X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כמה תעשיינים מעידים על הגידול במכירות וההיערכות לקראת החג
▪  ▪  ▪

במהלך הימים האחרונים שלפני ראש השנה מורגשת התעוררות בקניות לקראת החג. העלייה במכירות מתבטאת הן בתחום כלי הבית, הן בתחום הריהוט לבית, מוצרי מזון והן בתחום שוק המתנות.
מספר תעשיינים מעידים כאן על הגידול במכירות וההיערכות לקראת החג:
- רמי שביט, הבעלים של רשת המשביר לצרכן החדש: "במהלך 3 השבועות האחרונים שלפני החג, היה גידול של כ-30% וביומיים האחרונים הגידול הגיע לעד כדי 80% מממוצע המכירות היומי.
רשת המשביר לצרכן החדש השקיעה לקראת החג כ-95 מיליון ש"ח ברכישת סחורות והכנת מלאי מתאים, ויצאה בסדרה של מבצעים אגרסיביים בכל התחומים ובמיוחד בכלי בית ובישום.
בעקבות מבצעי המחירים האגרסיביים בתחום הבישום, הגדילה הרשת בשבועיים האחרונים בכ-25% את נתח השוק בענף הבשמים. שביט מציין עוד, כי ברשת הרחיבו את שעות הפתיחה ואת צוותי המוכרים בכדי לעמוד בפני העומס הצפוי בימים הקרובים לפני החג.
- גיל גזית, מנכ"ל קניון הזהב בראשל"צ: "מיום שישי האחרון התחילו להרגיש את גל הקניות שלקראת ראש השנה, וזאת אחרי ירידה בהיקף המכירות באמצע ספטמבר כתוצאה מהמצב הביטחוני. ביומיים הראשונים של תחילת השבוע של ערב החג היתה עלייה של כ-20% בהיקף המכירות, לעומת הממוצע היומי, והחל מהיום הקניון התארגן בסדרה של מבצעים, מתנות, אריזות מתנה מיוחדת של מצעים, מתנות לבית, מתנות לאשה ולגבר, סבונים, נרות ועוד.
הצפי הוא שבמהלך השלושה ימים שלפני החג, יבקרו כ-40,000 איש ליום. האריכו את שעות הפתיחה של כל החנויות עד 22:00 והערכה היא שהציבור יוציא השנה פחות כסף על מתנות וסל הקניות הממוצע של שוק המתנות (לא כולל מזון) יהיה כ-200 ש"ח".
- יצחק לנג, מנכ"ל שעוני עדי מציין, כי לקראת ראש השנה יש גידול של כ-40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד במכירת שעונים, הן לשוק הפרטי והן לשוק המוסדי, החברה מכרה עד כה כ-16 אלף שעונים, מתוכם כ-11 אלף לשוק המוסדי (מתנות לעובדים).
הלהיט לקראת ראש השנה הינו שעוני פיליפ שטיין - סדרת שעונים חדשה, היחידה בעולם בטכנולוגיה מהפכנית ובלעדית להגנה על הגוף מפני קרינה אלקטרו מגנטית הנגרמת מחשיפה מטלפונים סלולריים, מחשבים, קווי מתח גבוה ומקורות חשמל נוספים.
חברת שעוני עדי מכרה לקראת החג כ-550 שעוני פיליפ שטיין שמחירו של כל שעון שכזה כ-1,200 ש"ח.
- מוטי גולדברג, מנכ"ל תעשיות עוף טוב, מציין כי חל גידול של 42% במכירות עופות טריים לקראת ראש השנה. תעשיות עוף טוב תשווק לקראת ראש השנה כ-550,000 עופות. החברה מהווה כ-18% מכלל השוק.
במפעלי תעשיות עוף טוב בבית שאן הוסיפו בימים אלו משמרת עבודה נוספת במטרה לתגבר את כושר הייצור של המפעל בכדי לעמוד בדרישות השוק לעופות וחלקי עופות לקראת ראש השנה. גולדברג מציין, כי כבר במהלך השבוע האחרון חל גידול של 30% במכירות והצפי הוא להגיע בשבוע האחרון שלפני החג, לגידול של 42% במכירות. תעשיות עוף טוב ישווקו לקראת החג כ-550,000 עופות טריים והחברה מהווה כ-18% מכלל שוק העופות הטריים בישראל.
