הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסתמן: נתניה לא תשלם דמי השבחה לאשדוד עבור שריקי

הבורר צפוי לתמוך בצד הנתנייתי שטוען כי השחקן כבר בן 31 ועבר בקבוצה פולנית. תשתפר הגישה לאיצטדיון החדש?

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  07.11.12 - 10:30
שריקי. הגיל משחק תפקיד (אלן שיבר)
שריקי. הגיל משחק תפקיד (אלן שיבר)

עמיאל תגר, הבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, צפוי לפסוק לטובת מכבי נתניה בתביעת הבוררות שהגישה אשדוד נגד הקבוצה מעיר היהלומים. כזכור, אשדוד דורשת דמי השבחה עבור החלוץ עידן שריקי, שגדל במועדון ועבר בקיץ לנתניה, בעוד הנתנייתים באמצעות עו"ד יוחאי הורוביץ' טענו כי אין צורך בתשלום מאחר ושריקי כבר עבר מאשדוד לזאבז'ה הפולנית ובגילו (31) קבוצות לא זוכות לדמי השבחה.

תגר הקשיב לשני הצדדים והבטיח כי בתוך שבועיים ייתן את החלטתו. הסיכוי של נתניה לזכות בבוררות גבוה לנוכח העובדה כי מעבר לנציגי הקבוצות שנכחו בדיון, נתניה זכתה לחיזוק משמעותי כשבנו של תובע ההתאחדות לכדורגל, יפתח אבן עזרא, שהעביר את עמדת ההתאחדות בנושא טען כי לא מגיע לאשדוד דמי השבחה.

"אמרנו כל הזמן שלאשדוד לא מגיע כסף, אבל הם הלכו איתנו לבוררות. על פי הבנתנו הבורר התרשם מטיעונינו ויודע כי אנחנו צודקים" אמרו בנתניה.

נציגי העירייה והמשטרה נפגשו הבוקר כשעל סדר היום, סידור דרכי גישה נוחים יותר לאצטדיון החדש לפני ואחרי המשחקים. במשטרה תמימי דעים כי רק במזל האווירה בין הקהלים (נתניה והפועל ת"א) מחוץ לאצטדיון לא התחממה בשל הלחץ הגדול בכבישים המובילים לאצטדיון והעובדה כי לא מעט אוהדים פיספסו את תחילת המשחק.

"יש דרכים לפתור את הנושא הזה. לא במאה אחוז אבל בטוח שכבר במשחק מול רמה"ש ואחר כך מול בית"ר ירושלים כבר יהיה יותר נוח", נמסר מהמשטרה.