X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות מגיפת הסארס העבירה פיפ"א את הטורניר מסין לארה"ב, וכתוצאה מכך הייתה צריכה Avaya לתכנן ולהקים בשישה שבועות רשת תקשורת לשישה מגרשים
▪  ▪  ▪

משחקי הגביע העולמי בכדורגל לנשים FIFA 2003, אשר החלו אתמול בארה"ב, יצריכו שימוש נרחב בתשתיות המתקדמות מסוגן לתקשורת קול ונתונים. בהמשך להצלחה במונדיאל 2002, Avaya תעמיד גם את מערך התקשורת עבור הגביע העולמי לנשים.
מערך זה, כולל ציוד תקשורת במשקל כולל של למעלה מ-4.5 טונות ושירותים, המרכיבים רשת משולבת להעברת קול ונתונים על-גבי תשתית אחת, ברמת ביצועים גבוהה ותוך שמירה על אבטחת המידע. לאור החלטת פיפ"א להעביר את המשחקים מסין לארה"ב, עקב מגיפת הסארס, היה על Avaya לתכנן ולהקים את רשת התקשורת במיקום חדש ומרוחק ובפרק זמן קצר יחסית של שישה שבועות.
ששת המגרשים בהם יערכו המשחקים נפרשים מחוף לחוף. פיפ"א תשתמש ברשתות של Avaya לטיפול במשימות קריטיות דוגמת תפעול התקשורת במגרשים, ניהול לוגיסטי של 32 המשחקים, קשר שוטף עם העיתונות לרבות אספקת סטטיסטיקה בזמן אמת ומידע מפורט אודות השחקנים אותו ניתן לשלוף בעל עת ומכל מקום. הרשתות תכלולנה מתגי תקשורת, ציוד להעברת נתונים ו-LAN אלחוטי, טלפוניית VPN, IP טכנולוגיות ניהול רשת, security gateways וטכנולוגיות נוספות.
בין היישומים, ניתן למצוא את כרטיסי רשת ה-Wireless LAN הזוכים לפופולאריות מיוחדת, ומאפשרים להתקשר מכל מקום באמצעות המחשב הנייד או מחשבי כף-יד, וללא חיבור פיסי על מנת לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני, ולגשת אל האינטרנט. גם עיתונאים המשתמשים במערכת הגישה האלחוטית של Avaya, ייהנו ממאגר הנתונים ומהחומרים המופצים על-ידי פיפ"א, ויכולים לשלוח דיווחים לכלי התקשורת המעסיקים אותם - מבלי להיות מוגבלים לנקודת חיבור פיסי.
"Avaya שיחקה תפקיד מרכזי בפרישת תשתיות IT בפרק זמן מינימלי לקראת משחקי המונדיאל בשנה שעברה, וכעת נדרשנו לחזור על הבלתי-אפשרי" אומר מייקל קלי, מנהל IT בפיפ"א. "בתום שנתיים של תכנון קפדני לקראת האירוע בסין, ביקשנו מ-Avaya לשנות כיוון, ובטווח זמן של שבועות ספורים לפתח רשתות מורכבות וחדשות המיועדות לאירוע מסדר גודל זה".
לדברי לו ד'אמברוסיו, סגן נשיא ב-Avaya Global Services, זו הדוגמה הקלאסית למנטרה העסקית 'צפה את הלא-צפוי'. "אתגרים של רציפות והמשכיות אינם פשוטים, ותזמון תמיד מהווה משהו להתמודד עימו, אולם הניסיון הרב בהתמודדות עם הבלתי-צפוי אותו רכשנו בעבודתנו עם ממשלות ועסקים סייע בידינו להגיב ביעילות", אמר ד'אמברוסיו.
בכדי להאיץ את ההתקנה, הרשתות תוקמנה במלואן במרכז התפעול של Avaya בפלורידה, ולאחר הרצה ובדיקת כשירות, תועברנה כל הרשתות בשלמותן לאתרים שלהם. שם יתמכו, יתחזקו ויפעילו אותן מהנדסי Avaya במשך כל שעות היממה.
במשחקי הגביע בשנת 2002, כמעט ארבעה טרא-בייט של נתונים עברו ברשת התקשורת הפנימית המיוחדת שהוקמה לשירות האירוע בשבועיים הראשונים של המשחקים. הרשת הרחבה כללה 120,000 חיבורים לכ-40,000 משתמשי ציוד קצה, בעשרים מגרשים, שני מרכזי תקשורת בינלאומיים, ושני חדרי מצב של פיפ"א, ושירתה עשרות אלפי נושאי תפקידים.
חברת Avaya מתכננת, מקימה ומנהלת רשתות תקשורת ליותר ממיליון עסקים ברחבי העולם, ביניהם 90% מרשימת ה-FORTUNE ® 500. חברת Avaya הינה מובילה עולמית במערכות טלפוניית IP בטוחות ואמינות, יישומי תוכנה ושירותי תקשורת. היכולת שלה לשלב את יישומי הקול והנתונים על-גבי רשתות IT, מאפשרת לעסקים גדולים וקטנים למנף רשתות תקשורת קיימות וחדשות באמצעות הגדלת ערכן, שיפור פרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.

תאריך:  21/09/2003   |   עודכן:  21/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק, רנית נחום-הלוי
"אולי, שמעון, נוכל שוב ללכת יחד, כשלפנינו מטרה משותפת אחת - ביצורה וחיזוקה של מדינת ישראל"; קלינטון התקבל במחיאות כפיים סוערות: "אתה אור לעמך, בתקופה שכל כך קל להתייאש"
נועם שרביט
נפח העסקות צפוי לחצות את מחסום 100 מיליון השקלים במהלך 2003; הפעילות משקפת פעילות של חברות ישראליות, אולם עיקר העסקות הן של חברות המיצאות לשווק האירופאי והאמריקני
עמוס באר
מיצובישי פג'רו שבר שיא איסוזו D מקס ל - 750 ק"מ
אלונה קורן
במסגרת המסחר באופציות השקל-דולר ירד הדולר ב-0.2% לרמה של 4.473 שקלים
נועם שרביט
לטענת המועצה, התרבו התלונות נגד החברה בעיקר בשל אי-אספקת מוצרים באמתלות שונות ומשונות; החברה נקלעה לקשיי תזרים ואף הפסיקה לכבד התחייבויות כספיות לספקים; המועצה מוסרת כי צרכנים שלא סופק להם מוצר בזמן המובטח רשאים לבטל תשלומים עתידיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il