X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתכנן לפעול כדי שערוץ 10 ייצא מהמשבר אליו נקלע; לשמור על היצירה העברית, הפלורליזם התקשורתי והתחרות בשוק הפרסום
▪  ▪  ▪

הממשלה אישרה את מינויו של מנשה סמירה ליו"ר מועצת הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו. סמירה שימש מאז ראשית אוגוסט 2003 כממלא מקום יו"ר המועצה. בישיבת הממשלה (יום ב', 22.9.03) אושר מינויו ליו"ר קבוע.
מנשה סמירה, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר במושב ביצרון, יליד מושב בית עזרא ובוגר תיכון באר טוביה, אותו הוא מנהל מזה כ-4 שנים. טוביה הינו אל"מ (במיל.), גימלאי של צה"ל, בשירותו הצבאי שימש כמפקד הגדנ"ע וכסגן קצין חינוך ראשי, בין היתר היה אחראי על השכלתם של נערי רפול. מזה כשנתיים חבר סמירה במועצת הרשות השנייה ומשמש כיו"ר ועדת המנהל והכספים של הרשות.
סמירה הודה לשר הממונה ולממשלה על האמון שנתנו בו ופנה לשר הממונה בבקשה להשלים את הרכבה של מועצת הרשות. כזכור, במהלך השנה האחרונה המועצה פועלת בהרכב חסר מאז עזיבתם של כמה חברים ויש להשלים את הרכבה.
"בפני מועצת הרשות עומדות סוגיות כבדות משקל הדורשות הכרעות שתהיה להן השפעה על דמותה של התקשורת במדינת ישראל", אמר סמירה, "בימים הקרובים יהיה עלינו לנהל את המשבר אליו נקלע ערוץ 10 בשכל ובאחריות רבה. אני סמוך ובטוח, כי המועצה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על קיומה של התחרות בשוק הטלוויזיה. יש חשיבות רבה בהמשך קיומם של שני ערוצים מסחריים מרכזיים, הפועלים זה לצד זה לטובת היצירה העברית, הפלורליזם התקשורתי והתחרות בשוק הפרסום", הוסיף.
סמירה הודיע, כי בכוונתו להיפגש בשבוע הקרוב עם הנהלת ערוץ 10, נאמניו ועם בעלי המניות של הערוץ, על-מנת לדון עימם באלטרנטיבות הפעולה העומדות בפניהם. במקביל, ביקש סמירה מהנהלת הרשות להיערך לכל תסריט אפשרי להמשך פעולתו של הערוץ. החלופות יבחנו עם משרד התקשורת ויובאו להכרעת מועצת הרשות השניה.
בנוסף לפעילות בעניינו של ערוץ 10, על מועצת הרשות יהיה לקבוע במהלך השבועות הקורבים, לא יאוחר מסוף אוקטובר, את פרטי המחוייבות בתחום התוכניות בשני הערוצים המרכזיים (מכוח שינוי 19 לחוק הרשות). הכללים יקבעו באופן מודולרי ויתנו מענה מחד למצב של המשך קיום התחרות ומאידך, למצער, למצב בו ערוץ 2 ישדר לבדו.
מועצת הרשות תקבע בקרוב את עיקרי הכללים, ותבצע שימוע לגופים הנוגעים בדבר, טרם ההכרעה על הנוסח הסופי של הכללים. לדברי סמירה יש לקבוע את הכללים תוך הידברות עם הגופים הרלוונטים לעניין, ותוך יצירת איזון ראוי בין היכולת הכלכלית של גופי השידור ובין ההכרח לשמור על היצירה הישראלית, על איכותו של המרקע ותרומתו לעיצובה התרבותי של החברה הישראלית.

תאריך:  22/09/2003   |   עודכן:  22/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת בירן (רקם)
השופט עודד מודריק קבע, כי הזכות הקניינית הפרטית, שהיא זכות חוקתית, גוברת על אינטרס הפקעה ציבורי שאיננו קיים הלכה למעשה; פסק הדין מהווה נדבך נוסף במגמה השמה דגש על זכות הקניין של הפרט ועל עיקרון המידתיות
עומר כרמון
הוסיף: אנו מפעילים רפורמות שיביאו להקמת שוק חופשי בעירק
נועם שרביט
הבנק העולמי בוושינגטון ביקש מישראל מסמך העוסק בזכויות עובדים, הסכמים קיבוציים וברישום חברות; משרד עורכי הדין בן צבי-קורן הכין מסמך בנושא צורות התאגדות עסקית בישראל עבור הבנק
יואב יצחק
השופט דניאל בארי קבע: אולג צרנומוריץ לא היה עובד ציבור בתקופה הרלוונטית ועל-כן לא ניתן להאשימו בעבירת שוחד
מירב לוי
שתיקת הצופרים - דרמה המביאה את תהליכי קבלת ההחלטות המדיניות והצבאיות; שבעה - סרט תעודה; תוכנית ספשייל; המלחמה שלי - סדרה תיעודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il