X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשכונה לא מדברים על זה בקול, אך חולמים לעשות את הבלתי ייאמן
▪  ▪  ▪
יכול לזנק יחד עם המועדון. קשטן

לפני גמר היורו האחרון רצו בחדר ההלבשה של בני יהודה הימורים על המנצחת. התערבו שם בין השאר על ארוחות, פחיות קולה ואפילו לאפה בשכונה. כשדרור קשטן נכנס לחדר ההלבשה כל השחקנים חשבו שהנה מגיעה לה שיחת הנזיפה, אבל במקום זה המאמן דווקא בחר להיכנס לליין ההימורים. אגב, הוא גם הימר נכון ועל פי כמה ציפורים שלחשו, הוא אפילו היה די קרוב לתוצאת הסופית של המשחק בקייב.

הסיטואציה הזו מתארת אולי יותר מכל את הקדנציה השניה של קשטן במועדון הכתום. את רוב השחקנים הוא מכיר מצוין, והם מכירים אותו. אולי זו אותה היכרות, אולי זו החוויה השלילית בהפועל תל אביב ואולי זה רק הגיל המתקדם, אבל שחקנים מספרים שקשטן מודל 2012/13 הוא יותר סבא רחמן מאשר קשיש נרגן.

אבל שלא תטעו - שום דבר מזה זה לא בא על חשבון מקצוענות. העגילים עדיין מחוץ לתחום, תספורות משוגעות לא יתקבלו בברכה והיחידה שיכולה להסתובב בתחומי חדר ההלבשה עם טלפון נייד היא מאיה דמאיו - הבת של המנכ"ל, הדוברת ובעיקר הדמות הכל יכולה במועדון שמאיימת על אבא שלה. קטנה, עושה הרבה רעש ואחראית על הכל.

העונות האחרונות של בני יהודה היו מוצלחות והקבוצה הרגילה את האוהדים שלה למסעות במדינות נידחות באירופה, אבל השנה ההצלחה היתה גדולה יותר. אמנם הכתומים לא זכו באליפות בעונה בה קרית שמונה עשתה את הלא ייאמן, אבל יחסית לקבוצה שפותחת כל עונה בחוסר ודאות כלכלי, מקום שלישי עם מספר נקודות זהה להפועל ת"א שבמקום השני זאת הצלחה גדולה. הבעיה היא שאחרי הצלחות כאלה יש תחושה שהגיע הזמן לקפיצת מדרגה, ומי אם לא קשטן יכול לזנק יחד איתם.

הגיעו: איציק נאש, ניר נחום, שלומי לוי.
עזבו: עוז ראלי, פיני בלילי, ישראל זגורי, דינו אנדלובו.
מתנדנד: דן מורי.

לכאורה עושה רושם שבני יהודה נחלשה. עוז ראלי, בדיוק כמו לירוי צעירי שעזב שנה קודם, היה שחקן הרכב במרבית שלבי העונה והפך לאחד החשובים בקבוצה. אלא שהאזכור של צעירי לא מקרי. כשהוא עזב לבלגיה כולם דיברו על כך שלא מגיע לו מחליף וכי העזיבה שלו עשויה להיות קריטית, אבל בני יהודה הוכיחה שוב שוואקום לא קיים אצלה ועל כל אחד שעוזב יש מי שימלא את החסר בהצלחה.

בבני יהודה בונים השנה על שלומי אביסדריס, שהגיע בינואר ומחלים מניתוח בשרירי הבטן. לחלוץ יש רזומה מרשים מלפני שנתיים בקרית שמונה, ובמועדון מאמינים שעם קשטן מאחוריו, גם הבעיות שמסביב כבר לא יהיו רלוונטיות. עוד שחקן שאמור לפרוץ ואולי יהיה הבא שיעזוב לחו"ל הוא אמיר עגיוב. "הילד" של בני יהודה צבר בעונה שעברה מספיק ניסיון, כאשר בהחלטה משותפת של ההנהלה והמאמן יוסי אבוקסיס הוחלט לשלבו במשורה, מה שהביא לנחיתה רכה בבוגרת, ולטבלת הכיבושים שלו להראות את הספרה 6 בסוף העונה. את הפירות בני יהודה עוד תקטוף בקרוב.

תאריך:  16/07/2012   |   עודכן:  16/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם כ-60 מיליון שקל בעד רכישת שליטה באחת מחברות ההנדסה והתשתית המובילות
עידן יוסף
תמכור מוצרי מזון בתפזורת ללא מיתוג ואריזות מודפסות    כל המוצרים יוצגו במכלים מיוחדים לשירות עצמי    המוצרים יהיו זולים ב־25-20 אחוז לעומת מקבילים ארוזים    החנות הראשונה ברמת-גן
דני פורת
טור: הצרפתי הגיע ראשון, שנתיים לאחר שעשה זאת באותו מקום. וויגינס בצהוב
מוטי פשכצקי
קשר מאיורקה בדרך להפועל ת"א, כפי שפורסם כאן. שוער הנבחרת מחמיא
איתמר לוין
כבוב קובע שאחוזי האחזקה במניות הם אומנם כלי עזר חשוב לבחינת השליטה, אך כלי עזר בלבד    נדחתה העתירה נגד מכירת 24.99% מהשלד הבורסאי אולטרה שייפ ליוסף גורביץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il