץ ובחו"ל.

תאריך:  18/09/2003   |   עודכן:  18/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הצהרת חירום פורסמה ב-3 מדינות בארצות הברית; מאות אלפי בני אדם התבקשו לעזוב את בתיהם
יפעת גדות
קילפטריק, שהיה חמוש באקדח וסכין קצבים, השאיר פתק בו נכתב "רציתי להרוג אנשים ולמות היום"; טען כי הוא משתייך לאל-קאעידה; חטף סטודנטים ומרצה כבני ערובה בכיתה
יואב יצחק
העיר נתונה בעוצר; במהלך הפעילות נעצרו פעילי ג'יהאד איסלמי ותנזים; ההיתקלות אירעה במחנה הפליטים נוציראת ברצועת עזה; 2 חיילים נוספים נפצעו קל; בטובאס נעצרו מחבל ומחבלת שעמדו לבצע פיגועים
יואב יצחק
ברגותי הינו בכיר הפלשתינים המוחזק בידי ישראל במעצר; היועץ רובינשטיין התנגד לשחרורו
עומר כרמון
הנשיא האמריקני לשעבר נאם בסימפוזיון לרגל 25 שנה לפסגת קמפ דיוויד שהביאה להסכם שלום בין ישראל למצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il