הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוא רציני? לברון מתכונן לתוניסיה: "אין מקום לטעויות"

מייק ששבסקי הכניס רוח קרב בחניכיו, אולי קצת יותר מדי. הנבחרת האימתנית של ארה"ב תצא הערב למשחק השני שלה בלונדון כשתפגוש את תוניסיה החלשה. למרות שהביסו את צרפת החזקה, האמריקנים לא מקלים ראש

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.07.12 - 15:56

הדרים טים של ארה"ב ייצאו היום (שלישי) למבחן השני שלהם, הפעם המועמדת לתבוסה היא נבחרת תוניסיה. למרות העליונות הבולטת של האמריקאים בתחום ובעיקר אחרי שניצחו את צרפת החזקה במשחק הראשון 71-98, נראה כי בנבחרת לא מקלים ראש באף קבוצה.

"המשחק מול תוניסיה יהיה ברמה גבוהה", אמר לברון ג'יימס לקראת הערב, "אנחנו יודעים שאין לנו מקום לטעויות ואנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות להשתפר. זה טורניר קצר ולכן אנחנו לא יכולים לבזבז את המשחק, לבזבז רבע או דקה או שנייה. אנחנו לא יכולים ללכת אחורה. יש לנו מטרות גבוהות. בתקווה שאנחנו רק מתקרבים אליהן".

"אנחנו פשוט אוהבים לשחק את המשחק ואוהבים ללכת עד הסוף", הוסיף חברו לנבחרת קובי בראיינט, "עובדים קשה במשחקים קשים. ואז הדברים פשוט קורים. אנחנו באמת נהנים מהציפייה למשחק".

"אנחנו פשוט צריכים להתמקד בנו. לצאת לשם ולנסות לבצע את תכנית המשחק שלנו. להיות קבוצה לא משנה מה", אמר קווין דוראנט, "לצאת החוצה ולהילחם. אנחנו חייבים להגיע מוכנים ולנצח. הם יכולים לבוא ולהילחם. אנחנו מכבדים את היריבה שלנו, אז העניין פה הוא פשוט להגיע לשם ולבצע את תכנית המשחק".

"שם המשחק דומה, אבל הוא יכול להתנהל בצורה שונה", סיפר מאמן הנבחרת מייק ששבסקי, "זה יפה, אפשר להגיד שזה כמו חימר על דשא. אתה צריך להיות אתה ולהיות מותאם אל המשחק כי פני השטח לא הולכים להשתנות".