X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עמי איילון ומחזיק תיק ירושלים ברשות הפלשתינית, ד"ר סרי נוסייבה, הריצו קמפיין ענק - "המפקד הלאומי, חותמים סוף לסכסוך"; הנהלת רשות השידור: ההנחייה בוצעה
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, הנחה את מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, להפסיק לאלתר את פרסומת התשדיר של "המפקד הלאומי, חותמים סוף לסכסוך".
קמפיין פרסומי זה נעשה ברשת ב' (קול ישראל) על-ידי קבוצה בראשה עומדים ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון, ומחזיק תיק ירושלים ברשות הפלשתינית, ד"ר סרי נוסייבה. יחד עימם פעלו כמה מועצות ציבוריות ופעילי שטח.
בפרסומי "המפקד הלאומי" טוענים איילון ונוסייבה, כי המפקד הלאומי הינו יוזמה אזרחית ישראלית-פלשתינית חדשה, שמטרתה לקדם תהליך השגת שלום בין ישראל לבין הפלשתינים. המפקד הלאומי יניע מהלך ציבורי שמטרתו השפעה על מנהיגי שני הצדדים, כולל החתמה המונית על הצהרת עקרונות משותפת שבבסיסה הנוסחה של "שתי מדינות לשני עמים".
ההנחייה למנכ"ל בראל הוצאה (30.9.03) בעקבות החשיפה ב-Nfc [ראו קישור] ובמעריב - לפיה הפרסום נעשה תוך הפרה של כללי השידור, האוסרים שידור תעמולה מפלגתית או פרסום תשדירים בעניין השנוי במחלוקת פוליטית או אידיאולוגית בציבור.
רובינשטיין נאלץ לפעול - אם כי באיחור של כמה ימים, בעקבות פנייתה הרשמית של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. זו אסרה על תחנות הרדיו האזוריות לפרסם את תשדירי המפקד הלאומי, מכוח החוק. ואולם, היא מצאה עצמה במצב שבו רשת ב' מפרה את החוק ויוצאת נשכרת מכך.
ברשות השנייה מסבירים, כי הרשות נאלצה לפנות אל רובינשטיין, לאחר שפניותיה אל המנכ"ל יוסף בראל לא נענו בחיוב. הרשות השנייה מסרה, כי בפנייתו אל מנכ"ל רשות השידור כתב רובנשטיין: "הדברים לכאורה פשוטים, שכן הפרסומת בה מדובר עוסקת - בכל הכבוד - בעניין פוליטי-אידיאולוגי השנוי במחלוקת בציבור, כאמור בכלל 7 (2) ... לפיכך, אין מנוס מהפסקת שידורם של תשדירי פרסומת אלה, בהתאם לכלל 5 לכללים הנ"ל, המקנה כידוע למנכ"ל סמכות לביטול אישורה של פרסומת ולהפסקת שידורה אם נוכח לדעת כי אין מתקיימות בה הוראות הכללים".
הנהלת רשות מסרה בתגובה: "רשות השידור קיבלה הנחיית היועץ המשפטי לממשלה וביצעה אותה באופן מיידי. לפיכך, הופסק שידורו של התשדיר".

תאריך:  30/09/2003   |   עודכן:  02/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בפיגוע נרצחה נעם ליבוביץ' בת ה-7; החוליה קיבלה את הכספים למימון הפיגוע ממפקד הג'יהאד בחו"ל
יפעת גדות
אחת לשנתיים מקיים המרכז פסטיבל משוררים בינלאומי; הפסטיבל הנו יחיד מסוגו בארץ ונחשב לאחד הפסטיבלים לשירה הנודעים בעולם, לצד פסטיבל רוטרדם, פסטיבל לונדון, פסטיבל האביב בפראג, פסטיבל השירה במקדוניה ואחרים
מחלקה ראשונה
גינזבורג מביא אתו לחברה ניסיון מקומי ובינלאומי של למעלה מ 15 שנים, בהן היה מנכ"ל שותף ומייסד של מספר חברות טכנולוגיה ותוכן ובהן: קומפיוטשר בע"מ, Intersystems, סאניקום, GoNext ותפוז-אנשים
גלית יצחק
נמצאו 114 מקבלי שכר שעלות שכרם ב-2001 עלתה על 300 אלף ש"ח; עלות השכר הגבוה ביותר בשנת 2001 היתה 1,060,000 ש"ח
אלונה קורן
המדובר ברמה בה ביקר האירו לאחרונה באמצע חודש יוני האחרון.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il