חברת החשמל תעלה בחול המועד סוכות בקמפיין מיוחד לילדים בחופשה, המיועד להקנות לילדים כללים לשימוש בטוח בחשמל. הקמפיין, יעלה למשך שבוע באמצעות פרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי, בערוצי הטלוויזיה (1,2,10) וישודר בשני תשדירים שונים ב-4 גרסאות (לכל סרט גרסה מלאה וגרסה מקוצרת).
ליאור זרנקין, סמנכ"ל חברת החשמל לשיווק וקשרי לקוחות, מסר, כי חברת החשמל רואה חשיבות רבה בהסברת נושא הבטיחות להורים ולילדיהם, על-מנת ליצור ערנות בקרב ההורים לנושא ולמנוע תאונות, שמקורן במגע עם נקודות חשמל, או עם מתקנים חשמליים, כחלק ממשחק ובתום לב.
זרנקין הוסיף, כי הוא מאמין שהסברה מוקדמת של הנושא גם לילדים ובגובה העיניים, תיצור אימון מצד הילדים והבנת השירות וחשיבותו כבר מגיל צעיר.
בשני התשדירים יככבו שקע ותקע הפופולריים, אשר ידגימו טעויות אופייניות בקרב ילדים בעת מגע עם חשמל, כמו משחק אסור בארון חשמל, או החלפת נורה שרופה בידיים רטובות, כאשר עובדי חברת החשמל יסבירו להם מה מותר לעשות ומה אסור, תחת המסר שחשמל אינו משחק ילדים.