X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המותג ישווק בארץ באמצעות אי.גיל כרמל החל מנובמבר 2003; מגיע למחזור מכירות של כ-550 מיליון אירו לשנה
▪  ▪  ▪


אי. גיל כרמל תשווק בארץ את המוצרים של "וילדה", מותג מוביל בעולם בתחום אביזרי הניקיון לבית, השייך לתאגיד העולמי הגרמני fhp פרודינברג (freudenberg). התאגיד קיים למעלה מ-150 שנה. המותג וילדה הוא המותג המוביל בקרב מוצרי פרוידנברג והוא בלבד מגיע למחזור מכירות של כ-550 מיליון אירו לשנה.
וילדה נוסד לפני 50 שנה ומתמחה בייצור ופיתוח אביזרי ניקיון למשק הבית. החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה, המזה"ת, ובארה"ב בצפון ודרום אמריקה, סין ואוסטרליה.
מוצרי וילדה קיימים בשוק הישראלי מזה כ-30 שנה, וזכו למוניטין כמוצרים איכותיים במיוחד. עד כה הופצו המוצרים על-ידי חברת אינטרקוסמא, שהסכימה עם חברת פרוידנברג על העברת הסוכנות כתוצאה משיקולים שיווקיים הקשורים להתמקדות והתמחות בסל מוצריה. אינטרקוסמא עצמה יזמה הפניית הנהלת וילדה העולמית לאי גיל כרמל ודנשר בהיכרותה את החברות ואת יתרונן והתאמתן לשוק זה.
בשלב הראשון, ישווקו אביזרי ניקיון המותאמים לשוק הישראלי בהמשך ישולבו גם מוצרים נוספים. המוצרים ישווקו ברשתות השיווק מזון ולא מזון במדפי הניקיון והדטרגנטים, ברשתות עשה זאת בעצמך בטמבוריות ובחנויות לחומרי בניין וברשתות הפארמים.
מוצרי המותג ישווקו באמצעות מערכות ההפצה של אי.גיל כרמל ושל דנשר שיווק. דנשר הינה מפיצתה של אי גיל כרמל גם בנושא סוללות אנרג'ייזר.
לדברי מנכ"ל אי.גיל כרמל, גיל ישראלי: "קבלת הזיכיון של וילדה תאפשר הרחבת קהלי היעד וכניסה לנקודות מכירה נוספות, הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי". ישראלי מעריך כי המותג וילדה צפוי להגיע לנתח שוק של 25% בתום שנת הפעילות הראשונה.
החברה מכוונת את מאמציה לשיווק המותג בקטגורית הפרימיום בישראל. המוצרים של וילדה מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מקנה למוצר יתרונות טכניים רבים על מוצרים אחרים בשוק.
באחרונה ביצעה אי.גיל כרמל אומניבוס באמצעות מכון המחקר מרקט ווטש שמטרתו לבדוק את מיקומו של המותג וילדה ואת הערכת הצרכנים לאיכות המותג כשהממצאים היו מדהימים. הצרכנים התבקשו לדרג את המותג וילדה מול מתחריו בשוק ולתת לו ציון על-פי תפיסתם את איכות המוצרים של וילדה והציון הממוצע שקיבלה וילדה הינו 4.35 בממוצע מתוך 5 כשהיא משאירה את המתחרים הותיקים הרחק עם 4.11 לסנו סושי ו-3.80 לניקול.
אי.גיל כרמל סוכנויות והפצה בע"מ הינה חברה בניהולו של גיל ישראלי, ובשותפות בינו לבין דנשר שיווק, המובילה בשיווק והפצה של מוצרי טואליטקה והדטרגנטים. החברה פעילה בהפצת מוצרי אנרג'ייזר ודנשר והביאה לחשיפת המוצרים למגזרים קיימים וחדשים. היקף הפעילות הצפוי לחברה הממוזגת, בשנה הראשונה, יסתכם בכ-50 מיליון ש"ח.

תאריך:  08/10/2003   |   עודכן:  08/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לראשונה, משרד התיירות מקיים השנה סדנת הכשרה מיוחדת, המיועדת לראשי הקבוצות של השגרירות הנוצרית
הדר פרבר
eBay דיווחה בשנת 2002 על מכירות בהיקף של 14.87 מיליארד דולר
הדר פרבר
גובר החשש בקרב המלונאים לפגיעה קשה בענף, כבר כעת נרשמים ביטולים של חופשות בצפון
הדר פרבר
זאת בעקבות שריפה שפרצה בשטח המפעל
הדר פרבר
איתי גיסין מונה לתפקיד סגן סמנכ"ל חטיבת התוכן והשיווק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il