X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוחמד נזאל, נציג החמאס בירדן, טוען: חוליית סוכני מוסד נלכדה במדינה ערבית כשניסתה לחסל שוב את חאלד משעל ובכירי חמאס נוספים; בסאם אל-סעדי (מלכה תלתן) הוא גזבר פעולות הטרור של הג'יהאד בגדה
▪  ▪  ▪
הכלב הריח, אל-סעדי

אחד מבכירי החמאס בירדן, מוחמד נזאל, אמר הלילה (ד', 1.10.03) בראיון לאתר האינטרנט איסלם אונליין, כי חולייה של סוכני מוסד נלכדה באחת ממדינות ערב, כאשר תכננה לנסות ולהתנקש שוב בחייו של חאלד משעל, ראש הלשכה ה'מדינית' של החמאס.
על-פי דיווחים בתקשורת הערבית, חאלד משעל, שעבר באחרונה בין כמה מדינות ערביות, נראה לאחרונה בקטאר. מקורות אחרים הזכירו דווקא את שמה של סוריה.
לדבריו, השלטונות של אותה מדינה הזהירו את בכירי החמאס, כי עליהם לנקוט משנה-זהירות, בצעדים אותם הם נוקטים, ולהפחית את המגע שלהם עם הציבור ושימוש בטלפונים סלולריים.
בשל הוראות מאבטחיו, נמנע חאלד משעל ממתן ראיונות עיתונאיים או מנטילת חלק בפעילות המדינית של החמאס בתקופה האחרונה, הוסיף נזאל. כזכור, ישראל כבר ניסתה להתנקש במשעל לפני כ-7 שנים, על-ידי הזרקת רעל, אולם הניסיון נכשל, ותמורת שחרור סוכני המוסד, נאלצה ישראל לשחרר את השייח' אחמד יאסין.
עוד אמר נזאל, כי החולייה שנלכדה תיכננה להתנקש גם בכמה בכירי חמאס אחרים בחו"ל, אולם בחמאס הצליחו לטרפד ניסיונות אלה באמצעות נקיטת צעדי ביטחון נוקשים. אין כל אישור לדברים ממקור ישראלי או אף מכל גורם אחר.
בכתבה, מובאים נתונים מפי "מכון מחקר ישראלי", לפיהם עד חודש מאי 2003, ביצעה ישראל 135 התנקשויות בהם נהרגו 249 פעילים פלשתינים ו-105 אזרחים (מהם 35 ילדים) ונפצעו כ-500 אחרים.
נלכד גזבר פעולות הטרור של הג'יהאד האיסלמי בגדה
כוח של סיירת אגוז, שפעל הלילה (ד', 1.10.03) במחנה הפליטים בג'נין, לכד את בסאם ראג'ב אל-סעדי, ראש הג'יהאד האיסלמי בג'נין, ומי שנחשב לגזבר פעולות הטרור של הג'יהאד בגדה.
אל-סעדי (42), נחשב למבוקש בידי ישראל זה למעלה משנתיים, וסומן ברשימת הקלפים כ'מלכה תלתן'. 2 בניו נהרגו באינתיפאדה הנוכחית בהתנגשויו עם כוחות הביטחון הישראליים. בצה"ל טוענים, כי אל-סעדי יצר קשרים עם ערבים-ישראלים כדי להשיג מימון לפעולות ה'הקרבה' של ארגון הג'יהאד האיסלמי, ובאופן ספציפי יותר, הוא אחראי לפיגועים בחדרה במאי 2001 ובנתניה בינואר 2001.
על-פי הדיווחים, הכוח פשט על מחנה הפליטים בג'נין לפני עלות השחר, כשהוא מגובה בטנקים ומסוקים. הכוח כרז לתושבי הבתים לפנות את בתיהם, והחל בחיפוש אחר המבוקשים, תוך מעבר מבית אל בית.
אל-סעדי נמלט מהחיילים, אולם לאחר מרדף קצר נלכד על-ידי כלב-הרחה, כשהוא מסתתר מתחת לרכב שחנה סמוך לאחד המסגדים במחנה. בפעולה נעצרו 3 מבוקשים נוספים במחנה הפליטים.
במבצע המעצרים של צה"ל שנערך אתמול ברחבי הגדה, נעצרו עוד 14 מבוקשים ודרושים לחקירה, בעיקר ברמאללה, שכם וטולכרם.
במהלך הלילה, נרשמו תקריות ירי לעבר חיילי צה"ל ברמאללה ובביתוניא. לא היו נפגעים.
עבדאללה שאמי, ראש הג'יהאד האיסלמי בעזה, אמר הבוקר בתגובה למעצרו של אל-סעדי, כי "האוייב ישלם מחיר כבד על המעצר ועל שאר הפשעים נגד עמנו... המעצר לא יחליש את ההתנגדות, להיפך, הוא נותן עוד דלק להתנגדות הנכנסת כעת לשנתה הרביעית".

תאריך:  01/10/2003   |   עודכן:  01/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נושא איכות הסביבה הוא בין הנושאים הנמצאים בראש סדרי העדיפויות של תושבי הערים והרשויות המקומיות לקראת הבחירות הקרובות; הטקס ייערך ב-7.10.03
עמוס באר
"צרובים" - צילומי סטילס של גיבורי מלחמה לאחר 30 שנה
עומר כרמון
הארגון מאשים את ראש הממשלה אריאל שרון כשותף באימפריאליזם העולמי
יפעת גדות
"מקומנו מחוץ לכלא ותקוותנו לצאת. לא נותר לנו כלום חוץ מלאחוז בנשק. הדם של השהידים קדוש ויש לזכור אותם"‏
ענבל אביב
חולה סופני יתאבד במהלך הופעה של הלהקה - Hell On Earth בסנט פטרבורג; מועצת העיר העבירה חוק האוסר התאבדויות פומביות; חבר הלהקה: "מדובר בהתייצבות למען דבר שאתה מאמין בו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il