היקף המכירות של "תעשיות עוף טוב" בשבועיים הקרובים צפוי להיות כ-8.5 מיליון ש"ח.
גולדברג מציין עוד, כי הביקוש הגדול לעופות לקראת ראש השנה נובע בעיקר מעליית מחירי בשר הבקר בחודש האחרון וכן מסדרת מוצרים שהחברה החלה לשווק לקראת החג, בהם - שווארמה פרגיות, חלקי עופות מתובלים, שוקיים וכרעיים.
מחזור שוק העופות בישראל בשנת 2003 יהיה כ-2 מיליארד ש"ח, כאשר מחירי העופות בשוק נעים בין 10-12 ש"ח לקילו למוצר קפוא, ו-14-17 ש"ח לקילו למוצר טרי.
- מלכי יזדי, מנהל השיווק של קניון אמריקן סיטי ברחובות, מציין כי יש עלייה של למעלה מ-25% בתנועת המבקרים, בעיקר משפחות. יש עלייה של כ-30% במכירות מוצרי טקסטיל לבית, כלי בית, כלי מיטה ו-70% כל היתר.
מידי יום מגיעים לקניון בין 7,000-12,000 איש. בקניון דוכנים של עודפי יבוא הנמכרים בהנחות של עד 70% ומוצר שני מתנה מהרשתות המובילות. גם סטימצקי יצאו במבצע של מחירים מאוד אטרקטיביים לספרים עם פגמים קלים.
- צביקה שמעוני, מנהל השיווק של תדיראן אמפא: בשבועיים האחרונים מורגשת תנועה ערה לקראת החג בתחום המקררים, התנורים והקו הלבן - גידול של כ-20% במכירות. חברת תדיראן אמפא יצאה במבצעים אטרקטיביים למקררים שאכן הגדילו את המכירות כגון למקררי אמקור - אפשרות לבחירת מתנה בין סופשבוע זוגי, אופני הרים או מכונת קפה ולרוכשי מקררי תדיראן - מעבד מזון או מגהץ קיטור.
- רוני שוורץ, מנכ"ל חברת עמינח: "לקראת ראש השנה מורגשת עלייה של כ-10% במכירות מזרנים ומערכות שינה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברשת עמינח סנטר נמכרו במהלך התקופה האחרונה לקראת החג, אלפי מערכות שינה, מזרנים וספפות לנוער. ההערכה היא שבחודש האחרון נמכרו בשוק כ-15 אלף מזרנים חדשים.

תאריך:  23/09/2003   |   עודכן:  23/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הקמפיין החדש הינו לרגל מבצע על קולקציית המוצרים ללא תפר - "דלתא Touch”; הסיסמה: Delta Touch - Pure Temptaction
ענבל אביב, מירב לוי
קורא לאו"ם לעמוד לצידן של אפגניסטן ועירק במלחמה בטרור; מבקש סיוע בשיקומה של עירק; "סדאם חוסיין הינו דיקטטור שערער על המצב במזרח התיכון; שיראק: להקים צוות קבוע של פקחי או"ם; בוש ושיראק נאמו בפתיחת עצרת האו"ם ה-58
ענבל אביב
מסתמן, כי זהו הלהיט הבא בארוחות החג; לקראת החג יש גידול בביקוש למוצרים אורגניים
הדר פרבר
"אנו מבינים שהתסכול שנוצר בתנובה הוביל לקמפיין הנגטיבי הזה"; זאת בתגובה לקמפיין: "שוקו קרלו טעים יותר משוקו יטבתה"
מירב לוי
גיוס ההון הנוכחי של Kagoor יאפשר לחברה להמשיך להרחיב את המכירות והשיווק של קו מוצריה מסדרת VoiceFlow®
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il