X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיאים, שרי חוץ, מדינאים בעבר ובהווה, אנשי כלכלה בכירים, שחקנים וזמרים יתארחו במלון
▪  ▪  ▪

מנכ"ל מלון דן תל אביב, יעקב סודרי, הודיע (יום ה', 18.9.03), כי מלון דן תל אביב נבחר לארח את נציגי העולם: נשיאים, שרי חוץ, מדינאים בעבר ובהווה, אנשי כלכלה בכירים, שחקנים וזמרים ידועים לציון יום הולדתו ה-80 של ח"כ שמעון פרס.
סודרי ציין, כי כל חדרי המלון אוישו על-ידי המשלחות הרשמיות אשר מגיעות מכל העולם - 300 חדרים וכ-400 איש ישהו במלון בסוף השבוע הקרוב, בין התאריכים 19-22 בספטמבר.
בין האורחים יוהן ראו - נשיא גרמניה, ביל קלינטון - נשיא ארה"ב לשעבר, מיכאל גורבצ'וב - נשיא בריה"מ לשעבר, רודולף שוסטר - נשיא סלובקיה, גווידו דה מרקו - נשיא מלטה,
פ.וו. דה קלרק - נשיא דרא"פ לשעבר, סימון גבאגו - אשת נשיא חוף השנהב, מילן קוצ'ן - נשיא סלובניה לשעבר, ג'ורג' וסיליו - נשיא קפריסין לשעבר, חוזה מריה פיגוארה - נשיא קוסטה ריקה לשעבר, אפי נגוסאן - ראש ממשלת חוף השנהב, בנוסף שרי חוץ ממדינות רבות בינהם ספרד, יוון, הונגריה, צכיה ועוד.
הכוכבת קת'לין טרנר, הזמר אנריקו מסיאס, גליקריה - הזמרת היווניה האמן יעקב אגם, חיים סבן - איש העסקים והמדיה, דניאל אברהם - בעלים של חברת סליפסט, סרגיי ברין ולארי פייג' - ממייסדי גוגל ועוד.
"הקושי הגדול אשר עמד לנגד עיננו", הסביר מנכ"ל המלון, "היה היכן לשכן כל אחד ואחד מהנציגים, בכדי למלא אחר רצונותיהם והעדפותיו של כל אחד ואחד מהאישים הנכבדים מחד, ולעמוד בדרישות הגורמים המוסמכים מאידך".
במהלך ימי האירוח יובלטו היופי והמוטיבים הישראלים והבינלאומיים, החל מהצגת דגלי אומות עולם של הנציגים המגיעים למלון, וכלה באוכל שיוגש בארוחות הפרטיות ובחדרי האוכל של המלון.
"מרבית האורחים הינם אורחים חוזרים במלון", ציין יעקב סודרי, "אי לכך אנו יודעים את העדפותיהם. נערכנו מראש לספק את צורכיהם המיוחדים: אוכל מועדף, קישורי תקשורת בחדרים, וצרכים נוספים ייחודים אחרים".
ההיערכויות המיוחדות במלון דן תל אביב:
המלון יעבוד בסוף השבוע במתכונת מיוחדת. 24 שעות ביממה יינתן שירות בכל המחלקות: מטבח, מזכירות, כתבניות, שירות חדרים, לובי, תפעול חדרי מצב ושירות עסקים כולל פקס, אינטרנט /מייל, תרגום וכדומה.
על מדרגות הכניסה למלון יונח שטיח אדום אשר יוביל את אורח הכבוד מהכניסה ועד פנים המלון. בגרם המדרגות העליון יוצגו דגלי מדינות העולם אשר נציגיהם מתארחים במלון.
עם הגיעו של האורח הנכבד למלון יונף הדגל הרשמי של מדינתו בראש התורן ומלצר אשר יעמוד בפתח המלון יודיע קבל עם ועדה על הגעתו.
סידורי חניה מיוחדים אורגנו ללימוזינות הרבות אשר יובילו את האורחים לאירועים השונים.
בטלר אישי, דובר שפות, יעמוד לרשות האורחים בקומות הנשיאותיות והמלכותיות. הלה יעניק שירות כולל של פירוק ואריזת מזוודות, גיהוץ, ערבוב והגשת משקאות, השכמה אישית, הגשת עיתונים בשפה המבוקשת ועוד.
בחדרי האורחים הרשמיים יחכה מכתב אישי ממנכ"ל המלון, חלוק רחצה ועליו רקום שם האורח, צלחת פירות מתבואת הארץ המסמלת את חגי תשרי: תאנים, תמרים ורימונים, יין "קינג דיוויד", מוצרי פינוק לרחצה מים המלח, פטיפורים, וקנקן מיץ תפוזים טבעי.
באופן מיוחד הכינה הנהלת המלון לכל אורח רשמי ניירת ועליה מוטבע בזהב שמו ותפקידו. פרחים לבנים יעטרו את החדרים ואת אולמות האירוח והקבלה של המלון.
ארוחת הבוקר תוגש "במסעדת ים" הצופה לים התיכון ותהא בסימן ארוחה ישראלית ים-תיכונית ברמה בינלאומית. ארוחות הבוקר הפרטיות יוגשו לכל דורש בחדרים ובאולמות הפרטיים.

תאריך:  18/09/2003   |   עודכן:  18/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
שי בלזר (33) הורשע בהריגת מוריס אמון ז"ל, לאחר שרדף אחרי האוטובוס שלו והיכה אותו למוות; לבלזר 33 עבירות משמעת קודמות, עת עבד בעצמו כנהג בחברת דן, עד שפוטר בעקבות תקיפה מילולית של נהגת; משפחתו של מוריס אמון ז"ל: "ביזיון, אין לנו יום ולא לילה"
מירב לוי
לרשות הגיעו במהלך הימים האחרונים עשרות פניות ציבור, הקובלות על התשדיר; הרשות קבעה: בתשדיר מועברים מסרים אלימים ומיניים וכן פגיעה ברוטלית בגוף האדם
הדר פרבר
גיליגן: לא התכוונתי להטעות את הציבור; ראש מערך החדשות: לשכתו של בלייר אמרה לנו - או שתחזרו בכם מהסיפור או שתדבקו בגרסה המלאה
הדר פרבר
הארץ מפרסם כי המסמכים נחשפו בארה"ב מכוח חופש המידע; חושפים פרטים על רציחתו של מנהיג הטליבן באפגניסטן על-ידי שליחי בן-לאדן
מירב לוי
הפתק יוטמן על-ידי ידידה אישית של משפחת בוש המבקרת בימים אלו בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il