הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חלק מהמחזור יידחה בשל המצב? ''ממתינים להוראות"

האם וסרמיל בב"ש ואיצטדיון הי"א באשדוד לא יארחו משחקים בשבת? מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה: "כרגע עדיין לא פנו אלינו מפיקוד העורף. נתייעץ ונחליט". באשדוד ובאר שבע הפסיקו את אימוני הנוער

זיו אברג'יל, מוטי פשכצקי ושירלי בר דיין  14.11.12 - 16:59

במועדון ספורט אשדוד ובהפועל ב"ש מנסים להתכונן לקראת משחקי הליגה שמצפים להם בשבת הקרובה, אך המצב הביטחוני הרגיש באיזור הדרום משפיע גם על שתי הקבוצות, שהשהו את פעילות מחלקות הנוער שלהן. גם מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה, שהתייחס לאפשרות, רמז כי ישנו סיכוי לא קטן שזה יקרה.

"אנחנו אמורים להיות בקשר עם כוחות הבטחון ונראה מה יהיו ההתפתחויות", אמר שילה לאתר ערוץ הספורט. "נקווה לשקט, אבל נצטרך לשבת בבוקר ולבדוק בכל הליגות באיזה משחקים מדובר. בליגות המקצועניות מדובר באשקלון, אשדוד ובאר שבע, אבל כמובן שבליגות הנמוכות ובליגות לנוער ולילדים מדובר בהרבה מאוד ישובים אחרים. נתייעץ עם הגורמים הלוונטים ונחליט. כרגע, פיקוד העורף לא פנה אלינו, אבל אני מניח שנדבר איתם מחר בהתאם להתפתחות. יש טלוויזיה, מועצת הימורים וקבוצות, וכולם צריכים לדעת ולהתארגן בזמן".

בתוך כך, אשדוד לא נשמעה אזעקה והקבוצה הבוגרת המשיכה להתאמן כרגיל, אך המנכ"ל רפי נידם סיפר: "בשל המצב הבטחוני עצרנו את פעילות מחלקות הנוער ומשחק אימון של הנוער שתוכנן להערב בוטל".  בתוך כך, הקבוצה הבוגרת  ממשיכים להתאמן כרגיל לקראת המשחק מול הפועל עכו, ומחר בצהריים צפוי אימון באיצטדיון העירוני בו קיים מרחב מוגן, כך שלא צפויה בעיה מהבחינה הזו.

גם בב"ש, שתארח את הפעול ר"ג בשבת, סובלים כמובן מהמצב הביטחוני ובבירת הנגב כבר נערכים לכל התסריטים האפשריים מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים אמר לאתר ערוץ הספורט: "ביטלנו את כל פעיליות הילדים והנוער. לא קיבלנו הנחיות עדיין. אנחנו לא יודעים אם יתקיים משחק בשבת. אנחנו כפופים להוראות פיקוד העורף ועל פניו נראה שאנחנו הולכים להסלמה במצב הבטחוני. אני מניח שאם תהיה כזו, ספק רב אם ייתקיימו כאן משחקים בשבת הקרובה".

עדיין אין החלטה בב"ש מה לעשות עם האימון מחר, ובבוקר יעשו הערכת מצב עם פיקוד העורף. למזלה של ב"ש, שלושה מהזרים שלה במשחקים של נבחרותיהם - אוסטין אג'ידה, וויליאם אנג'ובו ופטריק אוסיאקו. המשפחות של אנג'ובו ואוסיאקו לא בארץ, בעוד שאשתו של אג'ידה בפ"ת. בנוסף, וויליאם סוארס מתגורר גם כך במרכז. הבעיה היא רק עם בויאן מרקוביץ',  בקבוצה שוחחו עם השחקן היום, שלא לקח את הדברים בצורה קשה מדי. בב"ש אמרו לו שאם לא ירגיש בטוח, הם יעבירו אותו למלון במרכז הארץ.

מכבי תל אביב התקשרה היום לאלונה ברקת והציעה לה לעבור להתאמן בקרית שלום. ברקת סיפרה: "אנחנו כל הזמן מתייעצים עם פיקוד העורף. נצטרך לחכות למחר ולראות מה יהיה. כולי תקווה שהכל ייגמר שם מהר".

האימון הבא של האדומים אמור להתקיים מחר ונכון לעכשיו לא יבוטל, אבל בקבוצה מחכים להתפחויות.  3 מהזרים - וויליאם אנג'ובו, אוסטין אגי'דה ופטריק אוסיאקו נמצאים בנבחרותיהם המקיימות משחקי הכנה לאליפות אפריקה. הזרים הנוספים בויאן מרקוביץ' ווויליאם סוארס נותרו בארץ ותודרכו בהתאם.