X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת אשראי לקרן פנסיה
▪  ▪  ▪

לאומי קארד חתמה (יום ד', 8.10.03) על הסכם עם קרן הפנסיה מקפת החדשה, שיציע לעמיתים בקרן את כרטיס האשראי החדשני "ויזה קרדיט אישי". מדובר בהסכם ראשון מסוגו בישראל בין חברת כרטיסי אשראי לבין קרן פנסיה.
מקפת החדשה היא קרן הפנסיה החדשה השנייה בגודלה בישראל. בקרן יש כיום כ-150 אלף עמיתים. מקפת החדשה הציגה את הגידול הרב ביותר בתקבולים נטו ובנתח השוק מבין כל קרנות הפנסיה החדשות בשנת 2002.
מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, אמר כי בחברה רואים בהסכם עם מקפת החדשה פריצת דרך חשובה. "כרטיס ויזה קרדיט אישי מתאים לפרופיל של העמיתים במקפת החדשה, המאופיינים בפתיחות רבה לפתרונות תשלום חדשניים, ועונה על הצרכים הפיננסיים שלהם בצורה הטובה ביותר".
מנכ"ל מקפת החדשה, יואל נוה, אמר כי הקרן החליטה לחתום על הסכם עם לאומי קארד במטרה להעניק ערך מוסף משמעותי לעמיתיה. "אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת השירותים הפיננסיים שמקפת החדשה נותנת לעמיתיה, וכרטיס ויזה קרדיט אישי הוא מוצר שמגשים את היעד הזה. כקרן הפנסיה המתקדמת בישראל, אנו רואים לעצמנו זכות וחובה לפעול למען עמיתינו, להתעדכן ולפתח מוצרים חדשים לרווחתם", אומר נוה.
"ויזה קרדיט אישי" הוא כרטיס אשראי המאפשר שליטה מלאה בהוצאות. הכרטיס מקנה גמישות מירבית בניהול הפיננסי, ובעל הכרטיס יכול להחליט מתי וכמה לשלם על הרכישות שהוא מבצע.
הכרטיס מונפק ככרטיס ויזה זהב ומוצע לעמיתי מקפת החדשה, לקוחות כל הבנקים, על-פי קריטריונים מסוימים, בעלויות נמוכות ביותר: הכרטיס פטור לחלוטין מדמי חבר, ללא כל תנאי, וכן פטור מעמלת דמי טיפול חודשיים ומעמלת תשלום נדחה. הכרטיס מקנה לעמיתי מקפת החדשה יתרון נוסף מעבר ליתרונותיה הרבים של תוכנית הפנסיה, הניתן למימוש לפני גיל הפרישה.
ויזה קרדיט אישי, שהושק לפני מספר חודשים, פועל בדומה למקובל בארה"ב ובמדינות אחרות (במתכונת הנקראת בעולם Revolving Credit, שלא היתה קיימה בישראל עד היום).
ויזה קרדיט אישי מעניק מסגרת אשראי נוספת לביצוע רכישות ומשיכות מזומן בארץ ובחו"ל. כל העסקות ומשיכות המזומן בארץ ובחו"ל שמתבצעות בכרטיס נצברות לסל עסקות אחד, כנגד מסגרת האשראי שהוקצתה ללקוח. בכרטיס קיים החזר מינימלי חודשי של 500 שקל, והלקוח מחליט מתי וכמה לשלם על יתרת הרכישות שהצטברו בסל.
הלקוח יכול להחזיר בכל עת שיבחר את היתרה שנותרה לתשלום על הרכישות שביצע, במלואה או בחלקה - וכל זאת באמצעות שיחת טלפון אחת למוקד השירות של לאומי קארד. הפירעון מתבצע ללא קנס, ובתמורה לעמלה בגין הפעולה בלבד.

תאריך:  08/10/2003   |   עודכן:  08/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בתשדירים יככבו שקע ותקע הפופולריים, אשר ידגימו טעויות אופייניות בקרב ילדים בעת מגע עם חשמל
רועי כוכבי
הרשות: "הדרישות החדשות הדרישות החדשות יגבירו את שקיפות הערכות השווי, את מהימנותן ואת השימוש שיכולים המשקיעים לעשות בהן; המעריכים יאלצו להיות זהירים יותר בעבודתם.
אלונה קורן
התשואות בחודש ספטמבר הושפעו מעליות השערים הן בשוק האג"ח והן בשוק המניות
נועם שרביט
מחסומים עדיין מוצבים בכניסות לערים ובכבישים לאורך קו התפר עד קלקיליה; עומס כבד מאוד בכביש 5; נלכדו 3 תושבי מזרח ירושלים שתכננו הפיגועים האחרונים בעיר
גלית יצחק
ועדת הטלוויזיה המליצה להקים ועדה מייעצת כדי שהזכיינים יוכלו להיוועץ בתהליך גיבוש הנורמות הראויות לפיקוח על הפרסומות; הרשות תשקול את הצורך לבצע שינויים בכללי האתיקה בפרסומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il