X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בימים שבין ראש השנה ליום כיפור יגיעו 100 אלף איש לחנויות האופניים ברחבי הארץ - על-מנת לתקן, לשדרג או לקנות אופניים ואביזרים נלווים
▪  ▪  ▪

שני ענפים שנהנים במיוחד בתקופת "הימים הנוראים" (הימים שבין ראש השנה ליום כיפור) הם ענף ספריות הוידאו וחנויות האופניים.
שוק האופניים - שתפס תאוצה בישראל בשנתיים-שלוש האחרונות - נהנה מעדנה מיוחדת לקראת יום כיפור. היום היחידי בשנה בו כבישי הארץ ריקים ממכוניות הוא יום חג לחובבי האופניים (ולא רק ילדים).
לדברי מנכ"ל רשת החנויות "מצמן את מרוץ", אייל ברהאמס, מיום ב' האחרון - יום העסקים הראשון שאחרי ראש השנה - החלה התעוררות ניכרת ברשת חנויות האופניים. "מתחילת השבוע אנחנו מספקים 1,400 זוגות אופניים ביום. לצורך כך אנו מפעילים מידי יום שבע משאיות בשתי נאגלות".
לדברי ברהאמס, מסקר שערכה הרשת בשיתוף עם מכון גיאוקרטוגרפיה עולה, כי 15% מאוכלוסיית רוכבי האופניים בארץ יגיעו לחנויות לקראת יום כיפור על-מנת לתקן, לשדרג או לקנות אביזרים נלווים לאופניים שברשותם. מבחינה מספרית, מדובר בקרוב ל-100 אלף איש.
לדברי ברהאמס, בחנות של הרשת בתל אביב הוציאו דוכנים החוצה, על-מנת להתגבר על הצפיפות והבלגאן של ערב החג. בדוכנים אלו מוכרים אביזרים וחלקי חילוץ לרוכבי אופניים, ולמי שמסתכל מהצד זה נראה כמו הפנינג של ממש.
גם מבחינת שעות הפעילות של החנויות, מתאימה עצמה הרשת ל"פיק" בביקושים, ופותחת את החנות בתל אביב באופן חריג גם במוצ"ש. חנות הרשת שבצומת ביל"ו פתוחה במשך כל השבת. גם באמצע השבוע האריכו את שעות הפעילות, והחנויות פתוחות לפחות עד שמונה בערב.
לדברי ברהאמס, למרות הצמיחה בשוק האופניים בישראל - אנו עדיין מפגרים אחר אירופה וארה"ב, שם יש שבילים רבים המיועדים לאופניים. גם עיריית תל אביב החלה לאחרונה בהקמת שבילים מיוחדים לרוכבי אופניים בשדרות שברחבי העיר, כמו למשל בשדרות רוטשילד ושדרות בן-גוריון.
אחד הגורמים לצמיחת שוק האופניים בישראל, הוא המודעות ההולכת וגוברת לפעילות גופנית, שמירה על כושר ובריאות. "האופניים נתפסים כמוצר 'סקסי', בריא ומהנה", אומר ברהאמס. גם פרסומות הטלוויזיה, כמו למשל זו של שירותי בריאות כללית, תרמו למודעות בעניין".
"אם בעבר עיקר הכנסותינו ממכירות אופניים נבע ממכירות לילדים ובני נוער - הרי שכיום עיקר ההכנסות מגיעות ממכירות למבוגרים בגילאי 30 עד 50. אני מכיר הרבה מנהלי חברות, ולא מעט סלבריטיז שרוכבים בקביעות על אופניים", אומר ברהאמס.

תאריך:  01/10/2003   |   עודכן:  02/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מתעמרים על כך שבנתב"ג נפתחו שערים המאפשרים כניסה ישירה של הנוסעים לשטח ישראל ללא בדיקה
הדר פרבר, רנית נחום-הלוי
בעצומה כתבו: כולנו תיקווה שכך תידחקו לפינה הנידחת - היא מקומכם; בבי"ס אנקורי באשדוד יקיימו עימות בין טייס התומך במכתב וטייס המנתגד לו
מיכאל דבורין
מכירות היין בארה"ב ירדו בלמעלה מ-20%
הדר פרבר
החוגים מועברים על-ידי תלמידים מצטיינים מהכיתה המדעית הנדסית (י"א) באורט סינגאלובסקי; המטרה: הגדלת מס' התלמידים במסלול פיזיקה מוגברת בחטיבה העליונה
אלונה קורן
דוח המבקר: החברה לישראל תקבל את השליטה בבז"ן מבלי ששילמה תמורה למדינה; שווי ה"מתנה" לאחים עופר מוערך בכחצי מיליארד שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il