X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צו עיכוב יציאה מהארץ נגד זילכה שניתן לבקשת צעירה שלה הוא חייב כספים בוטל זמנית בכפוף להעמדת ערבות כספית ושני ערבים זילכה נדרש לשוב לארץ עד יום 18.07.12 ואז יחודש נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ בינתיים הוציאה לשכת הוצל"פ צו עיכוב יציאה מהארץ נגד שני הערבים
▪  ▪  ▪
זילכה. חוייב לשוב עד 18 לחודש [צילום: יח"צ]

רשמת ההוצאה לפועל בתל אביב, קרן גיל, אישרה את יציאתו מהארץ של איש העסקים, יגאל זילכה (בעל השליטה בחברת קווינקו), לצורך נסיעתו לחו"ל לתקופה קצרה, וזאת בכפוף לכך שימציא שני ערבים שיחתמו על כתב ערבות לתשלום חובותיו - כולל אלה העתידיים, לצעירה "הזוכה".
ההחלטה ניתנה ביום 05.07.12 בעקבות "בקשה בהולה" שהגיש זילכה, באמצעות בא-כוחו, עו"ד יוסי כהן, ובה ביקש לבטל לצמיתות צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא נגדו - עקב אי-תשלום חובות - לבקשת צעירה שהגישה נגדו את התביעה.
בבקשתו טען זילכה כי הוא שילם את חובותיו ואף יותר מכך, וכי הוא אף העמיד - כדרישת ההוצאה לפועל - ערבות כספית להבטחת תשלום חובו. טענתו נדחתה עוד קודם לכן על-ידי הצעירה.
על-אף טיעוניו של זילכה, ונוכח טענותיה של הצעירה - כפי שאלה הוצגו עוד קודם לכן בפני הרשמת, באמצעות בא-כוחה, עו"ד צבי טהורי, בקשתו של זילכה לביטול מיידי וקבוע של הצו לא התקבלה.
בהחלטה שניתנה ביום 05.07.12 קבעה הרשמת כי היא "מורה כי צו עיכוב היציאה יבוטל באופן זמני" [ההדגשה הוספה]. כמו-כן ביקשה הרשמת את תגובת הצעירה תוך שבעה ימים, לצורך מתן החלטה בבקשת זילכה לביטול קבוע של צו עיכוב היציאה מהארץ.
שעות ספורות לאחר מכן (גם כן ביום 05.07.12) ניתנה החלטה נוספת בעניינו של זילכה בידי ההוצאה לפועל. הרשם אשר אוהד החליט, בהעדרה של הרשמת קרן גיל, לאפשר יציאתו לארץ של זילכה עד יום 18.07.12 וזאת בכפוף לכך שבמקביל ניתן צו עיכוב יציאה מהארץ נגד שני ערבים שהעמיד זילכה: צח מילר (עובד של חברת קווינקו), ורינת לזר, אחותו של זילכה, שאף היא עובדת של קווינקו.
במקביל חייב הרשם את זילכה "לשוב לארץ, לחדש את צו עיכוב היציאה והגבלת עיכוב היציאה (ככל שהייתה כזו ערב נסיעתו) ולהתייצב במזכירות ההוצאה לפועל עד ולא יאוחר מיום 18.07.12 שאם לא כן תמומשנה הערבויות".
הרשם הוסיף עוד: "עם שובו של החייב לארץ במועד ולאחר קליטת צו עיכוב היציאה וחידש ההגבלה כנגדו - ישוחררו הערבים מערבותם".

תאריך:  09/07/2012   |   עודכן:  09/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 צבי טהורי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל רוט
הספורטאים האולימפים ביקרו את הנשיא ונכחו בטקס לזיכרם של הי"א
אלעזר לוין
ועדת הכספים אישרה את החוק, יחד עם ביטול ההחמרה במס שבח על דירות    נציג האוצר: אם תבטלו את ההחמרה במס שבח - נמשוך את הצעת החוק    יו"ר הוועדה גפני: רק השר או מזכיר הממשלה רשאים למשוך הצעת חוק    האם יהיה עידוד לבניית דירות להשכרה? לא ברור    הריבית על הלוואות לזכאים תמשיך להיות 3%
איתמר לוין
דחה בקשה של בעלי משק בעלי חיים להאריך את שהותו בארץ של עובד זר, מעבר ל-63 החודשים הקבועים בחוק    בן-אור: המחוקק איפשר להשאיר בארץ רק בעלי מיומנות מיוחדת בנסיבות חריגות
איתמר לוין
יו"ר אגודת הסופרים לשעבר צבר חובות ב-3.5 מיליון שקל ולא שילם לקופת הכינוס 82,000 שקל בהם חויב    ביהמ"ש: בגיל 79 יש לאפשר למוקד הזדמנות אחרונה להשתחרר מכבלי חובותיו
עידן יוסף
הרעידה התרחשה בים התיכון קרוב לטורקיה    לא נמסר על נזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il