X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאנגה (89) וארקיפוב (90) סידרו דרמה בטוטו. השתיים ברבע הגמר
▪  ▪  ▪
צ'קאנה. איזה סיום דרמטי

גם בזמן פגרת הנבחרת עדיין משחקים פה כדורגל. הערב (שני) נערכו מספר משחקים במסגרת גביע הטוטו בין קבוצות ליגת העל, כאשר דווקא הפועל באר שבע והפועל רמת גן - שהבטיחו עלייתן לרבע הגמר עוד טרם המפגש - סיימו ב-2:2 סופר דרמטי.

אז כן, לפעמים, דווקא במשחקים נטולי הלחץ מגיעות הדרמות הגדולות. הפועל באר שבע כבר הייתה ב-0:2 ושייטה לניצחון קליל במגרשה הביתי, אלא שאז הגיעה הדרמה הגדולה בסיום. מאנגה וארקיפוב החזירו את האורדונים מהפיגור הכפול בשתי הדקות האחרונות של המשחק וכפו שיוויון. הלוואי עלינו דרמה כזו בכל מחזור.

כבר בדקה ה-5 ב"ש הייתה קרובה לשער ראשון, כאשר בעיטה של פלצ'וק, מ-20 מטרים, חלפה ליד הקורה של סלומון. 14 דקות לאחר מכן, היה זה ארקיפוב שהתקרב לכיבוש כאשר הגיע לראשון לכדור רוחב של זגורי, אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער מ-5 מטרים. אותו אקריפוב התקרב שוב (36), אבל הניסיון שלו מתוך הרחבה חלף מעל המשקוף. 0:0 במחצית.

דקה בתוך המחצית השניה המארחת יצרה מצב טוב כשדיא סבע ירה מ-18 מטרים, אך לרוע מזלו הבעיטה שלו חלפה ליד העמוד. 10 דקות לאחר מכן, זה כבר היה ברשת. סבע הגביה מימין, הכדור הורחק רע על ידי הגנת האורחים וקהת דחק מקרוב פנימה, 0:1 לב"ש. שער ראשון במדי ב"ש לקשר הצעיר. קהת הוחלף מאוחר יותר (79) בירדן אבוחצירה, שדקה אחת מאוחר יותר מצא את הרשת אחרי כדור רוחב של דובב גבאי. 0:2. גמור? ממש לא. רק אז התחילה הדרמה. בדקה ה-89 היה זה מאנגה שהבקיע אחרי טעות גדולה בהגנה וצימק ל-2:1. רק דקה חלפה, וקרלוס צ'קאנה מצא בכדור רוחב נפלא ארקיפוב, שעשה 2:2. ריאן אדליי עוד הספיק לראות אדום לאחר השיוויון, ובסיום 2:2.

הרכבים
הפועל ב"ש: גליל בן שאנן, קלמי סבן (אביתר אילוז /46), ריאן אדליי, עודד גביש, שמעון לוגסי, פטריק אוסיאקו, לוטם זינו, דיא סבע, רועי קהת (ירדן אבוחצירה /79), ניקולס פלצ'וק (דובב גבאי /58), עידו אקסברד (תומר סוויסה /67).
הפועל ר"ג: גיא סולומון, ליאור ראובן, עוז יפרח, ברנארד אוננגה, טל מעבי (תמיר בן עמי /63), ג'יבריל סידיבה (אופיר חמו /67), עומר בוקסנבאום (קרלוס צ'קאנה /70), וובה בראון, ישראל זגורי, דייויד מאנגה, אנטון ארקיפוב.

 

תאריך:  10/09/2012   |   עודכן:  10/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
משומר וימפולסקי נקמו על ההפסד בליגה, למרות שבוקולי הורחק (24)
איתמר לוין
קובע לראשונה שיש להתייחס במידת האפשר לדיבידנד בצורה זהה הן לצורך המס והן לצורך דיני החברות    פוסק: חלוקת דיבידנד מרווחים חשבונאיים עלולה לפגוע הן בנושים והן במדינה
עידן יוסף
משה הלוי יחד עם שני חשודים נוספים חשודים כי פרסמו כתבי אישום שחל עליהם צו איסור פרסום לאחר שפרצו למאגר מידע של בתי המשפט    הלוי חשוד גם שפרץ לעמוד הפייסבוק של קצין משטרה והתחזה לו
איתמר לוין
מגיבה על העתירה לבג"ץ בעקבות דוח המבקר על אסון הכרמל    אומרת שמינוי שרים והדחתם מצוי בלב ליבה של סמכות ראש הממשלה, ובג"ץ מעולם לא הורה להדיח שר בשל כשל תיפקודי שאינו פלילי
עופר וולפסון
ספקית פתרונות המדיה הדיגיטלית, המפתחת יישומי תקשורת ושיתוף צרכנים, רואה צמיחה מוגברת בפעילות הליבה שלה בתחום מנועי החיפוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il