X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתנאי שהפועל ת"א תעלה לשלב הבתים באירופה. ידין דורש הסברים לגבי מעמדו
▪  ▪  ▪
בונים על הצלחה באירופה, רמון (ברני ארדוב, וואלה)

הפועל ת"א נחתה הערב (שלישי)  בפרנקפורט ומשם יצאה לכיוון לוקסמבורג לקראת המשחק במסגרת פלייאוף הליגה האירופית מול דודלאנז'. במידה שהאדומים יעפילו לשלב הבתים, הבעלים חיים רמון יקצה שני מיליון שקל לשחקן זר שיבוא על חשבונו של נוסא איגיבור, כך נודע לאתר ערוץ הספורט. הקשר הניגרי שהמריא עם הקבוצה ללוקסמבורג הבהיר כי הוא נמצא על סף חתימה בבטיס. הפועל תקבל מיליון ו-125 אלף יורו בשלושה תשלומים בתוך שנה, כשהתשלום הראשון יהיה הגבוה ביותר ויעמוד על חצי מיליון יורו שיתקבל מיידית.

בצוות המקצועי כבר החלו בחיפושים אחרי שחקן זר שיגיע במקומו. המאמן ניצן שירזי בוחן אופציות של בלמים ולא מעט סוכנים כבר העבירו קלטות של מועמדים. "יש לנו שלושה בלמים טובים, באדיר, חיימוביץ' ושושן" אמרו בהפועל, "אבל אי אפשר בעונה כל כך ארוכה להסתמך על שלושה בלמים גם אם הם הכי טובים בעולם". שמו של הבלם השבדי מתיאס ביארסמיר השייך לפנאתנייקוס עלה שוב, אבל הוא לא מתלהב לבוא לשחק בישראל. אם דקל קינן יחליט לחזור לישראל, גם הוא ישוב לתמונה.

כאמור, אביחי ידין וטוטו תמוז לא המריאו עם הקבוצה ללוקסמבורג כמו גם שי אבוטבול הפצוע. סוכנו של ידין, רונן קצב ביקש מהמנכ"ל אמיר לובין והיועץ המשפטי עמית פינס הסברים לגבי מעמדו לנוכח הפרסומים לפיהם אם לא יחתום על החוזה החדש שהוצע לו יעלה ליציע ולא יזכה לדקות משחק. היום אמורים הצדדים להיפגש.

מי שכן ימריא עם הקבוצה הוא השף האישי של המועדון כפיר חדד, שהיה שותף לרגעים הגדולים ביותר באירופה. אגב בהפועל קיבלו הבוקר בשורה משמחת מהצוות הרפואי כשהובהר להם שרועי גורדנה יוכל לחזור למגרשים מוקדם מהצפוי. הקשר שעבר ניתוח בעקבות שבר מאמץ ברגלו יחזור לאימונים מלאים עם כדור בתוך עשרה ימים. שי אבוטבול ימריא היום לבלגיה שם יעבור ביום חמישי ניתוח לאיחוי השבר בפיקה בברך, והוא צפוי לחזור למגרשים בתוך שלושה חודשים.

לקראת המשחק בחמישי שוחח שירזי עם הבלם דוגלאס דה סילבה, שצפה מהספסל בקבוצתו רד בול זלצבורג מודחת על ידי דודלאנז', יריבת האדומים. דה סילבה אמר לשירזי: "עד עכשיו אני לא מבין איך הפסדנו. היינו פראיירים, אתם תנצחו אותם". יעקב הילל, שצפה בניצחון של דודלאנז' בליגה 1:5, העביר מסר לפיו מספר שחקני הרכב של הקבוצה מלוקסמבורג לא היו בסגל וקיבלו מנוחה לקראת המשחק מול הפועל. "הם שיחקו נגד קבוצה חלשה שלא היוותה יריב בכלל", אמר הילל לצוות המקצועי, "בבית שלהם יהיה לא קל. נקודת התורפה שלהם משחק ההגנה, שחקני הקישור וההתקפה מהירים מאוד".

בהפועל מעריכים שלמעלה ממאה אוהדים מישראל יגיעו לאיצטדיון שמכיל 2,500 צופים בלבד. על פי המידע שהגיע לאדומים, המגרש צפוי להיות מלא. ניצן שירזי, שהראה לשחקנים קלטת של היריבה והתמקד בעיקר בהמהירות של שחקני ההתקפה, המשיך לתרגל את ההרכב שאמור לפתוח: אפולה אדל, ג'ון פנטסיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים, ויקטור מרעי ועומר דמארי.

תאריך:  21/08/2012   |   עודכן:  21/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מומחים בודקים את השפעת ההפגזות על הבריאות הגופנית של חיילים ועל מצבם הנפשי    טרם נמצא קשר מובהק בין שירות צבאי לבין מחלת העצבים המוטוריים (מחלת לוּ גריג)
אביתר בן-צדף
פורט ווֹרת (LCS-3), הספינה החדשה ללוחמת חופים, יצאה לכיוון טקסס עם צוות של ארבעים איש, שהותש - למרות שלספינה תוכנן צוות של 25-20 איש בלבד    חיל הים מתכנן לאייש כל שתי ספינות ללוחמת חופים בשלושה צוותים, כאשר ספינה אחת מכל שלוש נמצאת בהצבה קדמית    מעריכים, כי כשליש מתקני הימאים בחיל אינם מאוישים
אלעזר לוין
משקיע חוץ הוציא למכירה אחת מדירותיו במגדלי אקירוב בת"א    מבקש כ-47,000 ששקל למ"ר    המתווך: זה מחיר נמוך, דירות במגדל כבר נמכרו ב-70,000 שקל למ"ר
אביתר בן-צדף
קולונל טרי אי ארדאג פיקדה על בתי-הספר לתומכי לחימה של חיל הנחתים האמריקני בצפון קרוליינה    התגייסה כמכונאית מטוסים, ואחרי כמה שנות שירות הוסמכה לקצונה
עידן יוסף, איציק וולף
שני טילים נורו לבסיס חיל-האוויר באפגניסטן בו שהה ראש המטות המשולבים    הגנרל לן באותה עת במגורים    דלת מטוסו נפגעה מרסיסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il