הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ת"א שוקלת לארח את חיפה בטדי: הקהל לא יתלהב

האדומים ישחקו מול הירוקים דווקא במגרש של היריבה השנואה בית"ר ירושלים? הבלמים פטקוביץ ובן יוסף לא ייצאו לפורטוגל, בסביבתם אמרו: "זה אבסורד, מה נעשה פה חמישה ימים?"

טליה סלנט
טליה סלנט  30.09.12 - 13:44
אוהדי הפועל ת"א. ירימו גבה?
אוהדי הפועל ת"א. ירימו גבה?

תגיות: הפועל ת"א

האם הפועל ת"א תארח את אחד ממשחקיה החשובים יותר העונה דווקא באיצטדיונה של היריבה השנואה בית"ר ירושלים? במועדון כבר עובדים על הגשת הערעור על עונש הרדיוס עם קהל שספגה הקבוצה, אבל יחד עם זאת כבר מכינים אופציות חלופיות לבלומפילד כשאחת מהן היא מפגש עם הירוקים באיצטדיון טדי.

"אנחנו מאוד מאמינים שהעונש אינו מידתי, ועובדים חזק על הערעור. יהיה מעניין בדיון" הבטיחו בהפועל אך יודעים שאם ההחלטה לא תשונה אירוח בטדי ירים גבה אצל לא מעט אוהדים, "האפשרויות שלנו הן או טדי או וסרמיל, בגלל הרדיוס הקבוע. את שתי האופציות האוהדים לא הכי יאהבו"

בצד המקצועי דיבר באימון הבוקר המאמן יוסי אבוקסיס עם שחקניו על ה-0:1 נגד בני סכנין ואמר להם: "אמנם ניצחנו, אבל יש עוד הרבה דברים שצריך לשפר, במיוחד  בנושא איבודי כדור וחזרה למקומות. גם בעשרה שחקנים צריך לדעת להניע את הכדור".

הלילה כבר תמריא הקבוצה לפורטוגל לקראת המשחק נגד אקדמיקה במסגרת הליגה האירופית. מי שלא יצטרפו לנסיעה עם הבלמים ניקולה פטקוביץ' ותומר בן יוסף, כאשר בסגל המורחב של הקבוצה גובר התסכול בקרב השחקנים שזוכים לפחות דקות על הדשא.

בסביבת השחקנים אמרו היום: "זה אבסורד שאנחנו לא נוסעים. מילא אם הקבוצה הייתה טסה ליומיים, אבל זה חמישה ימים. מה אנחנו אמורים לעשות בזמן הזה?" בקבוצה אגב, הבהירו כי בזמן נסיעת הקבוצה ייערכו לשחקנים אימונים על פי תכנית. מי שגם לגביו היתה התלבטות הוא המגן נאעל חוטבה הייתה, אך אחרי האימון היום הודיע לו הצוות המקצועי כי יצטרף לחבריו לטיסה. בהפועל מעריכים כי כ-200 אוהדים יגיעו לצפות במשחק בפורטוגל.