X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורי אריאל פירסם שמות 5 הטייסים הסרבנים העובדים באל-על, ומזהיר: "אם חלילה ייחטף מטוס אל-על, אין לסמוך עליהם"; מספר הטייסים הסרבנים מגיע עתה ל-29
▪  ▪  ▪

חבר הכנסת אורי אריאל (האיחוד הלאומי) פירסם בערב (יום ג', 30.9.03) הודעת אזהרה לנוסעי אל-על, בה הוא קורא שלא לטוס עם חמשת הטייסים הסרבנים - העובדים בחברת אל-על. אריאל פרסם את שמותיהם, כדי שהציבור יוכל לדעת מראש עם מי הוא טס, ולבחור אם לעלות על הטיסה.
חמשת הטייסים במיל' של חיל האוויר, שחתמו על המכתב ועובדים כיום בחברת אל-על, הם: סא"ל יואל פיטרברג, סא"ל יונתן שחר, סא"ל ניר שגיא, סא"ל יפתח זמר וסא"ל אדם נצר.
בהודעתו של אריאל נאמר, כי "הטייסים הסרבנים, בסירובם לחסל מחבלים, מעדיפים למעשה את חיי המחבלים על חייהם של אזרחים ישראלים תמימים, שבוודאי ייהרגו אם לא יחוסלו מתכנני הפיגועים".
לדברי אריאל, "אנשים כאלה [הסרבנים] איבדו משהו מהאחריות שלהם, וזאת בלשון המעטה. אני לא הייתי רוצה לטוס איתם. חמשת הטייסים האלה מעדיפים חיי מחבלים על חיי ישראלים, ואם חלילה ייחטף מטוס אל-על, אין לסמוך עליהם. לכן, פרסמתי הודעה עם שמותיהם ומספר הטלפון של משרדי קשרי הלקוחות באל-על, בו יכול אדם להתקשר ולברר מי הם קברניטי הטיסה, ולעשות את השיקולים שלו".
"כל נוסע יכול לבדוק אם הוא רוצה לטוס איתם, או ללחוץ על החברה כדי שתחליף אותם. אין להם חסינות לעשות את זה ולהמשיך כאילו הכל בסדר. הם תקעו סכין בגב חבריהם, אלה מעשים הכי חמורים מה שהם עשו. שכל אחד יחליט אם הוא רוצה שהם יטיסו אותו".
אריאל אמר עוד, כי פרסום השמות לא נועד לפגוע בפרנסתם מאחר שהם אינם נחמדים, או בשל כך שהם בעלי דעות כאלה או אחרות. "אנו רק אומרים שמסוכן לנסוע איתם. מחר יהיה אירוע ביטחוני, ואני לא יודע בצד של מי הוא יעמוד".
"אם חלילה ייחטף מחר מטוס של אל-על, האם הנוסעים יוכלו לבטוח בקברניט שכזה כי יעמוד לצידם, ויעדיף את שלומם וביטחונם על שלומו ובריאותו של המחבל החוטף?", שואל אריאל.
יצויין, כי מי שינסה לברר במוקד קשרי הלקוחות את שמות הקברניטים בטיסה מסויימת ייענה בסירוב. אולם נודע לנו, כי המוקד הוצף היום בטלפונים של אזרחים שעשו כן, אף בטרם פרסם אריאל את קריאתו.
2 טייסים נוספים הצטרפו לעצומת הסרבנים
בתוך כך, שני טייסים במיל', שכבר אינם משמשים בשירות פעיל, הצטרפו לעצומת הטייסים הסרבנים. השניים הם רס"ן (במיל.) אשל, טייס קרב ותובלה, שטס עד לפני כשנתיים וחצי, ומשמש עתה כטייס בכיר בחברה אזרחית, ורס"ן (במיל.) יפתח, טייס מסוקים לא פעיל.
בכך עלה מספר החותמים על העצומה ל-29. ביום שבת חזר בו אחד החותמים (ראו קישור), וביום ב' השבוע הצטרף לחותמים רס"ן אלי, טייס נוסף במיל'.

תאריך:  30/09/2003   |   עודכן:  30/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עמי איילון ומחזיק תיק ירושלים ברשות הפלשתינית, ד"ר סרי נוסייבה, הריצו קמפיין ענק - "המפקד הלאומי, חותמים סוף לסכסוך"; הנהלת רשות השידור: ההנחייה בוצעה
מירב לוי
בפיגוע נרצחה נעם ליבוביץ' בת ה-7; החוליה קיבלה את הכספים למימון הפיגוע ממפקד הג'יהאד בחו"ל
יפעת גדות
אחת לשנתיים מקיים המרכז פסטיבל משוררים בינלאומי; הפסטיבל הנו יחיד מסוגו בארץ ונחשב לאחד הפסטיבלים לשירה הנודעים בעולם, לצד פסטיבל רוטרדם, פסטיבל לונדון, פסטיבל האביב בפראג, פסטיבל השירה במקדוניה ואחרים
מחלקה ראשונה
גינזבורג מביא אתו לחברה ניסיון מקומי ובינלאומי של למעלה מ 15 שנים, בהן היה מנכ"ל שותף ומייסד של מספר חברות טכנולוגיה ותוכן ובהן: קומפיוטשר בע"מ, Intersystems, סאניקום, GoNext ותפוז-אנשים
גלית יצחק
נמצאו 114 מקבלי שכר שעלות שכרם ב-2001 עלתה על 300 אלף ש"ח; עלות השכר הגבוה ביותר בשנת 2001 היתה 1,060,000 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il