X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושער ענק לגוזלן, הירוקים מושלמים. מכבי ת"א הובסה 3:0 ברמה"ש
▪  ▪  ▪
שלושער מהיר. מכבי חיפה בטירוף

המאזן המושלם של מכבי חיפה הופך אותה כמובן למועמדת לאליפות, והיום (שבת) היא גם הפכה לאחת המפחידות בליגה, לכזו עם כוח הרתעה גדול. הירוקים ניצחו בפעם השישית ברציפות, כשהביסו 1:5 את הפועל ב"ש במשחק חוץ שהיה אמור להיות קשה אבל בפועל היה קל ומוחץ. החדשות היותר טובות עבור מכבי חיפה: מכבי ת"א, האלופה בשנתיים האחרונות, הובסה במפתיע 3:0 ברמת השרון והפער בין השתיים הוא כבר 8 נקודות.

הפועל ב"ש - מכבי חיפה 5:1
הפועל ב"ש לא ידעה מאיפה זה בא לה. 5 דקות מהפתיחה מכבי חיפה כבשה את הראשון. שובל גוזלן קיבל מסירה גדולה מקונסטנטינוס ונגח פנימה, 0:1 בווסרמיל. לא עברו שתי דקות ולגוזלן היו כבר שני כדורים ברשת, אחרי עוד נגיחה מוצלחת, הפעם אחרי מסירה מהראש של חוגי. זה לא נגמר ואחרי עוד שתי דקות בלבד הרמה טובה של ריאן מצאה שוב את הראש של שובל גוזלן, שהשלים שלושער ענק והימם את ב"ש, 0:3 מהיר.

הקצב של המשחק נכנס לטירוף, וגם ב"ש יצאה קדימה. בדקה ה-16 טזזו חדר לרחבה, המכשיל אעיד חבשי ראה משום מה רק את הצהוב, אבל בכל מקרה את הפנדל של ב"ש עזב שושן מצוין וזה עדיין 0:3. בדקה ה-18 הגיעה ההחמצה הענקית השניה של ב"ש, כשאוזן קיבל כדור רוחב אבל מחמישה מטרים בעט לשמיים.

ב"ש לא צימקה, ושילמה על זה ביוקר. בדקה ה-22 איסמעיל ריאן דהר קדימה לכיוון הרחבה, אף אחד משחקני ב"ש לא עצר אותו וריאן בעט כמו גדול לפינה הרחוקה, 0:4 מדהים למכבי חיפה. בדקה ה-36 יוסיפוביץ' היה קרוב לעשות את החמישי, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי מלכה לקרן. 4 דקות לפני ההפסקה יוני אוזן דחק לרשת אחרי בלאגן ברחבה, ב"ש צימקה ל-4:1. שבדיה כבר עשתה את זה לגרמניה, גם ב"ש יכולה?

המחצית השניה הביאה איתה תקווה מחודשת לב:"ש, שבדקה ה-51 קיבלה פנדל שני במשחק. הפעם היה זה סער שבתאי שניצב על הנקודה הלבנה, אבל רון שושן שוב זינק נכון ועצר עוד בעיטת עונשין. תצוגה אדירה של שוער מכבי חיפה, תצוגת נפל להפועל ב"ש. בדקה ה-72 הונחתה המכה החמישית. דור חוגי בעט פעם אחת לקורה ואז דחק לרשת, 1:5 למכבי חיפה.

רמת השרון - מכבי תל אביב 0:3
משהו עובר על האלופה, שספגה היום הפסד שני ברציפות ועוד מול העולה החדשה, שכבשה בדקה ה-24 וה-44 והיימה את הצהובים, שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים אבל נראה שכעת נכנסים למשבר עמוק. סמוך לסיום הגיע המסמר האחרון, הפסד מפתיע מאוד למכבי ת"א וניצחון בלתי נשכח לרמת השרון, שעקפה את הצהובים בטבלה והתייצבה במקום הרביעי.

הפועל קרית שמונה רחוקה רק שתי נקודות מהמוליכה מכבי חיפה, אחרי שהיום השיגה ניצחון חשוב מאוד, 2:4 על בני יהודה שקיוותה בעצמה להיצמד לצמרת. הפועל ראשל"צ ואשדוד נפרדו בתיקו 3:3 מרתק, אחרי הכתומים הוליכו 3 פעמים. מכבי נתניה ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל ת"א, שהסתבכה בתחתית. בית"ר ירושלים ובית"ר טוברוק נפרדו בתיקו 1:1.

תאריך:  20/10/2012   |   עודכן:  20/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טליה סלנט
מאמן הפועל ת"א לקראת מכבי חיפה: החמצתי רק 5 אימונים. אין מה לעסוק בזה
יואב יצחק
עד המדינה בפרשת הולילנד צפוי להשתחרר בתחילת השבוע מבית החולים לכמה ימי מנוחה    גם בתחילת השבוע לא יוכל להעיד
עידן עמיאל
לומר שאין "הזדהות" בלי מקומיים זו לאומנות. בבית"ר לפחות כנים לגבי זה
יואב יצחק
פעילי שמאל קיצוני, ובהם חמישה חברי פרלמנט, ניסו לפרוץ את הסגר ולהגיע לנמל עזה    הספינה מועברת לנמל אשדוד; הנוסעים יגורשו מישראל לאחר חקירה
יואב יצחק
שרת החוץ אשטון טוענת: הבניה במזרח ירושלים מנוגדת לחוק הבינלאומי והיא עלולה למנוע הסדר עתידי עם הפלשתינים    שר החוץ ליברמן: הגינויים מעודדים את הצד הפלשתיני להמשיך בסירובו למו"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il