X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוועידה תתקיים ביום רביעי (24.9.03); עריקאת עומד בראש צוות המו"מ הפלשתיני עם ישראל; הופעתו של עריקאת נועדה לשמוע מפי מקור פלשתיני בכיר על הסיכויים לחידוש ההודנא
▪  ▪  ▪

חבר הקבינט הפלשתיני וראש צוות המו"מ עם ישראל, דר' סאיב עריקאת, יהיה אורח הוועידה השנתית של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שתתקיים ביום רביעי 24.9.2003, במרכז הקונגרסים ב"בנייני האומה" בירושלים.
עריקאת, הנחשב לאחד האישים המקורבים ליו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר עראפאת, אף יישא דברים בפני המשתתפים, הנמנים על צמרת המנהלים בישראל. את הגעתו לוועידה יזם איש העסקים בני גאון, המשמש כיו"ר המי"ל ונשיא 'גאון אחזקות'.
תהיה זו הופעה נדירה של עריקאת בפני קהל ישראלי ואחת ההופעות הנדירות של אישיות פלשתינית בישראל בכלל בזמן האחרון. מהמי"ל נמסר, כי עריקאת ידבר, לפי בקשתו, באנגלית. בני גאון מסר, כי הופעתו של עריקאת נועדה לשמוע מפי מקור פלשתיני בכיר על הסיכויים לחידוש ההודנא.
הוועידה השנתית של המי"ל, תחת הכותרת "ועידת המנהלים 2003", תעסוק השנה בנושא המנהיגות בעידן הכלכלי החדש שבפניו ניצבת ישראל, תוך דיון וליבון בארבעה תחומים: מדינה, ביטחון, כלכלה וחברה.
בין המשתתפים בוועידה: מ"מ ראש-הממשלה - אהוד אולמרט, יו"ר מפלגת העבודה - ח"כ שמעון פרס, שר הביטחון - שאול מופז, השרה ציפי לבני, יו"ר ההסתדרות - ח"כ עמיר פרץ, נשיא התאחדות התעשיינים - עודד טירה, שר האוצר לשעבר - אברהם (בייגה) שוחט, ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון - אלוף (מיל.) עמוס גלעד, ושורה ארוכה של אישי משק וכלכלה בכירים ובהם: אלי הורוביץ, אריק רייכמן, דב לאוטמן, דר' יצחק פטרבורג, משה קרת, עמי אראל, ארז ויגודמן, דן פרופר ודר' יעקב שיינין.
בוועידה ישתתף גם מרצה-אורח מחו"ל: פרופ' לסטר ת'ורו (Lester C. Thurow), מחשובי הכלכלנים בעולם וה"גורו" של הכלכלה הגלובלית, הנחשב לאחד הכלכלנים המבריקים והמשפיעים כיום בעולם. ת'ורו משמש כיועץ לראשי ממשלות ולמנהיגים ברחבי העולם ובהם שלושה מנשיאי ארה"ב. לפרופ' לסטר ת'ורו קשר חם לישראל והוא אף שימש כמנחה האישי של בנימין נתניהו בעבודת הגמר שלו לתואר "מוסמך במינהל עסקים" בזמן לימודיו של שר האוצר ב-MIT.

תאריך:  22/09/2003   |   עודכן:  12/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
מתכנן לפעול כדי שערוץ 10 ייצא מהמשבר אליו נקלע; לשמור על היצירה העברית, הפלורליזם התקשורתי והתחרות בשוק הפרסום
ענת בירן (רקם)
השופט עודד מודריק קבע, כי הזכות הקניינית הפרטית, שהיא זכות חוקתית, גוברת על אינטרס הפקעה ציבורי שאיננו קיים הלכה למעשה; פסק הדין מהווה נדבך נוסף במגמה השמה דגש על זכות הקניין של הפרט ועל עיקרון המידתיות
עומר כרמון
הוסיף: אנו מפעילים רפורמות שיביאו להקמת שוק חופשי בעירק
נועם שרביט
הבנק העולמי בוושינגטון ביקש מישראל מסמך העוסק בזכויות עובדים, הסכמים קיבוציים וברישום חברות; משרד עורכי הדין בן צבי-קורן הכין מסמך בנושא צורות התאגדות עסקית בישראל עבור הבנק
יואב יצחק
השופט דניאל בארי קבע: אולג צרנומוריץ לא היה עובד ציבור בתקופה הרלוונטית ועל-כן לא ניתן להאשימו בעבירת שוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il