X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כתבי אישום נגד 3 ערבים-ישראלים מכפר כנא:

"הודיתי ברצח החייל שייחט בשל לחץ החוקרים"

כך טוען טארק נוג'ידאת שהודה ושיחזר את הרצח; השלושה נעצרו זמן קצר לאחר שנמצאה גופתו של החייל ליד הכפר; האישומים: עבירות רצח, חטיפה וקשירת קשר לביצוע שוד; נשקו של החייל טרם נמצא
▪  ▪  ▪

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגשו הבוקר (יום ג', 30.9.03) כתבי אישום נגד שלושה תושבי כפר כנא, הנאשמים בחטיפה וברצח החייל אולג שייחט ז"ל מנצרת עילית. כתבי האישום כוללים עבירות של רצח, חטיפה, וקשירת קשר לביצוע שוד.
השלושה הם: טארק נוג'ידאת, יוסף סביח ושריף עיד, כולם תושבי כפר כנא בשנות ה-20 לחייהם. בדיון בבית המשפט, חזר בו נוג'ידאת מהודאתו במעשה, וטען כי הודה בשל לחצם של חוקרי השב"כ. שני חבריו שומרים על זכות השתיקה ומכחישים קשר למעשה.
בית המשפט דחה את הדיון בעניינם של השלושה ב-10 ימים, ואיפשר לפרקליטי הנאשמים לעיין בקלטות השיחזור של נוג'ידאת.
נשיא בית משפט השלום בנצרת, השופט תאופיק כתילי, התיר אמש (יום ב') לפרסם, כי בכפר כנא נעצרו 3 ערבים-ישראלים, החשודים בחטיפתו ורציחתו של החייל אולג שייחט ז"ל.
השלושה נעצרו זמן קצר לאחר שנמצאה גופתו של החייל בכפר כנא. במהלך החיפושים נמצאה הכומתה של שחייט, ועתה הותר לפרסום, כי החייל השליך את הכומתה, על-מנת לסייע באיתורו - כפי שמורים הנהלים בצבא. נשקו האישי, רובה מסוג M-16, טרם נמצא עד היום.
החייל אולג שייחט ז"ל, נעדר מביתו מאז ה-21.7 השנה. גופתו נמצאה שבוע לאחר מכן, כשהיא קבורה במטע זיתים בין כפר כנא לכפר משהב. שייחט ז"ל, עלה לישראל עם משפחתו מאוקראינה לפני שמונה שנים. לפני שנה ועשרה חודשים התגייס לצה"ל.
בידי המשטרה ראיות לכאורה, כי השלושה, תושבי כפר כנא בגילאי ה-20, אכן ביצעו את המעשה. טארק נוג'ידאת שיחזר את החטיפה והרצח, בעוד ששני העצורים האחרים מכחישים כל קשר לרצח החייל, ושמרו על זכות השתיקה בחקירתם. נגד החשודים נאספו ראיות ותיק החקירה הועבר לפרקליטות.
מייד לאחר מציאת גופתו של החייל, רמזו גורמים בכירים במשטרה, כי בקרוב מאוד צפויה התפתחות משמעותית בפרשת הרצח, וכי הפעילות המשטרתית המבצעית והמודיעינית באזור כפר כנא מניבה תוצאות.
נשיא בית המשפט הסיר את צו איסור הפרסום, רק ככל שהוא נוגע לשלושה חשודים אלה.
במשטרה שוררת מבוכה לנוכח הסרת איסור הפרסום, שכן הפרשה טרם פוענחה במלואה, מאחר ונשקו של שייחט, ששימש את רוצחיו כדי לירות בו, טרם נמצא, כאמור.

תאריך:  29/09/2003   |   עודכן:  30/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
מוניר רג'בי הורשע בקשירת קשר לסייע לאוייב במלחמה ובחיפוי, מאחר וידע על הכוונה לבצע הפיגוע ולא עשה דבר למונעו; בפיגוע שהיה בחודש מרס השנה, נהרגו 17 בני אדם ונפצעו עשרות
רנית נחום-הלוי
כך עולה מדוח שקיבלה (יום ב') ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא האלימות בספורט שהתכנסה כדי לדון בנושא ההימורים הבלתי חוקיים; חוקר פרטי: ח"כ בראון עצר את החקירה; בראון: האיש הזה הפעיל נגדי סחיטות ואיומים, כמו בסרט
רנית נחום-הלוי
חברי ועדת הכספים מטעם סיעת הליכוד הודיעו היום: נדרוש להמשיך בהפחתת שכר הלימוד לא נסתפק בהקפאתו; יו"ר התאחדות הסטודנטים: ההתאחדות קצרה עד כה הצלחה לא מבוטלת
אלונה קורן
האגף גבה כבר את כל הסכום שתוכנן במסגרת המבצע "הזדמנות של מע"מ בחיים"
רנית נחום-הלוי
כך אמר רה"מ בכינוס מיוחד של סיעת הליכוד; בעניין ועדת אור הביעו מרבית חברי סיעת הליכוד אי נחת על אימוץ מסקנות הדוח והעניקו גיבוי לשוטרים; רה"מ מציע לח"כים: הגישו הצעת חוק לשינוי ועדות חקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il