הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'יימס: מוכנים לדבר האמיתי. קובי: בטוחים בסיכויים שלנו

אחרי מאזן מושלם של 5 מ-5 במשחקי ההכנה, נבחרת ארה"ב מוכנה להסתער על לונדון, פול: "ספרד היתה מבחן קשה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.07.12 - 08:34
נגמרו האימונים, הזמן למשחקי ידידות תם, ובפעם הבאה שנבחרת ארצות הברית בכדורסל תדרוך על הפרקט, זה כבר יקרה בעיצומה של אולימפיאדת לונדון 2012. רגע לפני שזה מתחיל, האמריקאים התארחו אתמול (שלישי) בברצלונה אצל נבחרת ספרד, וניצחו אותה 78:100 במבחן האחרון לפני המשחקים האולימפיים.

בשחזור של הגמר מבייג'ינג ב-2008 וכפריוויו למה שבסבירות גבוהה מאוד יהיה גם הגמר בטורניר הנוכחי, ארה"ב הוכיחה אמש את כוחה כשניצחה את אלופת אירופה בביתה ואותתה לכולם שהטייטל 'דרים טים' אולי שייך להם מ-1992, אבל כקבוצת כדורסל הם בעצמם די קרובים לשלמות עם 5 מ-5 במשחקי ההכנה.

כריס פול אמר בסיום: "ידענו שזה משחק גדול, והמאמן אמר לנו שזה בטח המשחק הכי גדול ששוחק על אדמת ספרד מאז שהנבחרת של 92 היתה כאן, כך שבאנו דרוכים ועשינו ניצחון טוב מאוד מבחינתנו". לברון ג'יימס, שסיים עם 25 נקודות, הוסיף: "זה היה מבחן טוב עבורנו, אבל זהו, נגמרו משחקי הידידות והאימונים, עכשיו לדבר האמיתי בלונדון".

צפו בתגובות של שחקני הדרים טים >

פאו גאסול, שקלע 19 נקודות לצד המפסיד, היה די ריאלי: "היינו רוצים לשחק טוב יותר כקבוצה במשחק כזה. עשינו יותר מדי טעויות. הם משחקים כיחידה אחת והם מהירים ומדוייקים, כך שנענשו במזומן על כל טעות והתקשנו לחזור.

חברו ללייקרס של גאסול, קובי בראיינט סיכם: "שני המשחקים האחרונים היו נגד נבחרות מצויינות והיה לנו קשה, כך שאני בטוח שזה עזר לנו להשתפר כקבוצה. מצאנו כמה נקודות שעלינו לתרגל או לעשות אחרת, והיו דברים שעשינו נכון. אנחנו בטוחים בסיכויים שלנו לזכות בטורניר ובמדלית זהב".