"השוקו של יטבתה הוא השוקו של המדינה, המותג האהוב ביותר על העם בישראל. השוקו אשר מיוצר בקיבוץ יטבתה מביא שמחה וחיוך לכל בית במדינה". כך בתגובת שטראוס לקמפיין החדש של תנובה.
כזכור, יצאה תנובה בקמפיין חדש לשוקו קרלו אשר תוקף את מתחרתה באופן ישיר תחת הכותרת: "שוקו קרלו טעים יותר משוקו יטבתה".
עוד מוסיפה שטראוס: מנתוני נילסן האחרונים עולה, כי נתח השוק של יטבתה הוא 56.6% לעומת 36% של תנובה.
"השקת קרלו המחודשת יחד עם סבלימינל של תנובה הייתה כשלון מהדהד, שרק חיזק את המעמד ונתח השוק של יטבתה. אנו מבינים שהתסכול שנוצר בתנובה הוביל לקמפיין הנגטיבי הזה, ומשוכנעים שהוא לא ישפיע על הצרכנים שימשיכו לבחור ביטבתה".