הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דיווח: ליברפול פנתה לצ'לסי לגבי יוסי בניון, רוצה להחזירו

הרדס יביאו את הקשר אם דמפסי לא יגיע. צייץ בטוויטר: "דברים נעשים מעניינים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.08.12 - 17:04
בניון. איזה מדים תכולים-ארגמניים ילבש? (gettyimages)
בניון. איזה מדים תכולים-ארגמניים ילבש? (gettyimages)

אחרי קיץ ארוך ומייגע, יוסי בניון יידע היום (שישי) היכן ישחק בעונה הנוכחית. הקשר הישראלי שחזר לצ'לסי מהשאלה בארסנל ונדחק לקצה הספסל, הודיע אתמול שהוא משוחח עם שתי קבוצות בפרמיירליג. היום, מדווח "סקיי ספורטס" כי בניון יחזור לווסטהאם או שיעבור דווקא לאסטון וילה. "הדברים נהיים מעניינים", צייץ הקשר בטוויטר, ורק הוסיף סימני שאלה סביב עתידו.

אם זה לא מספיק, דיווח ב-BBC טוען שלא אחרת מאשר ליברפול פנתה לצ'לסי מתוך כוונה להחזיר את הישראלי לאנפילד, אבל ויתרה עליו כרגע מתוך כוונה להתרכז במאמצים לרכישת קלינט דמפסי מפולהאם. עם זאת, אם האמריקני לא יגיע למרסיסייד, בהחלט ייתכן שליברפול תפנה מחדש לאופציית בניון.

כזכור, ווסטהאם הוזכרה במשך כל הקיץ כמועמדת להשיב את הישראלי לשורותיה, אחרי ששיחק בקבוצה בין 2005 ל-2007. עם זאת, השם של הווילאנס הוא חדש ומפתיע, כאשר אם יעבור לקבוצה, היא תהפוך לתחנה השישית שלו באירופה והחמישית באנגליה.

כזכור, קפטן הנבחרת צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "אני יכול לאשר שאני במו"מ עם שתי קבוצות מהפרמיירליג, אני מקווה שהכל ייסגר עד מחר (שישי) בלילה". לשחקן של צ'לסי נותרו עוד מספר שעות כדי למצוא לעצמו יעד, אחרת ייתקע על הספסל של רוברטו די מתאו.

בניון לא נכלל בסגל של צ'לסי למשחק הסופרקאפ האירופאי, בו הקבוצה תשתתף הערב במונאקו מול אתלטיקו מדריד. הקשר נשאר בלונדון כדי להמשיך במגעים להעברתו.