X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קטן צפוי לנוח במפגש גביע הטוטו של מכבי חיפה מול עכו, דגני יתלבש
▪  ▪  ▪
מחפש ניצחון ראשון. עטר (יוסי שקל)

במכבי חיפה ממשיכים בחיפושים אחר חיזוק לעונה הקרובה, כאשר השם החם כרגע על "הגריל" הוא זה של פיראס מוגרבי. במועדון מעריכים כי קשר מכבי נתניה יעבור אליהם עד סוף השבוע הקרוב, כאשר מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה בהשאלה הוא סינטיהו סולליך, לו יש הצעה גם מהפועל עכו. עוד לפני המעבר, סולליך יישב עם יעקב שחר שצפוי להאריך לו את החוזה ולשדרג את שכרו.

במקביל, במכבי חיפה מחפשים גם לשחרר שחקנים ושוקלים כעת למכור את מוחמד גאדיר וסרי פלאח, ולא רק להשאיל, במידה שתגיע הצעה טובה. במועדון מאוכזבים מכך שלא מצליחים למצוא קבוצה לבויאן שראנוב ויוריצה בוליאט, דבר שמכביד מאוד על התקציב. שחרור של השניים (שראנוב אמור להיות מושאל) עשוי להביא שחקן נוסף.

שלומי אזולאי החליט להישאר בעונה הקרובה. החלוץ נפגש עם סגן הנשיא עוזי מור והוא קרוב לסיכום תנאיו. אזולאי הצהיר כי הוא מעוניין להילחם על מקומו וגורמים בחיפה אמרו על כך: "אזולאי חלוץ מצוין ומתאים לרמה שלנו והגיע הזמן שיילחם על המקום. בקבוצה טובה שרוצה לרוץ לאליפות צריך 4 חלוצים טובים. אזולאי, עמאשה, אנדלובו ותורג'מן סוגרים את המשבצת הזו".

אביחי ידין וקובי מויאל כבר לא נמצאים בתכניות של מכבי חיפה, כאשר המטרה היא להנחית קשר אחורי זר ברמה גבוהה עד פתיחת ליגת העל. אגב, בדרום אפריקה מדווחים הבוקר (שני) כי המגן השמאלי פיטר מסיללה צפוי לחתום בקרוב בשורות קייזר צ'יפס המקומית.

המאמן ראובן עטר לא תרגל הרכב לקראת המשחק מחר מול הפועל עכו בגביע הטוטו, אבל אמר לשחקנים: "אני מתכוון לעשות רוטציה, יהיו מספר שינויים וחלק מהשחקנים יקבלו מנוחה. אנחנו בסך הכל בשלב ההתחלתי של העונה, ואני לא רוצה ליצור עומס מיותר".

הקשר עידן ורד סובל ממתיחה קלה בשריר והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. מאחר ובחיפה לא רוצים להחמיר את מצבו, ייתכן והוא לא ישותף כלל. מי שצפוי לקבל מנוחה הוא יניב קטן שככל הנראה לא יתלבש, ומי שיכלל בסגל, לראשונה מאז הניתוח שעבר, הוא אוראל דגני.

תאריך:  06/08/2012   |   עודכן:  06/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
השם "מלחמת ההתשה" נטבע לראשונה על-ידי נשיא מצרים, גמאל עבד-אל-נאצר, אשר אמר ב-23 ביוני 1969: "אינני יכול לכבוש את סיני אך אני יכול לשבור את רוחה של ישראל בהתשה"
עופר וולפסון
קודם לכן החליטו נתניהו ושטייניץ על העלאת המס למשתכרים מעל 8,881 שקל    תוספת מס ההכנסה תחל ממדרגת המס הרביעית    מנגד, רף הכניסה למדרגות המס הרביעית והחמישית עוגל כלפי מטה
יפעת גדות
השתמשו בחומרים דוחי חרקים
איציק וולף
הטלוויזיה באירן שידרה כתבה ובה נראים 14 חשודים בסיוע ובביצוע חיסול מדעני הגרעין    לא נאמר האם עמדו למשפט או האם יעמדו למשפט
עופר וולפסון
אמצעי התשלום יהיה מבוסס על טכנולוגיית NFC ויאפשר לבצע את פעולת התשלום באמצעות מכשיר הסלולר על-ידי העברתו מעל נקודת המכירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il